MuscleMeat

Nieuw horloge.

ja maar al die dingen van die serie zijn 40mm+, dat benne best behoorlijk

Ik zou zeggen, kijk eens bij Steinhart. Het zijn niet de goedkoopste horloges, maar het is wel kwaliteit.
Zelf zou ik dan wel niet voor zo'n hommage aan Rolex gaan die Steinhart ook verkoopt.

Je kan ook kijken bij Laco. Laco is een merk die pilotenhorloges heeft geproduceerd (samen met 4 andere merken) in de Tweede Wereldoorlog, dus als je een Laco koopt, koop je ook meteen een stukje geschiedenis.

Verder kan ik merken als Seiko of Orient aanraden, maar ik weet je budget niet echt.

kan btw wel weer een nieuw horloge gebruiken. Heb ooit de fout gemaakt om een hugo boss te kopen (wel mooi model) De kwaliteit is werkelijk om te janken. ben al 4 x terug gegaan wegens van alles en nogwat.

kan btw wel weer een nieuw horloge gebruiken. Heb ooit de fout gemaakt om een hugo boss te kopen (wel mooi model) De kwaliteit is werkelijk om te janken. ben al 4 x terug gegaan wegens van alles en nogwat.

ben geen fan van horloges van kledingsmerken (en ook zonnebrillen, maar dat terzijde).
Ziet er allemaal misschien wel mooi uit, maar de kwaliteit is altijd om te janken.
Kan je beter voor een echt horloge merk, in aankoop misschien wel een stuk duurder, maar op den duur zeker waard. en hoeft dan natuurlijk ook geen Rolex, Panerai etc. te zijn.

Heb momenteel deze op het oog:

http://www.juweliernachtergaele.be/item/19/286/Casio_Edifice_28586/

Prijs is 215 euro, wat ik wil betalen voor een goed horloge. Zal binnenkort maar eens een bezoek brengen aan de juwelier vakatiepremie is toch binnen :p

Vind het wel jammer dat edifice geen mat zwartemodellen heeft zoals armani tegenwoordig vaak uitbrengt.

Bump!

Aangezien ik nergens een algemeen horloge topic vind, en zelf geen nieuw topic wil aanmaken hiervoor vraag ik het hier maar.

Heeft er iemand ervaring met horloges van 'edifice'? Vind dit namelijk aantrekkelijk horloges voor hun prijs. Het is een onderdeel van het merk 'casio' maar iets chiquer en klassieker dan hun andere reeksen.

Mensen die nieuwsgierig zijn, hier is de site:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw; zijn die armani horloges die prijs waard? Zitten namelijk prachtstukken bij maar voor 300euro mag dit wel serieuze kwaliteit zijn natuurlijk.

Ben zelf van plan om zo'n casio edifice te kopen want vind ze erg nice.

Twijfel voorlopig tussen deze (EFR-507D-1AVEF) van 190€
99490_bild1.gif

Of deze (EQW-M600DB-1AER) die automatisch altijd juist staat door radiosignaal, is wel een stuk duurder, denk rond de 300€
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:20 ----------

[/COLOR]
Heb momenteel deze op het oog:

http://www.juweliernachtergaele.be/item/19/286/Casio_Edifice_28586/

Prijs is 215 euro, wat ik wil betalen voor een goed horloge. Zal binnenkort maar eens een bezoek brengen aan de juwelier vakatiepremie is toch binnen :p

Vind het wel jammer dat edifice geen mat zwartemodellen heeft zoals armani tegenwoordig vaak uitbrengt.

Die is ook wel nice. Raar trouwens dat die niet op de site van casio staat.

Je koopt toch ook geen rolex broek?

Is geen goed horloge, je kan beter voor een seiko gaan in die prijsklasse.

Hoezo is Casio niet goed? Heb al heel m'n leven horloges van Casio en nog nooit een probleem mee gehad..

Nautica vind ik btw ook wel mooi horloges hebben en niet te duur.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven