XXL Nutrition

Nieuwe DBB rook-onthoudings contest

Damn slecht appeltaart, je had beter helemaal niet mee kunnen doen :rolleyes: Ik heb zojuist mijn eerste aangeboden sigaret alweer afgewezen en trouwens afgelopen zaterdag ook nog een weddenschap afgesloten met een maat van me: als ik tot oudjaar niet rook krijg ik van hem een liter Jack Daniels en zo wel, dan krijgt hij zo'n fles van mij, dus dat is dan ook weer een extra stimulatie om gestopt te blijven ;)

Hehehe , net een weddenschap afgesloten met een oom van me , krijgt €1000,- euro van me als ik voor het eind van volgend jaar weer rook.

Ik heb in heel mijn leven letterlijk geen enkele sigaret gerookt, maar ik ben er wel van overtuigd dat mijn longen heb geleden onder het gerook van anderen.

Man wat HAAT ik het als mensen tussen dezelfde 4 muren als mij zitten te roken. Ik vind dat echt een gebrek aan RESPECT. Het stinkt ten eerste ontzettend, ten tweede is het niet gezond voor me en ten derde, als ik mijn kleren niet op het terras laat uitwaaien dan stinkt heel ons huis er ook nog eens naar...

Let op, ik vind het wel knap dat jullie proberen te stoppen, ik snap alleen niet waarom je ooit bent begonnen? Volgens mij begint 95% van de tieners ermee op basis van groepsdruk en dat vind ik nogal zwak.

Succes ermee jongens, en als je toch rookt doe dat dan in het rokerslokaal of ga buiten. Dan stoor je andere mensen niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in heel mijn leven letterlijk geen enkele sigaret gerookt, maar ik ben er wel van overtuigd dat mijn longen heb geleden onder het gerook van anderen.

Man wat HAAT ik het als mensen tussen dezelfde 4 muren als mij zitten te roken. Ik vind dat echt een gebrek aan RESPECT. Het stinkt ten eerste ontzettend, ten tweede is het niet gezond voor me en ten derde, als ik mijn kleren niet op het terras laat uitwaaien dan stinkt heel ons huis er ook nog eens naar...

Let op, ik vind het wel knap dat jullie proberen te stoppen, ik snap alleen niet waarom je ooit bent begonnen? Volgens mij begint 95% van de tieners ermee op basis van groepsdruk en dat vind ik nogal zwak.

Succes ermee jongens, en als je toch rookt doe dat dan in het rokerslokaal of ga buiten. Dan stoor je andere mensen niet.

Davy, bedankt voor je reactie! Roken heeft inderdaad alleen maar nadelen, daarom wil er ook weer mee stoppen, en dat is me weer aardig aan het lukken! En ook ik ben begonnen op basis van groepsdruk en meeloperij...
Maar mijn leefsT is sinds die tijd zo veranderd, dat roken daar gewoon echt niet meer tussen past!
Hoe staat het trouwens met de andere deelnemers?

Gaat goed , helemaal geen trek meer in een sigaret.

nog niet gerookt hier :hello:

ben trouwens verkouden, dus heb ik er sowieso geen zin in...

ik heb het maar getrokken tot woensdag

groot gelijk dude, heb ook nog nooit in m'n leven een trekje genomen en wil het graag zo houden

Vannacht heb ik weer tientallen sigaretten aangeboden gekregen,
Maar ik heb ze allemaal afgewezen :)
Hoe staat het met de overige deelnemers?
Ook nog steeds niet gerookt?

Yo gasten, update?! Loopt de contest nog... of heeft iedereen al opgegeven? :rolleyes:

ik ben eraan voor de moeite.
vorige week een beetje teveel stress op het werk, kon de verleiding niet weerstaan en ben een sigaretje gaan lenen. ondertussen weer al een paar keer gerookt...
niet zo goed he...
probeer nu om enkel nog in het weekend te roken, eens kijken of dit gaat lukken :o
gisteren was het er 1tje.

Nee nog steeds niet gerookt , aardig goed te vol te houden . Wel iedere keer honger . 16 Sept komt de echte test , weekendje uit :( . Met een beetje alcohol begin je toch altijd wat meer trek in een sigaret te krijgen.

ik doe mee,ik rook al te lang ongeveer pakje per dag!ik loop al enige tijd met de gedachte maar bij deze moet dan maar de kogel door de kerk!

Yo gasten, update?! Loopt de contest nog... of heeft iedereen al opgegeven? :rolleyes:

Deadsmurf is out en ik heb afgelopen weekend per ongeluk ook een paar trekjes genomen dus ik ben ook out...
Geloof het of niet, maar ik was mijn eigen contest gewoon vergeten...
Alleen fransm en marc181982 zijn nog in de race,
En dutchstrenght, je kan helaas niet meer meedoen, want deze contest is al weken bezig...
Dus je zal moeten wachten tot de volgende rook-onthoudings contest...
Maar je kunt uiteraard wel gewoon stoppen met roken en in dit topic een log bijhouden...
Veel sterkte en succes ermee!

Laatst bewerkt:
Deadsmurf is out en ik heb afgelopen weekend per ongeluk ook een paar trekjes genomen dus ik ben ook out...
Geloof het of niet, maar ik was mijn eigen contest gewoon vergeten...
Alleen fransm en marc181982 zijn nog in de race,
En dutchstrenght, je kan helaas niet meer meedoen, want deze contest is al weken bezig...
Dus je zal moeten wachten tot de volgende rook-onthoudings contest...
Maar je kunt uiteraard wel gewoon stoppen met roken en in dit topic een log bijhouden...
Veel sterkte en succes ermee!

Dat dacht ik al, volgens mij was iedereen dit topic alweer vergeten, vandaar dat ik het vroeg.

Mag ik ook mee doen alleen ben ik al 6 jaar gestopt :D

Terug
Naar boven