AndroidHealthClinic

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

Leviathan zei:
@Jimmy H: Lecithine poeder :kots:

Neem het er sinds kort bij voor extra omega's.

Ik had eerst lecithine van NOW en die was inderdaad goor. Maar van Bloem (Nederlands reform merk, hebben ze overal) smaakt precies nergens naar.

Maak anders vanavond een thread aan terwijl je stram bent. Dat wil nog wel eens mooie posts opleveren

:spaz: ;)

Leviathan zei:
Nee ik denk morgenavond.

@Jimmy H: Lecithine poeder :kots:

Neem het er sinds kort bij voor extra omega's.

Lecithine capsules a 1200 mg... geen last van smaak, maar ze zijn wel echt groot

Ben erg benieuwd naar reviews, allemaal posten dus :thumbs:

spannend he boys deze threat :D

Is er iemand in de buurt van Eindhoven die zo'n buisje kan missen zodat er zsm een nieuwe bezorgt word? :)

Ik heb afgelopen zaterdag "explosion" geprobeerd op inqontrol! Daar stond een standje met een smartshop en het mocht gewoon verkocht worden!

Hier mijn ervaring!

Ik had om 23.45 het hele flesje leeggedronken en het smaakte afschuwelijk! Maar dat ben ik wel gewend dus doorslikken maar! :D

Om 00.30 begon ik er wat van te merken! Het begon met een tintelende gloed door mijn hele lichaam. Ongeveer gelijk als het begin van mdma (iets milder) Ook kreeg ik zij het lichtjes een beetje het warm/koud effect :cool:

Om 01.15 was het het heftigst! Ik voelde me ontspannen had zin om te dansen en te praten! Was wel iets minder 'in love' dan met Mdma,ook was ik iets helderder
Wat ik wel miste was de golf beweging die je mdma wel hebt! Met explosion is de rush meer gelijkmatiger wat ik persoonlijk geen pluspunt vind!

Om 02.15 begonnen de effecten al af te nemen en om 03.30 merkte ik er niets meer van! Ik had een beetje een leeg gevoel en mijn benen waren niet meer vooruit te branden!

De werking was precies 3 uur! Al met al wel een leuk spulletje maar het leek mij iets teveel op XTC maar dan iets milder!

Ik had geen katergevoel maar dat heb ik met Mdma ook nooit!

strak plan!

ik neem wel een zooi mdma kristallen mee.

goed idee om in venlo af te spreken?? :D

K*t drug-gebruikers... ;)

Leviathan zei:
Verder zal het denk ik niet echt aanslaan gezien de prijs van zo'n buisje en de prijs van een xtc-pil.

Het is natuurlijk in eerste instantie ontworpen om de wetgeving te ontduiken , net zoals toen vroeger de mdma eindelijk op de opiumlijst kwam te staan, men snel een variant ontwikkelde die moleculair gezien niet dezelfde stof was , maar soortgelijke werking had: mdea.

En nu dus deze "luchtverfrisser".
En over de prijs: vroeger kostte een XTC-pil ook gewoon 25,- gulden.
En dit was voordat de markt verziekt werd door grootschalige rommel van inferieure kwaliteit. Want enkele jaren later kostte die rommel nog geen 5 gulden. Dus wie weet wat de toekomst wordt voor dit nieuwe middel?

Bullshit. Geen enkele drugs is duur in principe. De ontwikkelingskosten en grondstoffen kosten bijna niets en het is en blijft gewoon bende.

De reden bijv. dat coke zo duur is (en XTC ook was vroeger), komt vanwege de exclusiviteit.

Coke snuiven hoort bij een elite levensstijl en het is dè drugs van films en glamour. In een klein deel van de wereld wordt de weg van coke gelegd naar de rest van de wereld. Het moet worden vervoerd naar alle uithoeken en omdat de transport een risico is en er her er der omkopingen moeten plaatsvinden stijgt telkens de prijs. De hele weg, vanaf de coca boeren tot eindgebruiker, kost geld.

Zo was het met XTC, nu is het er in overvloed en niemand kijkt meer op als je er strak bijloopt. Alle XTC in de wereld wordt in Nederland, Belgie of Duitsland gemaakt. Dus geen transport en risico's met smokkel, dus een lage prijs want het aanbod is ook groot. In de VS of Azie betaal je nog wel hoge prijzen voor een pil.

Deze drug is niets mee dan een mildere vervanging voor XTC. Net als Efidrine dat is voor speed.

Marky zei:
In de VS of Azie betaal je nog wel hoge prijzen voor een pil.

Als ik het me goed herinner betaal je in Thailand tegen de 20 euro voor 1 pilletje XTC, en aangezien dat een goedkoop land is zullen in bijv Japan de prijzen nog veel hoger liggen.

• Topic Starter Topic Starter
VS: Tot wel $50 voor een pilletje.

In zuid-Amerika wordt al sinds jaren ruilhandel bedreven; bendes Europeanen komen zakken XTC ruilen tegen pakketten cocaine. Voor beide groepen een leuke ruil want wat bij de één heel duur is kost bij de ander geen fluit. ;)

In sommige delen van Zuid-Amerika kan je een pil ruilen voor en gram coke. ;) En een sealtje MDMA poeder is daar nog minder voorkomend dan coke hier is.

DBC01 zei:
VS: Tot wel $50 voor een pilletje.

Dat is sterk veranderd de laatste jaren. Ik dacht tot voor kort ook dat die Amerikanen zich helemaal scheel betaalden voor n pilletje.

De prijzen liggen ook daar nu al tussen 10-30$. Reden hiervoor is de opkomst van Canadese xtc-labs, allemaal gevestigd in de grensstreek.

Moet er wel ff kanttekening bijplaatsen; De meeste pillen die in de US op de markt zijn bevatten minder als 100mg MDMA. Gemiddeld zelfs 80mg. Dus die moeten zich helemaal suf slikken om hetzelfde effect te bereiken als wij hier met 1 pil.

Terug
Naar boven