MuscleMeat

Nieuwe DBB rook-onthoudings contest

• Topic Starter Topic Starter
En hoe staat het nu met Frans en Marc? Heeft 1 van de 2 al gerookt?
Dan kunnen we namelijk een winnaar van deze contest aanwijzen!

Zo kleine update , het weekendje uit vol drank ook overleefd en nog steeds niet gerookt. Hoe staat het met de anderen?

Ik ben ook nog steeds gestopt ;) Al van 8 januari :)
Rookte daarvoor 12jaar, anderhalf pakje (Lucky Strike) per dag.

En nog kan ik niet zeggen dat er een dag voorbij gaat, dat ik er geen zin in heb :p

Zo kleine update , het weekendje uit vol drank ook overleefd en nog steeds niet gerookt. Hoe staat het met de anderen?

Heel goed gedaan marc, fransm heeft nog steeds niet geupdate, en ik heb Robke78 aan de race toegevoegd, aangezien hij al gestopt is vanaf 8 januari... Ik ben helaas rustig aan weer begonnen met roken, maar ik ga na deze week (herfstvakantie) weer stoppen en zal mijn vooruitgang dan in dit topic bij gaan houden...

Heel goed gedaan marc, fransm heeft nog steeds niet geupdate, en ik heb Robke78 aan de race toegevoegd, aangezien hij al gestopt is vanaf 8 januari... Ik ben helaas rustig aan weer begonnen met roken, maar ik ga na deze week (herfstvakantie) weer stoppen en zal mijn vooruitgang dan in dit topic bij gaan houden...

haha, **** dat komt toch niet door mijn peukie he ? :D

Ik ben weer gestopt, zaterdagavond m'n laatste peuk gerookt, nu dus al weer 3,5 dag gestopt :)

Ik ben nu bijna twee jaar geleden gestopt, maar helaas ruim een half jaar geleden begonnen met af en toe te roken. Dat gaat op zich goed, rook nog steeds meer dagen niet dan wel, maar ik zou liever helemaal stoppen. Nu ik echter merk dat ik het onder contole kan houden terwijl ik toch wel tien sigaretten per week rook is het afschrik effect om er ééntje op te steken natuurlijk veel minder geworden. Maar ik ben van plan om in ieder geval als het horeca rookverbod ingaat volledig te stoppen. 95% van alle sigaretten die ik nu nog rook zijn namlijk toch al tijdens het uitgaan.

Gister niet gerookt, ben nu wat gemotiveerder om te stoppen.
Tot hier en niet verder, enough is enough :D
Succes y'all :thumbs:

Ik blijf maar stoppen en weer beginnen :headbang: Vanaf vandaag weer gestopt :grumble:

Roken is voor vieze homo's en lelijke h**ren.

Terug
Naar boven