MuscleMeat

Nieuwe foto's

t*ring wat een lang lul verhaal zeg !

Ziet er netjes uit gozer ga zo door. En hoe je er komt maakt geen **** uit ! als je er maar komt (wel een beetje op de gezondheid letten natuurlijk)

kunnen die gasten niet geband worden? Aangemeld om alleen negativiteit uit te kramen kopen we toch niets voor op dit board.

Mr Olympia zei:
Buiten 't feit of ik nu beter ben of niet.. Dat doet er niet toe.

Waar het om draait is dat ik gewoon zeg wat me opvalt en wat ik zie.
Het is toch ook zo Mies of wilde je nu gaan ontkennen?

Je bent gewoon zoals je zelf al zei een platte pannenkoek! Haha kom op zeg zo'n resultaat na al die jaren training!

Het is jammer dat sommige mensen niet geloven dat je totaal niet op de foto's lijkt die je hier plaatst, het is één grote illusie mensen! Maarja dat weten maar een aantal gasten hier waaronder Mies zelf natuurlijk.
Wat is dit nu voor BS???

Een foto is een foto, wat zit je nu eigenlijk af te kraken? Lees de regels maar eens, uw eerste waarschuwing is binnen.

Smalluser zei:
Ohoh dat wordt straks op een mariahoutje bijten Olympia :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:

:p, eerst ff dorgaan op de achterlijke posts van een MrOlympia

:laugh:, vind t erg zwak om hier loze kritiek te spuien en dat niet recht in zn gezicht te zeggen. bespeur enkel jaloezie..diep en diep triest en t is niet de 1e keer dat jij hier negatieve berichten post. Jij zal een leuk leventje leiden of nie?

Mr Olympia zei:
Waar het om draait is dat ik gewoon zeg wat me opvalt en wat ik zie.
Het is toch ook zo Mies of wilde je nu gaan ontkennen?

Je bent gewoon zoals je zelf al zei een platte pannenkoek! Haha kom op zeg zo'n resultaat na al die jaren training!

Het is jammer dat sommige mensen niet geloven dat je totaal niet op de foto's lijkt die je hier plaatst, het is één grote illusie mensen! Maarja dat weten maar een aantal gasten hier waaronder Mies zelf natuurlijk.
en hoe wil ie dat dan flikken?
photoshop?..ohnee, om onder een spot te gaan staan na zich flink opgepompt te hebben. erg fake idd

foei foei Supermies:finger:, laten we t niet meer zien he:D
zeg t niet snel maar vind jouw maar een laf mannetje dat geniet van t feit dat je hier anoniem bent. als je echt ballen hebt zeg je t recht in zn gezicht

maar OT, kan nie anders zeggen dan geweldige resultaten kerel. ga zo door en mocht je MR.Olympia himself in de gym tegenkomen zet m maar ff zelf in de spot..met kleding uit natuurlijk he, maak daar fotootjes van zodat wij hier allemaal wegkwijlen van zijn spieren:D

vind idd de schouders ietwat achterlopen maar an ook aan de pose liggen. maar zeker top:thumb:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hehe thx

dandyman zei:
:p, eerst ff dorgaan op de achterlijke posts van een MrOlympia

:laugh:, vind t erg zwak om hier loze kritiek te spuien en dat niet recht in zn gezicht te zeggen. bespeur enkel jaloezie..diep en diep triest en t is niet de 1e keer dat jij hier negatieve berichten post. Jij zal een leuk leventje leiden of nie?

en hoe wil ie dat dan flikken?
photoshop?..ohnee, om onder een spot te gaan staan na zich flink opgepompt te hebben. erg fake idd

foei foei Supermies:finger:, laten we t niet meer zien he:D
zeg t niet snel maar vind jouw maar een laf mannetje dat geniet van t feit dat je hier anoniem bent. als je echt ballen hebt zeg je t recht in zn gezicht

maar OT, kan nie anders zeggen dan geweldige resultaten kerel. ga zo door en mocht je MR.Olympia himself in de gym tegenkomen zet m maar ff zelf in de spot..met kleding uit natuurlijk he, maak daar fotootjes van zodat wij hier allemaal wegkwijlen van zijn spieren:D

vind idd de schouders ietwat achterlopen maar an ook aan de pose liggen. maar zeker top:thumb:

yo thx gast.. ja denk idd dta me schouders wat aan het achterlopen zijn.. want eerst sprongen die er altijd uit en heb ze minder getraind.. vandaar misschie.. maar ga ze zeker weer hard trainen.

En ik ga zeker me cam mee nemen als ik erachter kom wie het is.. Misschien is hij beter misschien ook niet.. maar denk het niet anders had hij allang gezegd wie hij is... zo zou ik tenminste zijn...

Maja..... ergens kan een kern van waarheid zitten, want in bepaalde shirts zie ik er niet groot uit.. alleen als ik hem uit doe dan zit alles er wel..

Maja hopen dat ie zich ooit bekend maakt.. hoop dat ie het op de gym doet

Greetz en thx voor support guys Tha MIes

mr. Olympia = duidelijk Bodyman of Mister X lijkt me....

tja of een alter ego van oli. ken je die? denk het niet, was immers voor jouw tijd....

:nana:

D. zei:
tja of een alter ego van oli. ken je die? denk het niet, was immers voor jouw tijd....

:nana:

is die nu geen ernstige gare haan geworden?:) denk bwt niet dat t bodyman is. die had zover ik me kon herinneren wel wat meer respect in deze sectie

Geduld is een schone zaak Mies, dat zul jij toch wel moeten weten;).. Volgende x als me neef en/of ik je tegenkomen zullen we je het laten weten...

Hou ons op de hoogte he jongens, als r gesmeten word met dumbbell's of gezweept met squat-riemen ;)

SUPERmies zei:
Maja hopen dat ie zich ooit bekend maakt.. hoop dat ie het op de gym doet

Ik zou hem eens een bezoekje brengen met Wido, 's nachts, die is voor zoiets altijd wel te vinden, denk ik! :thumbs:

Coole foto's dude!! Veel verbeterd tov je eerste foto. Kun je ook nog wat nieuwe fotos posten met andere poses (most muscular en lat spread bijvoorbeeld)?

RedDragon zei:
Coole foto's dude!! Veel verbeterd tov je eerste foto. Kun je ook nog wat nieuwe fotos posten met andere poses (most muscular en lat spread bijvoorbeeld)?

ja die moet ik eigenlijk wel maken idd.. Most muscular heb ik.. die zal erop komen binnenkort

Greetz tha mies

3XL zei:
Ach trek het je allemaal niet aan. Waarschijnlijk weer dezelfde kliek die al geband is.

Neu.. die zijn het niet.. zijn goeie vrienden van me.. Die zouden het heus wel zeggen als ze het zouden zijn want die doen het niet anoniem

Thuizentfloot zei:
Ik zou hem eens een bezoekje brengen met Wido, 's nachts, die is voor zoiets altijd wel te vinden, denk ik! :thumbs:

imho zou ik daar zo ver mogelijk vandaan blijven die lui gaan spiraal naar beneden, en ik zou er niet raar van te kijken staan als die lui het wel zijn gewoon om te k*tten..

maar goed ut zal altijd wel gebluf, gekloot, ge**** blijven op een bb-board :mad:

@ mies: Super vooruitgang man!! keep on groing! en please trek niets aan van onze "MR Olympia"...

Dit is de grootste lozer, met de kleinste spieren hier geloof me... want als hij groter was dan jij, had hij ze'n foto's meteen gepost :)

Zware lozer die gast, HIJ IS JALOERS!!

Keep on groing, en hou ons op de hoogte

Mr Olympia zei:
Geduld is een schone zaak Mies, dat zul jij toch wel moeten weten;).. Volgende x als me neef en/of ik je tegenkomen zullen we je het laten weten...

Zo erg dat je dat alleen met je neef doet, als je nu al dreigt anderen erbij te halen zegt dit genoeg over je zelfvertrouwen.

Je zal nooit iedereen achter je krijgen :). Maar verder geloof ik ook niet, dat je foto's gefaked zijn, ik bedoel, wat schiet je daar nou mee op :S. Verder echt een mooie fysiek, ik heb alleen het idee, dat je iets groter lijkt, omdat je korte spieren hebt (correct me if I'm wrong).

Keep pumping them iron weights :thumb:

Terug
Naar boven