AndroidHealthClinic

Nieuw wondermiddel: Organic Apple Cider Vinegear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou dit echt het beloofde wondermiddel zijn? En zo ja, zijn dan die capsules van NOW goed genoeg?

Jongens niet zo moeilijk doen, appie hein -> €1,17

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In kruidvat verkopen ze appelazijn capsules,is dit hetzelfde?

-edit-

Laatst bewerkt:
en de alcohol die erin zit??

net ook even een flesje aangeschaft.

proberen kan nooit kwaad toch?

Mijn wondermiddel werkt ook namelijk goed calorieën verdelen en tellen en een goede portie cardio. Heb geen van deze onderzoeken gelezen die in dit topic staan dus ga de appel azijn niet afzeiken hier maar dit valt volgens mij toch wel een beetje onder bro science.
Maar het is zeker niet ongezond dus proberen kan nooit kwaad natuurlijk.

Chill spull dit, bestelde het vroeger altijd bij B&F shop van het merk Now Foods.

heb ook een fles van deze shit gekocht niet te zuipen man

wordt wel gebruikt bij reflux ziekte (maagzuur stroomt in slokdarm), wordt wel gebruikt bij paarden, breekt calcium af, vooral kruidenvrouwtjes zijn er druk mee met hun omschrijvingen en voordelen. Heb het zelf tijdje geprobeerd, gewoon van de AH, erg vies, je houd het niet lang vol hierdoor, en voordelen merk je echt niet. Misschien breekt het theoretisch vet af, of geeft het extra vitaminen, maar het is geen grote steun bij afvallen.

Het is ongelooflijk john!

Móet het van ibo ook gaan nemen

Waarom kokosolie killy? En die appelazijn klinkt wel gruwelijk als werkt kank mischien me VP ff lekker naar beneden halen iemand hier al ( goede ) ervaringen mee?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 17:41 ----------

Móet het van ibo ook gaan nemen
Leuk filmpiej killy ben alleen direct gekapt met kijken zodra ik bodylab-reclame kreeg :P Dacht dat Ibo alleen werd gesponsord door hen ennie jij :P

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 17:42 ----------

Jongens niet zo moeilijk doen, appie hein -> €1,17

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Denk straks maar even naar de Appiej :)

Bodylab sponsored iedereen met goede prijzen :trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven