XXL Nutrition

Nieuw wondermiddel: Organic Apple Cider Vinegear

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik het nu 2 maanden en het is echt geweldig maar smerig en f*cking scherp --wat verwacht je ook van azijn--

echt een wondermiddel!!

wat doe je er dan zoal mee?

hmm, ook eens zo'n flesje halen denk ik :D

pics?

Hoeveel lepels kun je het beste innemen op een dag?

ik nam eerst 1 theelepel per dag, nu sinds zaterdag 2 eetlepels, vertel over 5 dagen wel hoe het gaat, doe het in me shakes dus proef het amper

10 eetlepels per dag :twitch:hopelijk smaakt het goed..

gebruik het in mn cola, kost nog geen 2 euro als je een halve liter in de supermarkt haalt.

geen wondermiddel btw. Goede anti-virale en anti-bacteriele eigenschappen, voor de rest, meh.

Nog mensen met ervaring? Ik heb zojuist me eerste eetlepel naar binnen gewerkt. Vooral erg vies.

Nog mensen met ervaring? Ik heb zojuist me eerste eetlepel naar binnen gewerkt. Vooral erg vies.
Yep. 90% van m'n gezichts acne weg en 60% van m'n milde acne op rug/borst is gone.

's Morgens 3 eet lepels gemixt met een klein beetje sinaasappelsap, drinken door een rietje

en ook 's avonds.

Ik merk ook verschil, sochtends scheut met water en s'avonds.
Bulk puistjes op bv schouders ect gaan weg.

Ik merk ook verschil, sochtends scheut met water en s'avonds.
Bulk puistjes op bv schouders ect gaan weg.

Oke dat met die puistjes klinkt goed, heb er ook last van. Welke gebruiken jullie nu? Gebruiken mensen die van de Appie, en geeft dat ook minder puistjes? En mag dat niet in aanraking met je tanden komen ofwat? ???

Oke dat met die puistjes klinkt goed, heb er ook last van. Welke gebruiken jullie nu? Gebruiken mensen die van de Appie, en geeft dat ook minder puistjes? En mag dat niet in aanraking met je tanden komen ofwat? ???
Ik gebruik die van de AH ja, en het mag je tanden inderdaad niet aanraken.

Ik gebruik die van de AH ja, en het mag je tanden inderdaad niet aanraken.

Haha oke, en hoe doen jullie dit het handigst? Snap niet echt hoe je het in moet nemen.. Of heb er overheen gelezen. En dat spul werkt goed? En heeft iemand dan wel ervaring met dat "bf verbranden"?

Och dat is logisch.. Dat kun je met een rietje doen toch? Maar die van de Appie dus 2 lepels in lauw water doen? Is dat genoeg?

Sorry voor de reactie's. Maar ik heb het nu net gekocht bij de Appie. Hoeveel raden jullie aan om per dag te nemen? En het moest in lauw water? Ik hoop dat het smaakt.. En als je het voor je acné gebruikt, moet je het er gewoon opsmeren en in laten trekken? Of moet je het er even op laten zitten en dan afwassen? En moet het verdund op je huid aangebracht worden?. Hoeveel per dag en hoevaak? En na hoeveel dagen ermee stoppen?

Sorry voor de vele vragen :p

Hoor graag antwoorden!

Laatst bewerkt:
Iemand al een webshop gevonden die bragg of andere appel azijn met 'de moeder' levert in NL?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven