miss petra
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 29%
Hallo allemaal,
Wat een superforum...daar wil ik mee beginnen!n Echt geweldig.
Ik ben een vrouw van 43 jaar getrouwd en 3 volwassen kids.
Ik lijn en dieet zo'n beetje al de laatste 30 jaar.
Ik heb alles gedaan.... hongeren, soep dieet, sonja, atkins ja echt alles.
Resultaat.... bijkomen en afvallen...
Ik ben zo rond mei ofzo op dit forum terecht gekomen en heb me ingelezen over krachttraining. Ik dacht zou dit echt werken??
Heb me in juni opgegeven op de sportschool waar ik al zo'n 7 jaar niet meer geweest ben. Helaas wegen ze daar met zo'n weegschaal die vetpersentages ed weergeven. Conclusie ik moet heel wat vet kwijt!!
Inmiddels ben ik volgens dat apparaat dan, 7kg vet afgevallen maar ook weer in spierkracht bijgekomen. Maar ik kijk thuis in de spiegel.. en wat een resultaat. Ik krijg vormen waarvan ik niet wist dat ik ze had
Ik doe 3x per week KT volgens circuit schrijf ik dit goed?? aansluitend nog 45 min helling lopen op de loopband. Voel nog steeds na elke training spierpijn m.n de benen en de rug.
Echter... mijn voeding daar twijfel ik erg aan of die wel goed is om het maximale eruit te kunnen halen. Dus ik dacht ik meldt me aan, vertel mijn verhaal en zet me eetschema neer. Eerst nog dit, ik eet helemaal geen zuivel en eieren. Ik heb HS ontstekingen in de plooigebieden en sinds ik geen zuivel en varkensvlees meer eet nu 1 jaar vrij van ontstekingen.
Dit vind ik dus lastig ivm de eiwitten
8.00 uur
2 volk brood roomboter met kipfilet en stuk fruit.
10.00 uur fruit met een stukje kipfilet
12.00 uur
2 volk brood roomboter met kaas of kipfilet en fruit
14.00 uur
fruit met nootjes of beschuit met jam.
17.00 uur
3 of 4x per week aardappels
veel groente
rauwkost en biefstuk of kipfilet
Sávonds weet ik nooit wat ik moet eten terwijl ik wel honger heb.
Na de training eet ik altijd een blikje tonijn op water.
ik weet dat dit waarschijnlijk te weinig is!!
vrouw 43 jaar
1.68 m
74 kg
BMR 1466
onderhoud 2272
Eerste doel is een beter vetpercentage.
Bedankt!
gr
miss petra
Wat een superforum...daar wil ik mee beginnen!n Echt geweldig.
Ik ben een vrouw van 43 jaar getrouwd en 3 volwassen kids.
Ik lijn en dieet zo'n beetje al de laatste 30 jaar.
Ik heb alles gedaan.... hongeren, soep dieet, sonja, atkins ja echt alles.
Resultaat.... bijkomen en afvallen...
Ik ben zo rond mei ofzo op dit forum terecht gekomen en heb me ingelezen over krachttraining. Ik dacht zou dit echt werken??
Heb me in juni opgegeven op de sportschool waar ik al zo'n 7 jaar niet meer geweest ben. Helaas wegen ze daar met zo'n weegschaal die vetpersentages ed weergeven. Conclusie ik moet heel wat vet kwijt!!
Inmiddels ben ik volgens dat apparaat dan, 7kg vet afgevallen maar ook weer in spierkracht bijgekomen. Maar ik kijk thuis in de spiegel.. en wat een resultaat. Ik krijg vormen waarvan ik niet wist dat ik ze had

Ik doe 3x per week KT volgens circuit schrijf ik dit goed?? aansluitend nog 45 min helling lopen op de loopband. Voel nog steeds na elke training spierpijn m.n de benen en de rug.
Echter... mijn voeding daar twijfel ik erg aan of die wel goed is om het maximale eruit te kunnen halen. Dus ik dacht ik meldt me aan, vertel mijn verhaal en zet me eetschema neer. Eerst nog dit, ik eet helemaal geen zuivel en eieren. Ik heb HS ontstekingen in de plooigebieden en sinds ik geen zuivel en varkensvlees meer eet nu 1 jaar vrij van ontstekingen.
Dit vind ik dus lastig ivm de eiwitten
8.00 uur
2 volk brood roomboter met kipfilet en stuk fruit.
10.00 uur fruit met een stukje kipfilet
12.00 uur
2 volk brood roomboter met kaas of kipfilet en fruit
14.00 uur
fruit met nootjes of beschuit met jam.
17.00 uur
3 of 4x per week aardappels
veel groente
rauwkost en biefstuk of kipfilet
Sávonds weet ik nooit wat ik moet eten terwijl ik wel honger heb.
Na de training eet ik altijd een blikje tonijn op water.
ik weet dat dit waarschijnlijk te weinig is!!

vrouw 43 jaar
1.68 m
74 kg

BMR 1466
onderhoud 2272
Eerste doel is een beter vetpercentage.
Bedankt!
gr
miss petra