AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuwe dieetpil halveert lichaamsvet in amper een week

Denk je dat ik het hier mee oneens ben?

Maar hebben wij het recht om de levensT van andere te bepalen? Als die lekker en veel willen eten is dat hun keuze. Mocht er een easy genezing voor de bijbehorende gewichtsproblemen komen, dan hebben ze geluk.

Het zou toch ook krankzinnig zijn als andere mensen ons zouden opleggen dat we geen krachtsport meer mogen doen omdat het zinloos is? Iedereen mag zijn leven indelen zoals hij wil; leven en laten leven dus.

wij bepalen hun levensstijl ook niet, we zeggen enkel dat ze lui en ongedisciplineerd zijn

De wil opleggen gaat wat te ver maar ouders die van jongs af aan hun kinderen vergiftigen met allerlei troep zouden toch wel eens wat harder aangepakt mogen worden. Of moeten we het normaal vinden dat jonge kinderen al obesitas hebben omdat hun ouders gewoon geen zak weten van goede voeding? Slechte voeding is ook van invloed op de schoolprestaties en op het latere functioneren in de maatschappij.

Door dit soort pillen geef je het idee dat jezelf volvreten geen probleem is en je af kan met slechte voeding. Dat werkt ook door bij de opvoeding van kinderen, waarom zou je uitzoeken wat de juiste voeding is voor je kind als je later toch een gedeelte van het probleem kan oplossen met een pilletje?

wij bepalen hun levensstijl ook niet, we zeggen enkel dat ze lui en ongedisciplineerd zijn

Prima, dan noemen zij ons weer meatheads, patsers, opgefokte kleerkasten etc, dan kan kunnen we weer lekker met de vinger naar elkaar wijzen in een poging om onzelf superieur te vinden.

Alle ontwikkelingen die het de mens makkelijk maken om een goed fysiek te krijgen zijn klote voor ons.

mss had je gewoon moeten gaan slapen ipv dit te posten :rolleyes:

ik denk niet dat bb'ers het met je eens zijn, supplementen/AAS/peptides anyone?

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

we zeggen enkel dat ze lui en ongedisciplineerd zijn

ja, want een dikke kerel die 2 studies op universitair niveau doorlopen heeft is lui en ongedisciplineerd.

wat betekent bsbsbs eigenlijk, bullshit bullshit bullshit ??? :D

ja, want een dikke kerel die 2 studies op universitair niveau doorlopen heeft is lui en ongedisciplineerd.

kijk even naar mijn reply daarvoor, ze zijn ongedisciplineerd en lui op het gebied van voeding. Vind het overigens erg interessant dat dergelijke "slimme" mensen te dom zijn om voor hun eigen lichaam te zorgen. Goed het is nooit te laat en je kunt altijd nog een omslag maken, lukt echter maar een minderheid

als hij het met 2 vingers in zijn neus heeft gehaald kan hij nogsteeds lui en ongedisciplineerd zijn.

en! geweldige grap:D:rolleyes:

Vind het overigens erg interessant dat dergelijke "slimme" mensen te dom zijn om voor hun eigen lichaam te zorgen.

oneens.
kan ook zijn gebrek aan interesse / andere prio's.
of een hele andere kijk op het leven, die jij je niet eens kan voorstellen.
wie zijn wij om dat ongedisciplineerd en lui te noemen?

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

als hij het met 2 vingers in zijn neus heeft gehaald kan hij nogsteeds lui en ongedisciplineerd zijn.

hier moet ik je gelijk in geven! hoewel het vrij onwaarschijnlijk lijkt ;)

het is een feit dat teveel dikke mense lopen te b**chen dat ze willen afvallen maar niet kunnen, tenzij ze echt niet kunnen door bv een ziekte ben ik het toch wel eens om zulke mensen lui te noemen

dat sommige het zich niet intressen dat ze zo dik zijn ja dan kunne we mss spreken over een andere "levensvisie" maar het overgrote deel loopt te b**chen dat het zo'n onmogelijke taak is af te vallen

mss had je gewoon moeten gaan slapen ipv dit te posten :rolleyes:

ik denk niet dat bb'ers het met je eens zijn, supplementen/AAS/peptides anyone?
Ik had idd mogen gaan slapen, ik heb het een beetje ongelukkig geformuleerd. Ik bedoelde dat veel krachtsporters, mensen die inzet tonen voor hun fysiek het niet graag zien dat er een middel op de markt komt dat het voor iedere lul gemakkelijk maakt om een beter fysiek te krijgen. Als je eet om dik van te worden, wees dan ook gewoon dik...

oneens.
kan ook zijn gebrek aan interesse / andere prio's.
of een hele andere kijk op het leven, die jij je niet eens kan voorstellen.
wie zijn wij om dat ongedisciplineerd en lui te noemen?

andere prioriteiten ??? moet jij mij is even vertellen wat voor prioriteiten een mens zou kunnen hebben dat obesitas rechtvaardigd
te druk om te sporten maar niet te druk om taartjes te eten ??? :roflol:
te druk om 3 boterhammen met kipfilet te beleggen maar niet te druk om een pizza te bestellen
dik zijn is gewoon een gevolg van een k*t levensstijl, punt uit
mensen oordelen continu over elkaar, dus als je een vetklep bent wees dan niet verbijsterd als mensen je negatief behandelen, ook al laat het jouzelf koud dat je dik bent.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Ik had idd mogen gaan slapen, ik heb het een beetje ongelukkig geformuleerd. Ik bedoelde dat veel krachtsporters, mensen die inzet tonen voor hun fysiek het niet graag zien dat er een middel op de markt komt dat het voor iedere lul gemakkelijk maakt om een beter fysiek te krijgen. Als je eet om dik van te worden, wees dan ook gewoon dik...

maak je niet druk, hun aderen slippen nog steeds dicht :>

Terug
Naar boven