XXL Nutrition

Nieuwe foto's

Ziet er zeker netjes uit Mies! Maar waarom zijn die foto'sop 17-01-2003 gemaakt, terwijl het nu al Augustus is? En ik kan me herinneren dat je die oude foto's al in mei gepost hebt. Klopt je datum op de fototoestel niet ofzo?
Maar een superresultaat hoor! Ga zo door!

admin zei:
Je ziet er erg vol uit voor een naturel. En ik weet dit uit ervaring.

Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. Iig, je hebt hard gewerkt dus mijn complimenten!

T, ik kijk alleen naar zijn kaak en het vocht in het bolleke. Maar het maakt mij niet uit dat hij wel of niet gebruikt. Resultaat is zichtbaar!! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
RDW zei:
Ziet er zeker netjes uit Mies! Maar waarom zijn die foto'sop 17-01-2003 gemaakt, terwijl het nu al Augustus is? En ik kan me herinneren dat je die oude foto's al in mei gepost hebt. Klopt je datum op de fototoestel niet ofzo?
Maar een superresultaat hoor! Ga zo door!

klopt idd dat de datum van me foto toestel niet klopt :)

Ze zijn 10 augustus gemaakt.... snap nog niet helemaal hoe dat ding werkt, hehe

en thx voor compliment

greetz mies

RichardV zei:
T, ik kijk alleen naar zijn kaak en het vocht in het bolleke. Maar het maakt mij niet uit dat hij wel of niet gebruikt. Resultaat is zichtbaar!! :thumbs:

Kijk het boeit me niets wat jullie denken of niet denken.... Maar ik snap niet hoe jullie wel of niet kunnen zien dat of ik wel of niet gebruik, ik train al 6 jaar.. waarvan laatste 2 jaar echt hard... me armen liggen tegen de 42 CM en ik weeg iets minder dan 80 kilo...... Ik zou me schamen als ik er zo zou uitzien met gebruiken, als dat niet eens te bereiken zou zijn zonder riods dan snap ik er geen reet meer... dan heeft bodybuilden dus echt volgens jullie meer met gebruiken te maken dan met hard trainen goeie dedicatie goed eten etc etc...... want ik wil op z;n minst 46-50 CM armen hebben als ik ooit die spuit erin knal.

maja het is iig een groot compliment dat er veel mensen zijn die denken dat ik gebruik.. sja als jullie Creatine serum/ of liquid creatine, xedadrine/ stack 2 daar ook onder zien... dan ben ik schuldig....

greetz supermies

Netjes dude,
Ik heb volgens mij is met mn dronken hoofd tegen jou aan lopen lullen in baccara :) Iig mooie progressie.

Reinier zei:
Netjes dude,
Ik heb volgens mij is met mn dronken hoofd tegen jou aan lopen lullen in baccara :) Iig mooie progressie.

haha ja herinner ik me nog.. vriend van jaldert toch?

goeie shit

greetz.. tha mies

SUPERmies zei:
haha ja herinner ik me nog.. vriend van jaldert toch?

goeie shit

greetz.. tha mies

Ja oud klasgenootje, maar nu zie ik hem niet zo vaak meer. Wel altijd lachen met die gast.

edit: beetje off-topic :)

Ziet er zeker netjes uit
Heb zelf ook 42 cm biceps, maar lang niet zulke goede triceps.
Netjes!

gr rob

t*ring mies !! wat een progressie ! ben je ook in kracht vooruit gegaan?

en kan je ff wat stats posten?
gewicht
leeftijd
lengte

en je max op de bench/squat/deadlift

thnx :)

Boeit me ook weinig of die wel of niet gebruikt, van de hele kliek rond onze BrEeZaHmAn is SuperMies nog wel de meest ontspannen. En dat die een bolle kop heeft, tja kan ook door creatine komen. Krijg zelf ook een bolle harses als ik me blijf volgooien met creatine.

SuperMies goede progressie, houd die spuit nog maar ff in de kast ;)

bolle koppen kan men iid ook door de crea krijgen.

SUPERmies zei:
Kijk het boeit me niets wat jullie denken of niet denken.... Maar ik snap niet hoe jullie wel of niet kunnen zien dat of ik wel of niet gebruik, ik train al 6 jaar.. waarvan laatste 2 jaar echt hard... me armen liggen tegen de 42 CM en ik weeg iets minder dan 80 kilo...... Ik zou me schamen als ik er zo zou uitzien met gebruiken, als dat niet eens te bereiken zou zijn zonder riods dan snap ik er geen reet meer... dan heeft bodybuilden dus echt volgens jullie meer met gebruiken te maken dan met hard trainen goeie dedicatie goed eten etc etc...... want ik wil op z;n minst 46-50 CM armen hebben als ik ooit die spuit erin knal.

maja het is iig een groot compliment dat er veel mensen zijn die denken dat ik gebruik.. sja als jullie Creatine serum/ of liquid creatine, xedadrine/ stack 2 daar ook onder zien... dan ben ik schuldig....

greetz supermies
Ik geloof best dat het haalbaar is op die periode. Maar ofwel komt het door de foto (die eerste foto daar toon je een pak kleiner) en op de nieuwe fotos lijk je ineens HUGE en zeker geen "mies" of whatever ;).

Maar zoals ik zei: fotos kunnen soms bedriegelijk overkomen.

Trouwens respect voor je opvatting ivbm aas

rob12345 zei:
Ziet er zeker netjes uit
Heb zelf ook 42 cm biceps, maar lang niet zulke goede triceps.
Netjes!

gr rob

Thx dude...

Frenkpie zei:
t*ring mies !! wat een progressie ! ben je ook in kracht vooruit gegaan?

en kan je ff wat stats posten?
gewicht
leeftijd
lengte

en je max op de bench/squat/deadlift

thnx :)

thx voor compliment

me stats zijn als volgt

Leeftijd:21
Gewicht: 78 Kg :( pretty mies.. maja als het er maar groot uit ziet :)
Lengte: 179 CM
Bench: 135 Kg
Squat: durf ik niet max te gaan
Deadlift: idem

In kracht voor borst ben ik iets achteruit gegaan.. zal waarschijnlijk komen doordat ik heel lang niet zwaar heb lopen trainen.... nu ben ik weer net begonnen met zwaar trainen voor de variatie.. schat dat ik snel weer op me normale kracht zit.\
Schouders ben ik wel sterker geworden heel vaag..... doe ik 8 reps met 40 kilo dumbbells en dan zijn het reps waarbij de dumbbells mijn shirt op me schouder aanraken.. dus volledige niet geforceerde reps.

Ericr zei:
Boeit me ook weinig of die wel of niet gebruikt, van de hele kliek rond onze BrEeZaHmAn is SuperMies nog wel de meest ontspannen. En dat die een bolle kop heeft, tja kan ook door creatine komen. Krijg zelf ook een bolle harses als ik me blijf volgooien met creatine.

SuperMies goede progressie, houd die spuit nog maar ff in de kast ;)

yo zal ik doen.. en thx voor compliment!!

Man-Mountain zei:
ziet er echt goed uit man klasse

thx

admin zei:
Ik geloof best dat het haalbaar is op die periode. Maar ofwel komt het door de foto (die eerste foto daar toon je een pak kleiner) en op de nieuwe fotos lijk je ineens HUGE en zeker geen "mies" of whatever ;).

Maar zoals ik zei: fotos kunnen soms bedriegelijk overkomen.

Trouwens respect voor je opvatting ivbm aas

No problemo,

Kijk heb twee maanden keihard lopen cutten.. Eerst had ik nergens aderens nu knalt er een grote ader uit me bicep.... komt veel ronder over ook nu.. dus lijkt hij stuk groter terwijl hij in werkelijkheid hetzij misschien zelfs iets kleiner is geworden of hetzelfde is gebleven

Laatst bewerkt:
wel jammer dat je niet zoveel post hier mies, volgensmij zou jij toch behoorlijk wat goede adviezen kunnen geven aan andere mensen.

79 kg maar!? Je lijkt zwaarder! Porsitief bedoeld hoor, enne 135 bench is super man. Keep it up!

Mijn complimenten Mies! ik vind je armen en borst er freaken uit zien!

Zeer goed werk en wat de eiwitten betreft, dat ben ik nu ook aan het doen :). Op aanraden van users op dit forum, ben ik mijn eiwitopname per dag drastisch aan het verhogen. En sindsdien ik en hiermee begonnen ben en achtergelaten spiergroepen aan het trainen ben (benen, rug) ben ik in 3 weken al 2kg vooruit gegaan (echt niet alleen vet) en ik hoop dat ik soortgelijke resultaten als die van jou zal boeken.

Succes nog met je training

Mooie progressie.
Ik had verwacht dat je gewicht een stuk hoger zou liggen en je armen meer waren als 42 cm. Zo lijkt het althans wel.

Sorry was druk met school vandaar dat ik hier niet vaak ben meer :)

Hiekie zei:
Mijn complimenten Mies! ik vind je armen en borst er freaken uit zien!

thx you very much

DumphuiZ zei:
Zeer goed werk en wat de eiwitten betreft, dat ben ik nu ook aan het doen :). Op aanraden van users op dit forum, ben ik mijn eiwitopname per dag drastisch aan het verhogen. En sindsdien ik en hiermee begonnen ben en achtergelaten spiergroepen aan het trainen ben (benen, rug) ben ik in 3 weken al 2kg vooruit gegaan (echt niet alleen vet) en ik hoop dat ik soortgelijke resultaten als die van jou zal boeken.

Succes nog met je training

Idd als je voor het eerst keihard omhoog gaat met je eiwitten kan dat een soort anabolisch effect teweeg brengen, maja goeie shit dat je groeit en thx voor compliment...
resultatem zullen er komen heb geduld

avg zei:
Mooie progressie.
Ik had verwacht dat je gewicht een stuk hoger zou liggen en je armen meer waren als 42 cm. Zo lijkt het althans wel.

thx... ja het is gewoon hoe groot je eruit ziet... laats zei iemand volgens mij weeg je 92 kilo!.. ik zeg zo nee sorry.. ik weeg 81 kilo

Mijn nieuwe stats:

81 Kilo
Armen: 42 CM.
Vetpercentage = 11,5 % vandaag opgemeten
Bench: 3 * 130 kg
Shoulder press: 7 reps met 40 Kg dumbles

Misschien dat ik binnenkort nog ff nieuwe foto;s maak.. want mijn schouders zijn echt heel erg verbeterd en me armen ook

Terug
Naar boven