Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem ook wel is in de kroeg gezien en daar oogt hij juist vrij groot imo.ReNo zei:He mies zijn dit trucage fotos ofzo? Ik zag je laatst lopen in de stad en in de zomer ook.. maar zo zie jij er niet uit in het echt..
ReNo zei:He mies zijn dit trucage fotos ofzo? Ik zag je laatst lopen in de stad en in de zomer ook.. maar zo zie jij er niet uit in het echt..
Mr Olympia zei:Mies, wat mij opvalt is dat jij alleen in vhm in de spots je kleren uit durft te doen..
Reno heeft trouwens wel gelijk want je komt plat binnen in de gym en je vertrekt 2 x zo groot en maakt foto's in trucage licht
Maak ook is buiten foto's of ergens anders ofzo..
Mr Olympia zei:Mies, wat mij opvalt is dat jij alleen in vhm in de spots je kleren uit durft te doen..
Reno heeft trouwens wel gelijk want je komt plat binnen in de gym en je vertrekt 2 x zo groot en maakt foto's in trucage licht
Maak ook is buiten foto's of ergens anders ofzo..
...SUPERmies zei:
Dat denk ik niet, aangezien hij die 'kliek' ook wel kent.3XL zei:Ach trek het je allemaal niet aan. Waarschijnlijk weer dezelfde kliek die al geband is.
Mr Olympia zei:Buiten 't feit of ik nu beter ben of niet.. Dat doet er niet toe.
Waar het om draait is dat ik gewoon zeg wat me opvalt en wat ik zie.
Het is toch ook zo Mies of wilde je nu gaan ontkennen?
Je bent gewoon zoals je zelf al zei een platte pannenkoek! Haha kom op zeg zo'n resultaat na al die jaren training!
Het is jammer dat sommige mensen niet geloven dat je totaal niet op de foto's lijkt die je hier plaatst, het is één grote illusie mensen! Maarja dat weten maar een aantal gasten hier waaronder Mies zelf natuurlijk.