RDW
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
admin zei:Je ziet er erg vol uit voor een naturel. En ik weet dit uit ervaring.
Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. Iig, je hebt hard gewerkt dus mijn complimenten!
RDW zei:Ziet er zeker netjes uit Mies! Maar waarom zijn die foto'sop 17-01-2003 gemaakt, terwijl het nu al Augustus is? En ik kan me herinneren dat je die oude foto's al in mei gepost hebt. Klopt je datum op de fototoestel niet ofzo?
Maar een superresultaat hoor! Ga zo door!

RichardV zei:T, ik kijk alleen naar zijn kaak en het vocht in het bolleke. Maar het maakt mij niet uit dat hij wel of niet gebruikt. Resultaat is zichtbaar!!![]()
Reinier zei:Netjes dude,
Ik heb volgens mij is met mn dronken hoofd tegen jou aan lopen lullen in baccaraIig mooie progressie.
SUPERmies zei:haha ja herinner ik me nog.. vriend van jaldert toch?
goeie shit
greetz.. tha mies

Ik geloof best dat het haalbaar is op die periode. Maar ofwel komt het door de foto (die eerste foto daar toon je een pak kleiner) en op de nieuwe fotos lijk je ineens HUGE en zeker geen "mies" of whateverSUPERmies zei:Kijk het boeit me niets wat jullie denken of niet denken.... Maar ik snap niet hoe jullie wel of niet kunnen zien dat of ik wel of niet gebruik, ik train al 6 jaar.. waarvan laatste 2 jaar echt hard... me armen liggen tegen de 42 CM en ik weeg iets minder dan 80 kilo...... Ik zou me schamen als ik er zo zou uitzien met gebruiken, als dat niet eens te bereiken zou zijn zonder riods dan snap ik er geen reet meer... dan heeft bodybuilden dus echt volgens jullie meer met gebruiken te maken dan met hard trainen goeie dedicatie goed eten etc etc...... want ik wil op z;n minst 46-50 CM armen hebben als ik ooit die spuit erin knal.
maja het is iig een groot compliment dat er veel mensen zijn die denken dat ik gebruik.. sja als jullie Creatine serum/ of liquid creatine, xedadrine/ stack 2 daar ook onder zien... dan ben ik schuldig....
greetz supermies
.rob12345 zei:Ziet er zeker netjes uit
Heb zelf ook 42 cm biceps, maar lang niet zulke goede triceps.
Netjes!
gr rob
Frenkpie zei:t*ring mies !! wat een progressie ! ben je ook in kracht vooruit gegaan?
en kan je ff wat stats posten?
gewicht
leeftijd
lengte
en je max op de bench/squat/deadlift
thnx![]()
pretty mies.. maja als het er maar groot uit ziet 
Ericr zei:Boeit me ook weinig of die wel of niet gebruikt, van de hele kliek rond onze BrEeZaHmAn is SuperMies nog wel de meest ontspannen. En dat die een bolle kop heeft, tja kan ook door creatine komen. Krijg zelf ook een bolle harses als ik me blijf volgooien met creatine.
SuperMies goede progressie, houd die spuit nog maar ff in de kast![]()
Man-Mountain zei:
admin zei:Ik geloof best dat het haalbaar is op die periode. Maar ofwel komt het door de foto (die eerste foto daar toon je een pak kleiner) en op de nieuwe fotos lijk je ineens HUGE en zeker geen "mies" of whatever.
Maar zoals ik zei: fotos kunnen soms bedriegelijk overkomen.
Trouwens respect voor je opvatting ivbm aas
. Op aanraden van users op dit forum, ben ik mijn eiwitopname per dag drastisch aan het verhogen. En sindsdien ik en hiermee begonnen ben en achtergelaten spiergroepen aan het trainen ben (benen, rug) ben ik in 3 weken al 2kg vooruit gegaan (echt niet alleen vet) en ik hoop dat ik soortgelijke resultaten als die van jou zal boeken.
Hiekie zei:Mijn complimenten Mies! ik vind je armen en borst er freaken uit zien!
DumphuiZ zei:Zeer goed werk en wat de eiwitten betreft, dat ben ik nu ook aan het doen. Op aanraden van users op dit forum, ben ik mijn eiwitopname per dag drastisch aan het verhogen. En sindsdien ik en hiermee begonnen ben en achtergelaten spiergroepen aan het trainen ben (benen, rug) ben ik in 3 weken al 2kg vooruit gegaan (echt niet alleen vet) en ik hoop dat ik soortgelijke resultaten als die van jou zal boeken.
Succes nog met je training
avg zei:Mooie progressie.
Ik had verwacht dat je gewicht een stuk hoger zou liggen en je armen meer waren als 42 cm. Zo lijkt het althans wel.