- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?The_Oak zei:78Kg.....en 1.79m.....en dan zo'n lichaam en 135 banken?
Tja, de link kan ik niet helemaal leggen.....
Ik ben een beetje verward hierdoor, sorry.....
Maar niettemin....Je bezit iets om trots op te zijn. Naar mijn mening als jij je verdiept in voedingsleer en trainingsleer dat jij een héél eind kan komen zonder roids....
Succes,
The_Oak
Rob G zei:Je ziet r zwaar baldadig uit Mies!!! Mijn complimenten, ga zo door m8! Ben benieuwd naar je nieuwe pics!
nieuwe pics maak ik soon.., deze week of volgende
maja toch maar even postenFrenkpie zei:ziet er goed uit mies !!! flinke schouders + traps daaro !

RichardV zei:Zeker niet verkeerd Mies.
Kleine noot van kritiek. Je armen/borst overpoweren je schouders. Denk dat je deze wat extra aandacht moet geven, om zo het geheel nog groter te laten lijken.
Kan natuurlijk ook liggen aan deze pose...![]()
Dus ben er ff 2 weken tussenuit gegaan.... om mijn motivatie weer op te bouwenSUPERmies zei:thx m8ts
ja zou misschien wel kunnen.. het vreemde is dat als ik gewoon loop, dat mensen zeggen dat juist schouders 1 van mijn sterkste punten is. Maar het kan idd aan deze pose liggen
heb momenteel een inzinking.. heb totaal geen zin meer om te trainenDus ben er ff 2 weken tussenuit gegaan.... om mijn motivatie weer op te bouwen
Greetz .. tha mies