MuscleMeat

Nieuwe DBB rook-onthoudings contest

gazearek

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
De DBB ruk-onthoudingscontest is nog maar net afgelopen, maar het is alweer tijd voor een nieuwe contest, namelijk de DBB rook-onthoudings contest! Deze contest start op maandagochtend 00:00 en je kunt je inschrijven tot zondagavond 23:59. Dit betekent dus dat er dit weekend nog gerookt mag worden, maar daarna dus echt niet meer...

Wat kun je met deze contest winnen:

- Eeuwige roem op DBB
- Frisse adem
- Grotere portemonnee
- Betere ademhaling
- Vermindering van hoesten
- Betere conditie
- Schonere longen
- Kleinere kans op kanker

Regels:

- Na maandagochtend mag er niets meer gerookt worden, dus geen sigaretten, sigaren, joints, waterpijp etc.
- Passief meeroken mag wel, maar daarmee maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
- Inschrijven kan tot zondagavond 23:59 in dit topic en er mag alleen ingeschreven worden door mensen die roken en op deze manier willen stoppen met roken of hiertoe een poging willen wagen...
- Vermeld er a.u.b. even bij hoe lang je al rookt, hoeveel je ongeveer per dag rookt en of je al wel eens eerder gestopt en hoe lang je toen bent gestopt en eventueel waarom je weer bent begonnen!
- Je kunt ook meedoen als je al eerder bent gestopt met roken, dit topic zal er in dat geval voor zorgen dat niet weer begint met het roken van sigaretten! Vermeld er wel even bij hoe lang je op dit moment al gestopt bent!

Succes iedereen!

Deelnemers nog in de race:

- fransm
- marc181982
- Robke78

Laatst bewerkt:
Nou ik zla er eens over nadenken :P

hahah, dit zou een mooie voor mij zijn. Waarschijnlijk nog meer harsh als de ruk onthoudingswedstrijd.

Serieus addicted hier. ****in weak eigenlijk, maar ik heb ook echt geen motieven om te stoppen buiten het geld dan.
Gezondheid en al die shit boeit me gewoon geen zak op dit moment.
Een week ofzo is wel vol te houden. Maar voor je het weet biets je opstap een paar keer. En dan voel je je weer k*t omdat je bietst zodat je een pakje koopt voor ''opstap'' dat je de dag erna weer oprookt.

hahah gayer than sleeping with men for fun.

Moet je niet bietsen bro ;) in mijn 15levensjaren heb ik nog nooit een haaltje van een sigaret genomen!

hmm jongens ik ben al 3weken gestopt,dus kan niet meer mee doen

Ben weer sinds dinsdag gestopt na een rookperiode van 3 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Appeltaart, Merauder, doen jullie mee? ;)

ik doe mee, na een rookstop van 4 jaar weer begonnen eind januari... hopelijk lukt het me weer. ik ben beginnen roken als ik 15 was, ik rook ongeveer 20 sig op een dag. op cafe natuurlijk meer

ik doe mee, na een rookstop van 4 jaar weer begonnen eind januari... hopelijk lukt het me weer. ik ben beginnen roken als ik 15 was, ik rook ongeveer 20 sig op een dag. op cafe natuurlijk meer

Ik heb je ingeschreven clawfinger, heel veel succes aanstaande maandag en uiteraard de dagen/weken/maanden/jaren die daarop gaan volgen :rolleyes:

Hoe kan je deze contest eigenlijk winnen:D Stel je voor, iemand doet mee en stopt tot zijn dood, heeft ie dan pas gewonnen of niet?

Ik doe trouwens niet mee, want ik rook niet.

Succes iedereen!

Ik ben al gestopt sinds 7 jan.

Ben blij, want je merkt het verschil zeker wel.

Stoppen met die rotzooi jongens!! Wat kost zo'n pakje sigaretten tegenwoordig? 5 euro? En dan 1x in de 2 dagen een pakje? of nog vaker....
Dat zijn een hoop kilo's kipfilet in 1 maand :D

Goed initiatief, succes iedereen! :D

Terug
Naar boven