- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Ik heb eigenlijk wel zin in een nieuwe fiets... Ik zat te denken aan een niet al te dure mountainbike, maar bij gebrek aan veel bos hier in de buurt zal ik er toch voornamelijk mee op de weg gaan fietsen ben ik bang (toch altijd leuke cardio hoor). Echter voor die enkele keer dat ik wel in de gelegenheid bent om off-road te gaan moet hij er wel geschikt voor zijn. Heuvels vind je hier in het Noorden NOG minder dan bospaadjes, maar ik verwacht dat het geen probleem zal opleveren mocht ik toch een keer in de Ardennen verzeild raken.
Iemand een suggestie of pointers om op te letten bij het uitzoeken van zo'n contraptie ? (soort remmen, banden, versnellingen, vering ?) Als ik hem lokaal koop kan ik waarschijnlijk mijn baas wel mee laten betalen (woon-werkverkeer).
Iemand een suggestie of pointers om op te letten bij het uitzoeken van zo'n contraptie ? (soort remmen, banden, versnellingen, vering ?) Als ik hem lokaal koop kan ik waarschijnlijk mijn baas wel mee laten betalen (woon-werkverkeer).