AndroidHealthClinic

Nieuw in eindhoven twins-fit , inclusief 2 dagen ladys only!en boks ruimte

Theekransjes. Maar echt he. Ik hoorde laatst dat bij mij in de buurt ook een women only sportschool geopend is: niet te zwaar trainen, vooral groepslessen, 'gezellig' en 'na afloop thee drinken'. :rolleyes:

Nja een women only sportschool vind ik niet erg, er zijn zat vrouwen die lekker fit willen blijven door licht te trainen, groepslessen te doen en na afloop thee drinken met een groepje. Zulke sportscholen moeten er zeker zijn.
Alleen een sportschool met 2 momenten per week waarop vrouwen kunnen sporten zonder mannen, vind ik een ander verhaal.

Niet erg toch? Zolang niet hoofddoek dragende vrouwen ook welkom zijn althans.

Nja een women only sportschool vind ik niet erg, er zijn zat vrouwen die lekker fit willen blijven door licht te trainen, groepslessen te doen en na afloop thee drinken met een groepje. Zulke sportscholen moeten er zeker zijn.
Alleen een sportschool met 2 momenten per week waarop vrouwen kunnen sporten zonder mannen, vind ik een ander verhaal.

Niet erg toch? Zolang niet hoofddoek dragende vrouwen ook welkom zijn althans.
Nee maar als de eigenaar zelf een man is gaat t ook niet werken :P

Woenselllllllll

Dit adres herbergt 2 sportscholen :)

[Link niet meer beschikbaar]

Doe sportscholen bestaan toch allang, die fysio fit zaaltjes zijn vooral huisvrouwen meeting points. Dit soort acties weerhoudt mij juist er van om daar een abo te nemen. Weer 2 trainengsmomenten kwijt waar zij mij dus in beperken. Ik vind het al kut dat de meeste sportscholen in het weekend zo vroeg sluiten.

Is seksistisch... Mannen moeten ook 2 dagen kunnen trainen zonder vrouwen in de buurt dan. Gelijkheid is nog iets anders dan positieve discriminatie.

Is seksistisch... Mannen moeten ook 2 dagen kunnen trainen zonder vrouwen in de buurt dan. Gelijkheid is nog iets anders dan positieve discriminatie.
Ze hadden beter een aparte ruimte gemaakt dan voor de vrouwen die apart willen trainen ipv een bokszaal

Alsof ik sexy zwetende sportieve meiden in hotpants of leggings wil zien trainen (in deze maatschappij welke nog gelooft in monogamie ...)

dit, een keer in een gym in Rotterdam getraind die uit 2 delen bestond. een deel voor mannen en een deel voor vrouwen.
maar vrouwen mochten wel in het mannen deel komen trainen maar andersom niet.

uit principe daar al nooit meer heen geweest.

Welke??

naamloos.png
imagesCAXB286V.jpg

Verschrikkelijk.. Feminis..uhhh ladys only dagen..

Kom zelf uit ehv maar laat deze toch verrrr links liggen denk ik

'Lady's only' is meestal gewoon een nettere naam voor een verzamelplaats van zeekoeien die graag in hun eigen gecreëerde bubbel blijven.

Leuk om dan nog eens rekening te moeten houden op welke uren je als man niet binnen mag.

Ik heb niks tegen women only gyms ik ondervind daar geen hinder van,maar van beperkt in toegangsuren te zijn door women only days wel.

Leuk om dan nog eens rekening te moeten houden op welke uren je als man niet binnen mag.

Ik heb niks tegen women only gyms ik ondervind daar geen hinder van,maar van beperkt in toegangsuren te zijn door women only days wel.
Precies wat patricia zegt..

Dikke koeien die in hun bubble willen blijven.. Nee.. Niet mijn gym ..

Zal zo weer failliet zijn met zon raar concept

'Lady's only' is meestal gewoon een nettere naam voor een verzamelplaats van zeekoeien die graag in hun eigen gecreëerde bubbel blijven.
Of voor doe onzekere kutten.
Laatst verbouwing in mijn gym, ging ik walking lunges doen in de ruimte waar die projectielen voor een scherm staan te bewegen, krijg ik gelijk vragen waarom ik daar ben, hoelang nog, en dat ze het ongemakkelijk vinden. Dat terwijl mannen zelf ook mee mogen doen.

Laatst verbouwing in mijn gym, ging ik walking lunges doen in de ruimte waar die projectielen voor een scherm staan te bewegen, krijg ik gelijk vragen waarom ik daar ben, hoelang nog, en dat ze het ongemakkelijk vinden. Dat terwijl mannen zelf ook mee mogen doen.

Had je wel kleren aan?

Haha.. Die projectielen (y)

Terug
Naar boven