MuscleMeat

nieuw vak

stampotje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
77kg
e mensen na een ongeval/aanslag http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/grapje-op-werk-228556/index4.html#post4418377 heb ik beslote om meschien een andr vak te neemen ik zat te denke omdat ik erg veel in de sportschool zit 5 dagen in de week om meschien daar meschien een vak van te leeren sinds ik vind ik meer verstand heb van sporte dan de meeste medewerkers van mijn sportschool denk ik dat ik mij daar in ga verdiepen heeft iemand verstand van het vak kwa
-uuren per week
-salaris :p
-groei kansen

vrg stampotje

LOL 380 op je borst :rolleyes:

kijk eens op monsterboard zou ik zeggen. daar kan je het zo vinden.

let er wel op dat er moeilijk werk te vinden is als sportinstructeur. kweet niet of je dat wilt worden..?

je denkt dat je er verstand van hebt? :laugh:

je denkt dat je er verstand van hebt? :laugh:

Als je de gemiddelde werknemer aanhoudt van sportscholen is er niet bijzonder veel kennis voor nodig om net zo "deskundig" te zijn als hun. Zoals hij zelf al aangeeft weet hij er meer van dan mensen bij hem in de sportschool. En ik denk dat dit voor de meeste van ons wel zo is als je een beetje geinsteresserd bent in de theorie.

e mensen na een ongeval/aanslag http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/grapje-op-werk-228556/index4.html#post4418377 heb ik beslote om meschien een andr vak te neemen ik zat te denke omdat ik erg veel in de sportschool zit 5 dagen in de week om meschien daar meschien een vak van te leeren sinds ik vind ik meer verstand heb van sporte dan de meeste medewerkers van mijn sportschool denk ik dat ik mij daar in ga verdiepen heeft iemand verstand van het vak kwa
-uuren per week
-salaris :p
-groei kansen

vrg stampotje

leer eerst typen bro...

Het vak "kloontje".

En anders eens beginnen met een cursus Nederlands.

Had ondertussen wel verwacht dat je vast zou zitten omdat je die gast kapot had geslagen..
Zou er niet mee kunnen leven om niks terug te doen bij die gast als hij me dat flikte.

• Topic Starter Topic Starter
Had ondertussen wel verwacht dat je vast zou zitten omdat je die gast kapot had geslagen..
Zou er niet mee kunnen leven om niks terug te doen bij die gast als hij me dat flikte.

kon het maar :( dan zit ik fout en mijn gezondheid is nu ook nog naar de kk dus ja onze vriende in blauw moeten het maar overneemen

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

En erg slecht in leugens vertellen ? :rolleyes:
????

Jezus man is die 380 niet toevallig op je hoofd gezet dat je zo gebrekkig Nederlands typt?:P

adv-faggotry.jpg

... haal je wel een cum laude voor.

Leuk man in een healthcenter werken en achter de balie te moeten zitten!

Je kan gay phone coïtus operator worden

• Topic Starter Topic Starter
oke mensen sry voor de fouten in mijn tekst maar ik snap het en ja klopt meschien is er ook schade opgelopen in de boven kamer ben af en toe best in de war :@

Dude, leer schrijven.

Af en toe een spelfoutje moet kunnen, maar dit gaat te ver.

Ik zou eerst werk maken van m'n schadevergoeding.

Terug
Naar boven