Fitness Seller

Nieuw op dit forum

Sterren

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
64kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal ik ben hier nieuw en heb meteen een paar vraagjes/probleempjes.
Ik ben 16 jaar.

Ik ben 3 maanden geleden begonnen met trainen en heb niet echt de bouw ervoor. Ik ben begonnen met 22.5 kilo bankdrukken en nu doe ik 37.5 kilo 7 reps, is dit een goede progressie? Ik doe bankdrukken 2 keer in de week. in het begin heb ik niet echt op de eiwitten gelet. Ook als ik train heb ik overal spierpijn behalve in mijn schouders en heb het geboel dat mijn schouders een beetje achterlopen. Mijn eten per dag ziet er zo uit:

'S morgens zo'n eiwit shake en 2 boterhammen met vleeswaren.
Op school 2 boterhammen met vleeswaren
Als ik thuis ben wat noten (chocopinda's)
Avondeten altijd peulvruchten of tougé of andere groentes
'S avonds nog wat noten en voor het slapen gaan nog een bak kwark
Na het trainen ook een shake

Ook ben ik niet met gewicht aangekomen maar ik lift met alles wel meer? Is dit goed of niet

Bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Welkom.

Je eet veel te weinig om aan te komen.
Lees de sticky's in de voedingssectie voor het opstellen van een goed voedingsschema.

Probeer je ook te verdiepen in het maken van een trainingsschema.

Succes!

Je moet inderdaad meer eten om aan te komen.

Probeer eerst voor jezelf een voedingsschema samen te stellen. Dan weet je wat je precies kan eten en dan krijg je genoeg goede stoffen binnen met de goede verhoudingen. En idd on de sticky's kan je lezen hoe je een voedingsschema kan samenstellen. Good Luck!

Kben ook nieuw, sorry kweenie hoe je zelf zo'n topic aanmaakt. Maar mijn vraag is: Hoe kom ik snel aan op mijn leeftijd? Kvind mezelf te smal en sowiesi al te licht. Mn BMI is 18,8. Ik wil graag naar de 20 toe.

Als ik naar je gewicht kijk dan zit je op een gemiddeld gewicht voor iemand van 14 jaar. Niet te zwaar niet te licht. Maar als je toch Wilt aankomen dan raad ik je aan om te bulken. Als je niet weet wat dat is moet je even de sticky's van voeding even doorlezen.

Heb je al een eigen voedingsschema? Dar is namelijk belangrijk. Zeker als je Wilt aankomen!

Good Luck!

Echt een coole boy die jelmer <3 mag um wel.

Hahahaha are You serieus bro? XD

Vind het wel grappig dat je op elk topic advies geeft :P

Ben me de laatste tijd erg in aan het verdiepen. Doe het zelf ook en van iedereen leer ik weer ahhaha dus zodoende verzamel ik zelf ook vele info!

No problem jayjay. Je kan me altijd bereiken :)

Ik vind het
wel verdacht
dat jij altijd
zo veel
enter gebruikt

Misschien
volgende
keer daar
op
letten
troll

Via de mail bedoel ik...

Hier heb je al concurrentie, met name hysteria. Dat wordt hier een leuke gayclan!

Terug
Naar boven