AndroidHealthClinic

Nieuwe cutschema voor 23% bodyfat

Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Mensen, ik vind het hoog tijd dat ik eindelijk eens begin met cutten. De bulk ging prima en ik ben aardig wat spiermassa aangekomen. Helaas is mijn vetpercentage niet zoals ik wil en daarvoor bestaat natuurlijk iets als ''cutten''. :D

Ik heb dus een voedingsschema aangemaakt. Alles is netjes uitgerekend. Ik heb het vooral zo simpel mogelijk gehouden, eten na het avondeten wil ik bijvoorbeeld compleet vermijden!

Dus wat vinden jullie ervan? Op het eerste gezicht lijkt het misschien wat eentonig, maar ik probeer zoveel mogelijk te varieren. Bepaalde dingen zoals bijvoorbeeld aardbeien (die ik niet elke dag eet) staan er niet in. Maar goed, like I said, ik heb het voor nu simpel gehouden.

Bekijk ook even mijn stats die in het bestandje staan.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Mijn trainingsschema is overigens een 3-daags split. Ik blijf gewoon zwaar trainen, geen droogtrainen o.i.d.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik kan geen bestand vinden?!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe ik m moet toevoegen. Kan iemand mij misschien helpen?

EDIT: het is gelukt!

Laatst bewerkt:
Ik zal die appel vervangen door een banaan in de ochtend, dat is net iets lekkerder om in je vel te komen wat mij betreft. En wat ik ook zou doen is wat koolhydraten weg doen en vervangen met eiwitrijke maaltijden. Je moet wat mij betreft echt minimaal 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwitten hebben. Want tijdens de cut verlies je 100% gegarandeerd wat spier, en om het verlies zo minimaal mogelijk te houden word de consumptie van eiwitten minimaal 2g/kg lichaamsgewicht aanbevolen (in jouw geval zo'n 200g)

Verder vind ik je indeling wat aan de weinige kant, je kan wat vaker eten d.m.v wat extra groenten er bij toe te voegen. Zo blijf je langer verzadigd en heb je niet steeds honger. Verder als je geen problemen hebt met verhongering vind ik dit schema niet slecht... Nou moet je je er alleen nog aan houden haha :p

(P.S Als je cardio erbij doet kan je nog wat extra eten en toch dezelfde resultaten bereiken)

Terug
Naar boven