Sterren
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 6%
Hallo allemaal ik ben hier nieuw en heb meteen een paar vraagjes/probleempjes.
Ik ben 16 jaar.
Ik ben 3 maanden geleden begonnen met trainen en heb niet echt de bouw ervoor. Ik ben begonnen met 22.5 kilo bankdrukken en nu doe ik 37.5 kilo 7 reps, is dit een goede progressie? Ik doe bankdrukken 2 keer in de week. in het begin heb ik niet echt op de eiwitten gelet. Ook als ik train heb ik overal spierpijn behalve in mijn schouders en heb het geboel dat mijn schouders een beetje achterlopen. Mijn eten per dag ziet er zo uit:
'S morgens zo'n eiwit shake en 2 boterhammen met vleeswaren.
Op school 2 boterhammen met vleeswaren
Als ik thuis ben wat noten (chocopinda's)
Avondeten altijd peulvruchten of tougé of andere groentes
'S avonds nog wat noten en voor het slapen gaan nog een bak kwark
Na het trainen ook een shake
Ook ben ik niet met gewicht aangekomen maar ik lift met alles wel meer? Is dit goed of niet
Bedankt alvast
Ik ben 16 jaar.
Ik ben 3 maanden geleden begonnen met trainen en heb niet echt de bouw ervoor. Ik ben begonnen met 22.5 kilo bankdrukken en nu doe ik 37.5 kilo 7 reps, is dit een goede progressie? Ik doe bankdrukken 2 keer in de week. in het begin heb ik niet echt op de eiwitten gelet. Ook als ik train heb ik overal spierpijn behalve in mijn schouders en heb het geboel dat mijn schouders een beetje achterlopen. Mijn eten per dag ziet er zo uit:
'S morgens zo'n eiwit shake en 2 boterhammen met vleeswaren.
Op school 2 boterhammen met vleeswaren
Als ik thuis ben wat noten (chocopinda's)
Avondeten altijd peulvruchten of tougé of andere groentes
'S avonds nog wat noten en voor het slapen gaan nog een bak kwark
Na het trainen ook een shake
Ook ben ik niet met gewicht aangekomen maar ik lift met alles wel meer? Is dit goed of niet
Bedankt alvast
Laatst bewerkt: