Statixs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een matig artikel. Er staat niet om welke stof het gaat of waar de resulaten gepubliceerd zijn.

Verder vind ik het triest dat men medicijnen nodig heeft om op een gezond gewicht te komen. Men moet de voeding aanpassen, niet het lichaam, want daar is in principe niets mis mee!
Slechte vergelijking vind ik. AAS neem je omdat je alles al in orde hebt en een verbetering wil aanbrengen die naturel niet mogelijk is. Dit medicijn is een excuus om de voeding niet te moeten aanpassen zoals het hoort, men gaat knoeien met het menselijk lichaam omdat men te lui is gezond te gaan eten en meer te bewegen. Als dat laatste gebeurd bij AAS dan heb ik daar trouwens net zo'n stevige kritiek op.Ben je ook tegen AAS gebruik bij bodybuilders? Of supplementen?
Nee jij vindt het blijkbaar geen probleem dat men niet het eetgedrag en de levensstijl van de persoon aanpast maar wel de werking van diens lichaam. Obesitas is een gevolg van een verkeerde levensstijl, niet het gevolg van een afwijkende werking van het menselijk lichaam. Een medicijn maak je om ziekten en afwijkingen te behandelen, niet om luiheid en ongezond leven te belonen.Ik zie niet wat er mis is met medicijnen gebruiken wanneer het werkt.
Slechte vergelijking vind ik. AAS neem je omdat je alles al in orde hebt en een verbetering wil aanbrengen die naturel niet mogelijk is. Dit medicijn is een excuus om de voeding niet te moeten aanpassen zoals het hoort, men gaat knoeien met het menselijk lichaam omdat men te lui is gezond te gaan eten en meer te bewegen.
Als dat laatste gebeurd bij AAS dan heb ik daar trouwens net zo'n stevige kritiek op.
Nee jij vindt het blijkbaar geen probleem dat men niet het eetgedrag en de levensstijl van de persoon aanpast maar wel de werking van diens lichaam. Obesitas is een gevolg van een verkeerde levensstijl, niet het gevolg van een afwijkende werking van het menselijk lichaam. Een medicijn maak je om ziekten en afwijkingen te behandelen, niet om luiheid en ongezond leven te belonen.
Waarom moet er perse goed gegeten en gesport worden dan? Als het makkelijker kan, waarom niet? Jij gaat toch ook je eten niet plukken en vangen buiten, maar neemt de shortcut in de winkel? Als iets makkelijker kan, waarom dan niet?
omdat ze anders obesitas krijgen met alle vervelende gevolgen vandien? in de winkel liggen genoeg gezonde producten, waarom niet een zak tomaten kopen in plaats van een zak chips? mensen hebben gewoon geen discipline als het aankomt op eten, thats all
mensen hebben gewoon geen discipline als het aankomt op eten, thats all