Fitness Seller

Nieuwe DBB rook-onthoudings contest

Ok, what the hell ook. Ik doe mee.

Al is het maar voor een tijdelijke geld besparing van een week hahahah.

Ik sluit me aan.
Was bijna 5 jaar gestopt, maar sinds 17 mei(vakantie) terug gaan roken. Rook nu zo'n 15 á 20 peuken per dag.

ben al weer een paar jaar gestopt dus succes ermee het is beter voor je .

Schrijf me ook maar in , aardig wat pauzes gehad met roken . Meestal 6 weken roken en weer 6 maand stoppen. Kan er aardig makkelijk vanaf blijven , maar wil toch nu definitief stoppen.

ja, het is zover ik ben al 6 uur gestopt;)

nee straks me bed in:p

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan je deze contest eigenlijk winnen:D Stel je voor, iemand doet mee en stopt tot zijn dood, heeft ie dan pas gewonnen of niet?

Ik doe trouwens niet mee, want ik rook niet.

Als alle deelnemers zouden stoppen tot hun dood, dan wint diegene die het laatst dood gaat en dus het oudste is geworden na gestopt te zijn met roken ;)

Fransm, appeltaart en marc181982 zijn nu ook ingeschreven, van de laatste twee heb ik alleen nog geen gegevens voor in de begin post, dus die moeten jullie nog even doorgeven!

Ik heb de boot gemist ... al clean van 8 januari

Zou willen zeggen dat ik er geen behoefte aan heb, maar eerlijk gezegd denk ik er nog iedere dag aan :p
Moet wel zeggen dat het makkelijker wordt om "Nee" te zeggen dan in het begin.

Heb afgelopen weekend (do., vr., za.) nog even 40 sigaretten gerookt. Zaterdagavond dikke hoofdpijn en dikke last van m'n strot, dus toen had ik al gehad met die stinksigaretten, gisteren en vandaag nog geen trek gehad in een sigaret dus ik ben al goed op weg ;) Maar hoe staat het met de andere deelnemers?

kan ik ook nog meedoen ?

heb nog niet gerookt vandaag :)

zal het hoogstwaarschijnlijk niet lang uithouden, maar elke dag dat ik niet rook is weer geld en een paar longblaasjes gespaard.

kan ik ook nog meedoen ?

heb nog niet gerookt vandaag :)

zal het hoogstwaarschijnlijk niet lang uithouden, maar elke dag dat ik niet rook is weer geld en een paar longblaasjes gespaard.

Natuurlijk kun je nog meedoen deadsmurf, ik schrijf je nu in, geef de gevraagde gegevens uit de beginpost ook even door als je wilt :rolleyes:

Hahahah ik ben al out:D de ochtendsigaret heeft me genakt:D:D:D

owkee, hier nog wat rookinfo :

rook sinds m'n 15de, slechts 1 keer gestopt gedurende 1 jaar wegens longadertjes die sprongen o.a. van het vele roken, moest toen veel bloed ophoesten :-s (3-tal jaar geleden).
toch hervallen tot gelegenheidsroker, dus enkel nog op feestjes en dan smoor ik er op een avond makkelijk 2 pakken door.

Hahahah ik ben al out:D de ochtendsigaret heeft me genakt:D:D:D

Damn slecht appeltaart, je had beter helemaal niet mee kunnen doen :rolleyes: Ik heb zojuist mijn eerste aangeboden sigaret alweer afgewezen en trouwens afgelopen zaterdag ook nog een weddenschap afgesloten met een maat van me: als ik tot oudjaar niet rook krijg ik van hem een liter Jack Daniels en zo wel, dan krijgt hij zo'n fles van mij, dus dat is dan ook weer een extra stimulatie om gestopt te blijven ;)

misschien dat ik over een tijdje ook meedoe...

:bang:

suc6. ik ben sinds 1 jan. 2006 al gestopt (overigens enkel gelegenheidsroker geweest 2 jaartjes ofzo )

ik was een gelegenheidsroker (weed).
En ben hiermee al drie maanden ofzo gestopt wegens wedstrijd (staat dus op waba-lijst gvd) Na men wedstrijd (een september) terug eentje opsteken!

Terug
Naar boven