Wheez
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
Beste mensen,
Ik wil graag wat ideeën van jullie welk schema ik nu even kan volgen.
Ik heb net zo'n 5 maanden een PLP schema gevolgd voor 6 dagen per week (3 dagen aan/1 dag rust). Daarmee heb ik gecut van 94 kg naar 87 kg.
Daarvoor heb ik 3 maanden 5x5 stronglifts gedaan. Daarnaast heb ik ook over de jaren heen de volgende schema's:
UB/LB 4 dagen in de week
, eerder PLP (hetzelfde schema)
, Olympic lifts (3 dagen in de week)
, Brosplit 5 dagen in de week
, 3 dagen split: borst tri - benen sch - rug bi's
, full body split
Ik train zo'n 2-3 jaar serieus.
Mijn hoofddoelen zijn nu:
1) Massa opbouwen
2) Sterker worden
Het liefst wil ik iets voor 5-6 dagen in de week. Ik zie ook veel heil in spiergroepen in meer dan één keer in de week trainen, vooral als natty.
Nu zoek ik een nieuw schema om op te bulken, iemand suggesties, alles is welkom.
Ja ik heb de sticky's gelezen en kansloos lang rondgezocht, maar het lijkt me gewoon leuk om te zien waar jullie mee komen. Met mijn voorkeuren kom ik meestal op dezelfde schema's uit.
Ik wil graag wat ideeën van jullie welk schema ik nu even kan volgen.
Ik heb net zo'n 5 maanden een PLP schema gevolgd voor 6 dagen per week (3 dagen aan/1 dag rust). Daarmee heb ik gecut van 94 kg naar 87 kg.
Daarvoor heb ik 3 maanden 5x5 stronglifts gedaan. Daarnaast heb ik ook over de jaren heen de volgende schema's:
UB/LB 4 dagen in de week
, eerder PLP (hetzelfde schema)
, Olympic lifts (3 dagen in de week)
, Brosplit 5 dagen in de week
, 3 dagen split: borst tri - benen sch - rug bi's
, full body split
Ik train zo'n 2-3 jaar serieus.
Mijn hoofddoelen zijn nu:
1) Massa opbouwen
2) Sterker worden
Het liefst wil ik iets voor 5-6 dagen in de week. Ik zie ook veel heil in spiergroepen in meer dan één keer in de week trainen, vooral als natty.
Nu zoek ik een nieuw schema om op te bulken, iemand suggesties, alles is welkom.
Ja ik heb de sticky's gelezen en kansloos lang rondgezocht, maar het lijkt me gewoon leuk om te zien waar jullie mee komen. Met mijn voorkeuren kom ik meestal op dezelfde schema's uit.