Fitness Seller

Nieuw horloge.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Deze heb ik pas gekocht en valt enigszins in je budget als je een beetje goed zoekt op i-net. Zijn meer mooie modellen van GC.

Ik heb zelf onder andere deze 2:

images?q=tbn:ANd9GcT0NlR1PcO0UYCgwIxkWatY_zwRSW8pESdT4Rj9y1kUx_hWCxmI.jpg

images?q=tbn:ANd9GcT-REK82oJRsIUHGqsg_4BGgVlc7jr7PLYJNrP9nyGv3I5Y8s4D2w.jpg

Met zowel Hamilton als Seiko goede ervaringen! Je kan ook beter voor een echt horlogemerk gaan: betere kwaliteit en betere doorverkoopwaarde op termijn voor dezelfde of zelfs een lagere prijs als een 'modemerk'.

Overigens vallen beide modellen ruim buiten je budget maar hebben beide merken ook mooie modellen die wel binnen je budget vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Hey pure power ik heb de Seiko horloges ook al bekeken inderdaad mooie exemplaren. Mijn vader heeft ook deze horloges en is er ook tevreden mee. Maar heb inmiddels besloten nog even te wachten op mijn verjaardag. Ik heb dan een iets ruimer budget en zal de seiko horloges ook nog even bekijken.

Oke mooi, voor 400 kun je al best wat leuks krijgen maar ik zou inderdaad nog ietsje meer budget zien te krijgen: dan kun je iets kopen wat je echt mooi vindt. Ik zou vooral naar merken als Seiko, Hamilton, Certina en Tissot kijken. Allen goede kwaliteit en je kunt voor 400 al iets krijgen.

Schrik echt van die bedragen... Meeste wat ik ooit besteed heb aan een horloge is 100 euro en vond dat al duur. :rolleyes:

Veelte veel geld voor zo'n kleine mode accessoire als je het mij vraagt. Voor dat geld heb je een mooi merk pak of iets dergelijks.

Schrik echt van die bedragen... Meeste wat ik ooit besteed heb aan een horloge is 100 euro en vond dat al duur. :rolleyes:

Veelte veel geld voor zo'n kleine mode accessoire als je het mij vraagt. Voor dat geld heb je een mooi merk pak of iets dergelijks.

Snap wel wat je bedoelt maar een merkpark van 6k is modegevoeliger en minder duurzaam dan een tijdloos horloge uit die prijsklasse, en je draagt het waarschijnlijk ook nog minder vaak.

Snap wel wat je bedoelt maar een merkpark van 6k is modegevoeliger en minder duurzaam dan een tijdloos horloge uit die prijsklasse, en je draagt het waarschijnlijk ook nog minder vaak.

Heb het ook niet over pakken van 6k... Je hebt al een Calvin Klein kostuum voor 300-400 euro. En een goede ook...

6k is dan goed voor ruim 15 pakken :p

Horloge van 6000... Zal het nooit begrijpen...
Voor dit geld heb je een hele goede 2e handse wagen man.
Of 3 gloednieuwe scooters voor je kinderen.

Laatst bewerkt:
http://www.wereldhorloges.nl/timex-original-t2m430rf.html?c=1640

Is vast geen goed merk enzo, maar vind het echt een dikke klok voor dat geld.

Lijkt op een poging om een replica van een Omega te maken "Schumacher Edition" . En replica's worden bij een juwelier in beslag genomen, met een beetje pech krijg je ook nog heling aan je broek gesmeerd ;) .

Heb het ook niet over pakken van 6k... Je hebt al een Calvin Klein kostuum voor 300-400 euro. En een goede ook...

6k is dan goed voor ruim 15 pakken :p

Horloge van 6000... Zal het nooit begrijpen...
Voor dit geld heb je een hele goede 2e handse wagen man.
Of 3 gloednieuwe scooters voor je kinderen.

Het enige sieraad voor de man, zonder meteen als pooier over te komen :) .

Laatst bewerkt:
Man naar m'n hart. Vaak best leuke klokken op dzvl voor redelijke prijzen. Denk alleen dat als mensen naar Armani horloges kijken ze geen zin hebben een tweedehands klok te kopen, ondanks kwaliteits uurwerk etc.

Je moet gewoon zoiezo nooit een horloge kopen van een kleding merk imo!

Lijkt op een poging om een replica van een Omega te maken "Schumacher Edition" . En replica's worden bij een juwelier in beslag genomen, met een beetje pech krijg je ook nog heling aan je broek gesmeerd ;) .
.
Denk niet dat dat zo'n vaart zal lopen hoor.. Wie is daar nou van op de hoogte..

Een juwelier zal daar wel van op de hoogte zijn en mag zulke goederen ook vasthouden voor inbeslagname.
Lol.. nooit van gehoord. Ik zou perplex staan als me zo iets zou gebeuren. Ik zou dit horloge kopen omdat ik het een mooie klok vind voor relatief weinig geld...

Bij mijn sportieve look heb ik deze:
tagheuer_4-thumb-450x455.jpg

Lol.. nooit van gehoord. Ik zou perplex staan als me zo iets zou gebeuren. Ik zou dit horloge kopen omdat ik het een mooie klok vind voor relatief weinig geld...

Is ook geen replica die een horloge nabootst waar een patent op zit, replica is een exacte kopie.

Bij mijn sportieve look heb ik deze:
tagheuer_4-thumb-450x455.jpg

Vind de Monaco nog steeds het mooiste model, maar helaas is het uurwerk iets minder.

• Topic Starter Topic Starter
Lol ik zou een juwelier nooit mijn spullen laten in beslag nemen.

AR1400.jpg

Horloge van armani (keramiek) met een mooie uitstraling.

Terug
Naar boven