Fitness Seller

Nieuws Nieuwe dieetpil halveert lichaamsvet in amper een week

Denk dat gewoon beweging prima werkt.. Dit is alleen weer voor die amerikaantjes he die 50 uur in de week werken, 's avonds na het werk even 'snel' willen eten (lees burger king, mcdonalds) en dan thuis gaan zitten voor de tv

waarom komen ze altijd met dit nieuws en dan zeggen ze "dit duurt zeker nog 10 jaar voordat het op de markt komt"
dat is mensen gelukkig maken met een doodvogeltje

Zoiets KAN alleen maar levensgevaarlijk zijn.

gebruik dan gewoon T3, dat zal waarschijnlijk nog veiliger zijn als deze crap :lol:

Ik sta er zeer sceptisch tegenover. Het klinkt ten eerste al veel te mooi om waar te zijn. En dergelijke medicijnen hebben altijd bijwerkingen die niet bepaald positief te noemen zijn.

Verder vind ik het triest dat men medicijnen nodig heeft om op een gezond gewicht te komen. Men moet de voeding aanpassen, niet het lichaam, want daar is in principe niets mis mee!

Verder vind ik het triest dat men medicijnen nodig heeft om op een gezond gewicht te komen. Men moet de voeding aanpassen, niet het lichaam, want daar is in principe niets mis mee!

Ben je ook tegen AAS gebruik bij bodybuilders? Of supplementen?

Ik zie niet wat er mis is met medicijnen gebruiken wanneer het werkt.

Ben je ook tegen AAS gebruik bij bodybuilders? Of supplementen?
Slechte vergelijking vind ik. AAS neem je omdat je alles al in orde hebt en een verbetering wil aanbrengen die naturel niet mogelijk is. Dit medicijn is een excuus om de voeding niet te moeten aanpassen zoals het hoort, men gaat knoeien met het menselijk lichaam omdat men te lui is gezond te gaan eten en meer te bewegen. Als dat laatste gebeurd bij AAS dan heb ik daar trouwens net zo'n stevige kritiek op.

Ik zie niet wat er mis is met medicijnen gebruiken wanneer het werkt.
Nee jij vindt het blijkbaar geen probleem dat men niet het eetgedrag en de levensstijl van de persoon aanpast maar wel de werking van diens lichaam. Obesitas is een gevolg van een verkeerde levensstijl, niet het gevolg van een afwijkende werking van het menselijk lichaam. Een medicijn maak je om ziekten en afwijkingen te behandelen, niet om luiheid en ongezond leven te belonen.

Nu zullen er wel enkelen zijn die zeer gemakkelijk gewicht winnen en zeer moeilijk gewicht verliezen vanwege een ernstige (genetische) afwijking, dus in dat geval vind ik het wel aangewezen. Maar dit zijn uiteraard de uitzonderingen.

Betaal nu 50% en de andere 50% een andere keer? :D

Slechte vergelijking vind ik. AAS neem je omdat je alles al in orde hebt en een verbetering wil aanbrengen die naturel niet mogelijk is. Dit medicijn is een excuus om de voeding niet te moeten aanpassen zoals het hoort, men gaat knoeien met het menselijk lichaam omdat men te lui is gezond te gaan eten en meer te bewegen.

Waarom moet er perse goed gegeten en gesport worden dan? Als het makkelijker kan, waarom niet? Jij gaat toch ook je eten niet plukken en vangen buiten, maar neemt de shortcut in de winkel? Als iets makkelijker kan, waarom dan niet? Zoals ik het zie, maak jij er een gewetenskwestie van 'die mensen zijn lui, dat gedrag keur ik af'. Maar waarom is ergens hard werken goed dan? Werken puur om te werken zodat je kan zeggen hoe bikkel je bent, is ego gedrag vind ik (tenzij je die uitdaging zelf lekker vind, maar dan is dat jouw mening en vind ik niet dat je andere mensen moet afrekenen die wel gewoon de makkelijke manier kiezen).

Als dat laatste gebeurd bij AAS dan heb ik daar trouwens net zo'n stevige kritiek op.

De halve anabolen sectie dus. ;)

Nee jij vindt het blijkbaar geen probleem dat men niet het eetgedrag en de levensstijl van de persoon aanpast maar wel de werking van diens lichaam. Obesitas is een gevolg van een verkeerde levensstijl, niet het gevolg van een afwijkende werking van het menselijk lichaam. Een medicijn maak je om ziekten en afwijkingen te behandelen, niet om luiheid en ongezond leven te belonen.

Welke ziekte geneest AAS bij bodybuilders dan?

Klinkt veel te chemisch.....

Zo'n pil is voor mietjes.

Lekker makkelijk hoor, eerst jezelf vol vreten met McD en daarna oh w88...hier is mijn pil en hop weg is het.

zo een pil gaat er nooit komen, te mooi om waar te zijn..
lekker liters chocomelk drinken zonder vet te worden :thumbup:

Waarom moet er perse goed gegeten en gesport worden dan? Als het makkelijker kan, waarom niet? Jij gaat toch ook je eten niet plukken en vangen buiten, maar neemt de shortcut in de winkel? Als iets makkelijker kan, waarom dan niet?

omdat ze anders obesitas krijgen met alle vervelende gevolgen vandien? in de winkel liggen genoeg gezonde producten, waarom niet een zak tomaten kopen in plaats van een zak chips? mensen hebben gewoon geen discipline als het aankomt op eten, thats all

omdat ze anders obesitas krijgen met alle vervelende gevolgen vandien? in de winkel liggen genoeg gezonde producten, waarom niet een zak tomaten kopen in plaats van een zak chips? mensen hebben gewoon geen discipline als het aankomt op eten, thats all

Een zak chips is lekkerder en ik hou niet van tomaten.

mensen hebben gewoon geen discipline als het aankomt op eten, thats all

Denk je dat ik het hier mee oneens ben?

Maar hebben wij het recht om de levensT van andere te bepalen? Als die lekker en veel willen eten is dat hun keuze. Mocht er een easy genezing voor de bijbehorende gewichtsproblemen komen, dan hebben ze geluk.

Het zou toch ook krankzinnig zijn als andere mensen ons zouden opleggen dat we geen krachtsport meer mogen doen omdat het zinloos is? Iedereen mag zijn leven indelen zoals hij wil; leven en laten leven dus.

Terug
Naar boven