MuscleMeat

Nieuwe foto's

Ey Mies-Menn ik begrijp je helemaal en geloof egggt wel dat je naturel bent. Zo indrukwekkend zie je er ook weer niet uit... gewoon netjes vol met hier en daar uitschieters (triceps, biceps en borst). Ik train zelf ook pas n half jaar en sommige mensen gaan me nu al beschuldigen van spuiterij, maja je moet er gewoon schijt aan hebben, HUN ZIJN GEWOON JALOERS!!!!

• Topic Starter Topic Starter
DumphuiZ zei:
Je zal nooit iedereen achter je krijgen :). Maar verder geloof ik ook niet, dat je foto's gefaked zijn, ik bedoel, wat schiet je daar nou mee op :S. Verder echt een mooie fysiek, ik heb alleen het idee, dat je iets groter lijkt, omdat je korte spieren hebt (correct me if I'm wrong).

Keep pumping them iron weights :thumb:

yo dat kan zeker.... spieren spannen en niet spannen scheelt bij mij heel veel..

klempic zei:
Ey Mies-Menn ik begrijp je helemaal en geloof egggt wel dat je naturel bent. Zo indrukwekkend zie je er ook weer niet uit... gewoon netjes vol met hier en daar uitschieters (triceps, biceps en borst). Ik train zelf ook pas n half jaar en sommige mensen gaan me nu al beschuldigen van spuiterij, maja je moet er gewoon schijt aan hebben, HUN ZIJN GEWOON JALOERS!!!!

idd. goeie shit.. thx m8 :D

very nice!!!

zeker een goeie progressie en je triceps is verry good

Ik kom wel een beetje laat met een opmerking op een oude thread, en alles is al gezegd maar ik wil toch even complimenten geven over hoe jer uit ziet Supermies. Erg goed! Als je zo door gaat beland je zeker in de TOP!

he dudes.. thx voor complimenten. zit nu lekker in spanje dus niet kunnen antwoorden,. nu zit ik in zoñn internet cafe, hehe

Maja die spanjaarden weten niet wat trainen in volgens mij. Als ik kom staat iedereen te kijken alsof ze nog nooit iemand zo hebben zien trainen ofzo, haha.. ben de enige die zweet :)

maja wel lachen hiero alleen voeding is k*t, Eiwitten lukken wel maar goeie koolhydraten.. ho maar.. junk nu bijna elke dag :) en val af... t*ring zooi, Misschien het klimaar hier.. kweenie... Maja... komt wel goed

Gasten laterzzzª

Op vakantie in Spanje en dan nog daar gaan trainen.

Kijk das nou pas hardcore ;)

Eeey Supermies, heb je nog nieuwere (werkende) foto's? Want die hier staan kan ik helaas niet zien :( Ben best geïnteresseerd! :D

En we hebben weer een topickicker er bij.

SUPERmies zei:
He.. ik ben ff hard gaan trainen laatst dit zijn mijn resulsts vergeleken met half jaar terug.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even voor de vergelijking.. dit is hoe mies ik er toen uit zag, hehe :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Benieuwd wat jullie er van vinden

greetz tha ultimate mies

Ik wil ze ook zien!!!!! :mad: Maar tot op heden zie ik alleen maar kruisjes!!!!!!! Watskeburt :P..En ik ben volgens mij ook de enige.....Help me !!!

MyOwN zei:
Ik wil ze ook zien!!!!! :mad: Maar tot op heden zie ik alleen maar kruisjes!!!!!!! Watskeburt :P..En ik ben volgens mij ook de enige.....Help me !!!

Hehe, vind je het gek? het is een topic uit 1984 :D

lionel zei:
Hehe, vind je het gek? het is een topic uit 1984 :D

:rolleyes: :headbang: Oh dat is keburt...:P
Thnx voor het uitleggen...Het raadsel is opgelost....Nu verdien je wel een Karma Lionel....voor het geven van rug dekking :P

Haha.. inderdaad.. deze thread is 2 jaar oud ofzo... wist niet eens meer dat ie nog in de database aanwezig was!.. Hail to DBB!

Ik zal wel ff de oude foto's posten aangezien ik er niet beter op geworden ben doordat ik al ehm anderhalf jaar nier hard train meer :(.

Blessure aan me rug heeft me 5 maanden uit de roulatie gehaald en daarna geen zin meer hehe :)

Ben nu weer begonnen met trainen en hard ook gelijk. Ga maandag aan de creatine en glutamine beginnen + vitamine stacks, en whey eiwitten ( al heel lang niet normale eiwit consumptie gehad :S). Maja als alles goed gaat en ik ben tevreden zal ik weer is pics schieten
Kracht is op wonderbaarlijke wijze niet echt achteruit gegaan.

Pakte met dumbbell press de 40 KG dumbbells alsof het niets was en met schoulder press 36 KG dumbbells..

Maja hier dus me old pica's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

datum van het toestel klopt trouwens niet, pics waren stuk later genomen

Hoe is het eigenlijk met Wido? Ik zie of hoor niks meer van die kerel.
Is ie gestopt?

Wat een prachtige triceps man in die eerste foto .. jezus ..
Verder een enorm beest!

RichardV zei:
Hoe is het eigenlijk met Wido? Ik zie of hoor niks meer van die kerel.
Is ie gestopt?

Gaat goed, zit op procentje of 3 nu.. loeiens droog. En als de vraag tov van zijn leven ging, gaat ook goed :)

btw.
thx for compliments

Terug
Naar boven