XXL Nutrition

Nieuwe foto's

SUPERmies zei:
Kuurtjes?

Heb mijn eiwitiname ontzettend veel opgehoogd, koolhydraat erg veel vermindert.. ATP gebruikt en xenadrine....

greetz
ATP bestaat niet in supplement vorm, creatine bedoel je.

Xenadrine is om te cutten, wil je zeggen dat je in 6 maanden veranderd bent in deze "ballon" en ook nog eens gecut hebt?

Kerel, wees gewoon eerlijk en geef toe dat je vriendjes je geholpen hebben aan een stevig kuurtje. Snap niet waarom jullie dat geheim willen houden als iedereen met een beetje mensenkennis en bb ervaring duidelijk kan zien dat je gebruikt hebt.

Is trouwens ook geen schande, maar doen of je en naturel bent en er geen zijn vind ik wel beetje kinderachtig en laag bij de grond.

Maar complimenten voor de progress! (om op een positieve noot te eindigen)

Ja bro ben erg jalours op je triceps.. die zijn echt super!!

Verder moet je kijken of je de volgende keer de foto's op een lichtere plaats kan maken!!
Zieet er goed uit dude :thumbup:

StillStrong zei:
ATP bestaat niet in supplement vorm, creatine bedoel je.

Xenadrine is om te cutten, wil je zeggen dat je in 6 maanden veranderd bent in deze "ballon" en ook nog eens gecut hebt?

Kerel, wees gewoon eerlijk en geef toe dat je vriendjes je geholpen hebben aan een stevig kuurtje. Snap niet waarom jullie dat geheim willen houden als iedereen met een beetje mensenkennis en bb ervaring duidelijk kan zien dat je gebruikt hebt.

Is trouwens ook geen schande, maar doen of je en naturel bent en er geen zijn vind ik wel beetje kinderachtig en laag bij de grond.

Maar complimenten voor de progress! (om op een positieve noot te eindigen)

Still strong bij deze geef jij duidelijk aan dat jezelf geen mensenkennis en bb ervaring hebt, want ik ken supermies heel goed en al bijna zolang als hij traint en ik weet 100% zeker dat hij nooit iets aan steroiden of iets dergelijks heeft gebruikt.. ik las overigens ook je post bij supermies zijn thread met wido zijn foto's.. vind het niet echt normaal dat je deze jongens zomaar van allerlei gebruik beschuldigd... sommige mensen hebben ook talent en dedicatie(discipline) omdat ze een bepaald doel hebben dat ze willen bereiken.. je moet niet iedereen aan jezelf spiegelen.

Je kunt mensen met dit soort valse beschuldigingen en leugens overigens erg kwaad maken..

Dit moest ik ff kwijt...

jongens jongens, laten we niet weer beginnen heh, over wel gebruikt, niet gebruikt. Als hij zegt van dan, heb ik geen reden om hem niet te geloven!
Dus laten we het daar niet meer over hebben.

Ziet er zeker goed uit, netjes.

Zullen we gewoon foto's beoordelen en er geen andere bijzaken bijhalen mensen. Met of zonder roids, groot of klein. Kijk gewoon naar iemand zijn progressie en geef jou mening.

Just my 2cc's :D

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
of je die eiwitinname en khminderen enkel tijdens cutten doet?
ik neem aan dat je gecut hebt gezien die fotos maar je bent ook stuk groter geworden als ik t goed zie. ben dus benwieud of dat experimenteren wat je aangaf voor je cutfase was?

en onv. vetten als je soms doelt op spelfout

Heb idd daarmee geexperimenteerd bij het cutten.. maar omdat het zo goed is bevallen blijf ik het nog wel even doen veel eiwitten en weinig koolhydraten.. wil nu wel op de percentage blijven dus ga ik iets minder cardio-en en junk dagen inlassen ipv. 1. onv. heb ik vrijwel helemaal geëlimineerd.. nam op een gegeven moment te weinig vetten dus ben ik beetje lijnzaadolie gaan nemen.

johny zei:
Heel goede progressie! Hoeveel kilo ben je aangekomen?

ben afgevallen.. ben er groter uit gaan zien door het cutten denk ik of misschien is er spiermassa bij gekomen en vet afgegaan doordat ik zoveel eiwitten neem.

admin zei:
Het is te bereiken , zeker, maar na 6 maanden? Bekijk eens goed de eerste foto en vergelijk die met de plots zeer volle spieren op de andere fotos.. Maar ik wil geen welles nietes beginnen, oordeel zelf maar

Ik zie het als een compliment, mij maakt het niets uit wat mensen denken. Toen ik 18 was en ik drukte 140 Kilo zaten er ook veel mensen te zeggen dat ik gebruikte.
Ik denk dat het komt dat ik veel groter lijk doordat er eerst onder mijn borst nogal veel vet zat.. dat is weg gewerkt en ziet hij er stuk groter uit.. Seperatie van me armen is beter geworden
waardoor me armen groter lijken.

Maja thx voor compliment :)

boogie zei:

thx dude

admin zei:
.... Het is te bereiken , zeker, maar na 6 maanden? Bekijk eens goed de eerste foto en vergelijk die met de plots zeer volle spieren op de andere fotos.. Maar ik wil geen welles nietes beginnen, oordeel zelf maar ;) ....

Ik heb jouw foto's nooit gezien T maar jij bent in 1 jaar tijd zo'n 20 kg aangekomen !!! Ik neem aan als je dat in een before/after plaatje zet dat je er ook 20 kg voller uitziet ? Dat is dan wel in 12 maanden bereikt maar ik meen te weten dat jij dit naturel bereikt hebt.

Wie weet na het plaatsen van jouw foto's krijg je ook het welles/nietes verhaal maar de moraal van het verhaal is - dat je zelf weet HOE je het bereikt hebt en JUIST een opmerking als "dat is niet naturel bereikt" streelt je eer ;)

Just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:

Iedereen doet wat hij denkt dat ie moet doen om z'n doel te behalen, ik geloof je als je zegt dat dit naturel gehaald is,iig een super prestatie! Vooral die triceps, damn hoe pak je die aan?

SmallUser: That's IT! hehe en BTW... wat betekend 2CC ???

Murk zei:
Iedereen doet wat hij denkt dat ie moet doen om z'n doel te behalen, ik geloof je als je zegt dat dit naturel gehaald is,iig een super prestatie! Vooral die triceps, damn hoe pak je die aan?

Thx voor compliment. ehm sja kweenie die triceps waren voordat ik begon al redelijk.. triceps vond ik ook altijd leuk om te trainen. Maja.. mijn schema is niet zo denderend waarschijnlijk vergeleken met andere mensen hier... Ze zijn vaag vind ik.. het is een klomp ofzo het zijn geen bodybuilders triceps iig die ook zo;n streep hebben enzo..

SUPERmies zei:
He.. ik ben ff hard gaan trainen laatst dit zijn mijn resulsts vergeleken met half jaar terug.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Even voor de vergelijking.. dit is hoe mies ik er toen uit zag, hehe :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Benieuwd wat jullie er van vinden

greetz tha ultimate mies

Super progressie! :thumbs: ga zo door!

[

Hey man, je triceps..... !!! Netjes hoor!

De rest trouwens ook.. alleen de beentjes zijn niet te zien.

Als je ff wilt posten wat je triceps schema is :D

Vince zei:
Hey man, je triceps..... !!! Netjes hoor!

De rest trouwens ook.. alleen de beentjes zijn niet te zien.

Als je ff wilt posten wat je triceps schema is :D

Beentjes idd... de seperatie zit eraan te komen.. zijn wel best groot.. maar niet zo gesepereerd als de andere groepen....

Me triceps schema: sja.. elke keer anders.... variatie is mijn key..
Maja.. ik denk dat triceps een van de eerste spiergroepen was die ik ECHT op gevoel trainde.. de rest kwam wat later.....

greetz tha mies

dude, goede progressie!
Als het waar is dat je naturel bent moet je al die opmerkingen over roids maar als compliment beschouwen.

Red devil zei:
dude, goede progressie!
Als het waar is dat je naturel bent moet je al die opmerkingen over roids maar als compliment beschouwen.

ja ... dat zei ik ook al.. doe ik zeker....

thx voor compliment
greetz

Wel supermies, blij dat je het als compliment opneemt, dat siert je.

Het kan idd aan de fotos liggen (of gewoon omdat je goede gains maakte door hard naturel werk)

@ smalluser: heb idd goede progressie gemaakt, maar dat was de beginperiode en hier is het al na een tijd trainen. Maar ik houd erover op, het is een heel goede vooruitgang, wou dat ik nog zo groeide ;)

Goed werk mies!

Ziet er goed uit Mies!!

Super progressie voor die periode :thumbs:

Ga zo door!

goede progressie gozer (alhoewel je op die vergelijkingsfoto van een half jaar terug eigenlijk geen goed overzicht van spiergroepen hebt), wat wat vet minder al voor verschil maakt dan ;)

En hij heeft wel een punt dat cutten tot je lean bent je er groter doet uitzien , zoals soulreaver trouwens ook al eens zei

Terug
Naar boven