XXL Nutrition

nieuw lid...commentaar, tips...welkom :)

HAHA! Nice :P

@Topic Starter, Niet naar jou getarget eh :P Zijn gewoon loze opmerkingen :) Vooral doortrainen :)

Armen zijn heel goed. Ik zou iets meer op de borst gaan letten zodat die niet te veel achterop geraakt.
Anders goede fysiek.

Ziet er nice uit, waarom altijd dat 'had wel meer verwacht binnen *vul in* tijd'. Niet iedereen gaat zo hard. Mja kzou gewoon lekker blijve cleanbulken

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn andere pc laten repareren, waar nog wat oude foto's op stonden :)

Foto's zijn ongeveer 1 1/2 jaar geleden gemaakt, januari 2010. Hier was ik net begonnen met trainen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas geen andere poses.....

Nu kan er iig meer gezegd worden over mijn progressie :)

Is het btw ook mogelijk om de titel van dit topic te veranderen ??

goede borstaanhechtingen heb je ;)

nicee

Niet slecht hoor je hebt redelijk wat massa

Borst, onderarmen en schouders zijn wel je sterkste punten.
Op je bovenarmen moet echt meer massa komen.

Suc6!

Ik doe m'n best joh, maar die bovenarmen schieten niet op joh (de rest gaat idd beter) zelf vind ik ook dat bovenarmen, benen en rug achter lopen, maar we gaan gewoon door :) Ik heb er nog steeds plezier in, wat ik het belangrijkst vind :)

Thanks jij ook succes!!

Laatst bewerkt:
Vandaag in de kleedkamer van de gym, uit verveling, eens een paar fotootjes geschoten....Ik weet dat ze niet heel duidelijk zijn, geen goede poses (wat ook niet lukt als je ze zelf maakt ;) )....misschien toch maar weer eens tijd om iemand te regelen die wat foto's van mij wil maken :)

2qss6kg.png

foto's zijn btw koud genomen.

trainingstijd: 2,5 jaar

Toch nog een foto terug gevonden: +/- 2 jaar geleden...

kegh80.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm jammer dat er weinig gereageerd wordt :/ (ik weet dat ik hoognodig eens wat poses moet fotograferen en posten inclusief benen, moet ff iemand zo ver krijgen om wat pics van me te maken :)

Toch ben ik benieuwd of er nog tips zijn... Waar moet ik bv extra aandacht aan besteden?

En ik vraag me af hoe het kan dat je bij mij m'n buikspieren haast niet ziet :( Zou ik toch, naast m'n wekelijkse squats en deadlifts aandacht aan m'n buik moeten besteden? Nog lager in vp (zit volgens mij rond 11%).......Of is dit genetisch bepaald (in mijn geval)??

altijd abs blijven trainen bro, is deel van je core

Ik vind het best goeie fysiek.

altijd abs blijven trainen bro, is deel van je core

Toch heb ik vaak gelezen, dat squats en deadlifts in principe meer dan genoeg zijn voor je 'core'.......

Ik ga de komende tijd m'n buikspieren wekelijks een keer pakken...2 a 3 oefeningen zullen wel genoeg zijn toch?? 2 keer op herhalingen: 4 x 15 a 20 en een oefening op 'kracht': 4 x 8......Of zouden jullie het anders doen :)??

dat kun jij wel lezen, maar de ervaring wijst anders uit

zie het zo: beter is beter dan goed

toch? ;)

Terug
Naar boven