Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
De hoofddoeken cultuur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hoofddoeken cultuur
Theekransjes. Maar echt he. Ik hoorde laatst dat bij mij in de buurt ook een women only sportschool geopend is: niet te zwaar trainen, vooral groepslessen, 'gezellig' en 'na afloop thee drinken'.![]()
Nee maar als de eigenaar zelf een man is gaat t ook niet werkenNja een women only sportschool vind ik niet erg, er zijn zat vrouwen die lekker fit willen blijven door licht te trainen, groepslessen te doen en na afloop thee drinken met een groepje. Zulke sportscholen moeten er zeker zijn.
Alleen een sportschool met 2 momenten per week waarop vrouwen kunnen sporten zonder mannen, vind ik een ander verhaal.
Niet erg toch? Zolang niet hoofddoek dragende vrouwen ook welkom zijn althans.

Ze hadden beter een aparte ruimte gemaakt dan voor de vrouwen die apart willen trainen ipv een bokszaalIs seksistisch... Mannen moeten ook 2 dagen kunnen trainen zonder vrouwen in de buurt dan. Gelijkheid is nog iets anders dan positieve discriminatie.
Is seksistisch... Mannen moeten ook 2 dagen kunnen trainen zonder vrouwen in de buurt dan. Gelijkheid is nog iets anders dan positieve discriminatie.
Precies wat patricia zegt..Leuk om dan nog eens rekening te moeten houden op welke uren je als man niet binnen mag.
Ik heb niks tegen women only gyms ik ondervind daar geen hinder van,maar van beperkt in toegangsuren te zijn door women only days wel.
Of voor doe onzekere kutten.'Lady's only' is meestal gewoon een nettere naam voor een verzamelplaats van zeekoeien die graag in hun eigen gecreëerde bubbel blijven.
Of voor doe onzekere kutten.
Laatst verbouwing in mijn gym, ging ik walking lunges doen in de ruimte waar die projectielen voor een scherm staan te bewegen, krijg ik gelijk vragen waarom ik daar ben, hoelang nog, en dat ze het ongemakkelijk vinden. Dat terwijl mannen zelf ook mee mogen doen.
Haha.. Die projectielen (y)Of voor doe onzekere kutten.
Laatst verbouwing in mijn gym, ging ik walking lunges doen in de ruimte waar die projectielen voor een scherm staan te bewegen, krijg ik gelijk vragen waarom ik daar ben, hoelang nog, en dat ze het ongemakkelijk vinden. Dat terwijl mannen zelf ook mee mogen doen.