Fitness Seller

nieuw voedingschema

krazyd

Novice
Waardering
0
augustus 2008 beginnen trainen, stats: 24j (09/10/1984) / 68,6 kg / 12,6% BF

midden februari 2009, stats: 25j / 79,6 kg / 15,3% BF

zoals jullie merken ben ik kennelijk wel wat bijgekomen, maar BF% is duidelijk ook gestegen.
Ik ga tot 4-5x/week (1u training incl buikspieren) naar de fitness en doe daarbij nog 1-2x/week aan cardio (half uurtje tot uurtje aan een hartslag van +/- 135-140). Mn trainingen zitten goed, mijn voeding niet. Heb wat zitten prutsen aan eten en heb wat stickys gelezen en ben tot dit voedingsschemagekomen:

06.30u:
whey protein instant
havermout
halfvolle melk (250 ml)
fruitsap (33cl)

09.50u:
2 witte/bruine boterhammen
kippenwit (50g)

12.00u:
belegd broodje (kaas/hesp/tomaat/komkommer/wortelen/ei/sla/mayo:()
appel

13.50u:
2 witte/bruine boterhammen
paardenvlees (50g)

16.00u:
1 witte/bruine boterham
1 graanreep

18.00u: start training

19.30u:
dextrojuice (40g)
whey protein instant (40g)
banaan

21.00u:
warme maaltyd:
kipfilet
rijst
appelmoes

of

steak
aardappelen
groenten

23.00u:
magere kwark (500g)

Dit schema wijkt niet zoveel af dan wat ik normaal eet en bij de warme maaltijden rond 21.00u varieer ik wel, alleen het beleg tussen de boterhammen heb ik wat aangepast, normaal ik eet
vooral worst of jonge kaas tussen de boterham. En het snoepen tussendoor wil ik ook ff laten vallen, niet dat dat zo heel veel was maar toch :)

Mijn doel is dus om stilaan toch nog beetje massa te kweken, maar niet overdreven veel. Ben tevreden met wat ik nu heb, zou alleen nog wat meer borst willen krijgen.
Is het verstandig om bv enkel borst op massa te trainen (vb: setjes 12/10/8/6 met stijgend gewicht) en rest op kracht (vb: setjes 6/6/6 met 80% van max. kracht).

Mvg krazyd

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En ik drink ook geregeld op mn werk zwarte koffie en gespreid over de hele dag rond de 4L water.

UPDATE: Lengte: 178cm, was ik ff vergeten te vermelden.
VRAAGJE: hoeveel g havermout , kipfilet/steak raden jullie me aan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
niemand die me beetje kan/WIL helpen?!?!
ik ben niet zo'n fanatiekeling die dagtotalen wil van Kh/prot/vetten.
Zou gewoon wat reacties willen met wat varianten en of dit wel een globaal gezien goed schema is.

Terug
Naar boven