XXL Nutrition

Nieuwe foto's

78Kg.....en 1.79m.....en dan zo'n lichaam en 135 banken??????????
Tja, de link kan ik niet helemaal leggen.....

Ik ben een beetje verward hierdoor, sorry.....

Maar niettemin....Je bezit iets om trots op te zijn. Naar mijn mening als jij je verdiept in voedingsleer en trainingsleer dat jij een héél eind kan komen zonder roids....

Succes,
The_Oak

The_Oak zei:
78Kg.....en 1.79m.....en dan zo'n lichaam en 135 banken??????????
Tja, de link kan ik niet helemaal leggen.....

Ik ben een beetje verward hierdoor, sorry.....

Maar niettemin....Je bezit iets om trots op te zijn. Naar mijn mening als jij je verdiept in voedingsleer en trainingsleer dat jij een héél eind kan komen zonder roids....

Succes,
The_Oak

ehmm why not? ok ik kan het niet, maar ik ken zat mensen die echt sterk zijn, maar waar je het echt niet van verwacht.

idd!

allemaal mee eens ? TJAKKKAAAAAH :D

Je ziet r zwaar baldadig uit Mies!!! Mijn complimenten, ga zo door m8! Ben benieuwd naar je nieuwe pics!

• Topic Starter Topic Starter
Sja... 135 banken... ik vind het niet zoveel heb wel is op me 19de 150 omhoog gekregen was altijd al sterk, de allereerste keer dat ik bankte ging het zonder me evenwicht te verliezen had de techniek gelijk al goed ik was toen 15.. toen drukte ik 65 kilo, voor de eerste keer banken is dat niet slecht voor die leeftijd volgens mij.. maar er zullen er zat zijn die meer kunnen daar nier van

Rob G zei:
Je ziet r zwaar baldadig uit Mies!!! Mijn complimenten, ga zo door m8! Ben benieuwd naar je nieuwe pics!

thx m8 :) nieuwe pics maak ik soon.., deze week of volgende

foto's zijn mislukt verdomme :(

maja plaats toch maar een paar..

De eerste is beetje donker laatste is met flits genomen waardoor je dus geen lijnen ziet en geen aderen... crap :mad: maja toch maar even posten

[Abeelding niet meer beschikbaar]

greetz.. tha mies

ziet er goed uit mies !!! flinke schouders + traps daaro !

Yo dudes... Kheb ff nieuwe pic van me... heb even de sidechest lopen oefenen.... Volgens mij is me lichaam wel iets verandert.. kweenie echt wat.. maja

have funn with it.

Greetz, tha ultimate mies

Ziet er goed uit :thumbs:

Ziet er massive uit :cool:

Mwah, het ziet er wel goed uit, respect...

Zeker niet verkeerd Mies.
Kleine noot van kritiek. Je armen/borst overpoweren je schouders. Denk dat je deze wat extra aandacht moet geven, om zo het geheel nog groter te laten lijken.
Kan natuurlijk ook liggen aan deze pose... :thumbs:

thx m8ts

RichardV zei:
Zeker niet verkeerd Mies.
Kleine noot van kritiek. Je armen/borst overpoweren je schouders. Denk dat je deze wat extra aandacht moet geven, om zo het geheel nog groter te laten lijken.
Kan natuurlijk ook liggen aan deze pose... :thumbs:

ja zou misschien wel kunnen.. het vreemde is dat als ik gewoon loop, dat mensen zeggen dat juist schouders 1 van mijn sterkste punten is. Maar het kan idd aan deze pose liggen

heb momenteel een inzinking.. heb totaal geen zin meer om te trainen :( Dus ben er ff 2 weken tussenuit gegaan.... om mijn motivatie weer op te bouwen

Greetz .. tha mies

SUPERmies zei:
thx m8ts

ja zou misschien wel kunnen.. het vreemde is dat als ik gewoon loop, dat mensen zeggen dat juist schouders 1 van mijn sterkste punten is. Maar het kan idd aan deze pose liggen

heb momenteel een inzinking.. heb totaal geen zin meer om te trainen :( Dus ben er ff 2 weken tussenuit gegaan.... om mijn motivatie weer op te bouwen

Greetz .. tha mies

kuurtje afgelopen dan? nee geintje dude.. als ik geen zin meer heb dan kijk ik ff een trainingsvideo of ga ff bij men maatjes langs om elkaar weer op te kloten.. werkt best stimulerend als je weer hoort dat die en die weer zoveel meer drukt (ze trainen bij een andere sportschool)... maar 2 weken rust is juist goed dude... kan alles ff herstellen!

He mies zijn dit trucage fotos ofzo? Ik zag je laatst lopen in de stad en in de zomer ook.. maar zo zie jij er niet uit in het echt..

Terug
Naar boven