MuscleMeat

Nieuwe foto's

netjes mies

goeie resultaten zie ik daar, hoe ziet je schema eruit?

ReNo zei:
He mies zijn dit trucage fotos ofzo? Ik zag je laatst lopen in de stad en in de zomer ook.. maar zo zie jij er niet uit in het echt..
Ik heb hem ook wel is in de kroeg gezien en daar oogt hij juist vrij groot imo.

haha reinier dat zegt al genoeg over jou grootte..

Mies, wat mij opvalt is dat jij alleen in vhm in de spots je kleren uit durft te doen..

Reno heeft trouwens wel gelijk want je komt plat binnen in de gym en je vertrekt 2 x zo groot en maakt foto's in trucage licht

Maak ook is buiten foto's of ergens anders ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
ReNo zei:
He mies zijn dit trucage fotos ofzo? Ik zag je laatst lopen in de stad en in de zomer ook.. maar zo zie jij er niet uit in het echt..

Dude wie ben jij dan? Het is hoe het oogt zonder shirt dude... en niet in je shirt.. Sommigen vinden mij huger op die foto;s sommigen in het echt

Vertel ff wie je bent in VHM

En waar zijn jouw foto's?

Laatst bewerkt:
Mr Olympia zei:
Mies, wat mij opvalt is dat jij alleen in vhm in de spots je kleren uit durft te doen..

Reno heeft trouwens wel gelijk want je komt plat binnen in de gym en je vertrekt 2 x zo groot en maakt foto's in trucage licht

Ik durf mijn shirt overal uit te doen dude.. je wilt toch het beste effect hebben!!! Als je mijn goed ziet trainen zie je mij altijd naar mezelf kijken waar ik verbeteringen aan kan brengen. Ik zal ook wel is foto's posten die ik buiten gemaakt heb.. heb helaas alleen van me armen. Maar daar zie je gewoon dat het niet aan het licht ligt gast.

Bodybuilders zie je toch ook onder de spots. Arnold had koud 51 CM armen warm 56 CM.. Met een pomp ben je ook veel groter.

Maar je vind mij plat.. Zeg ff wie je bent graag. Dan kan ik ook oordelen. IPV ff anoniem commentaar te leveren.. En geef ook ff jouw foto's hier op DB kunnen we z'n allen oordelen.

Laatst bewerkt:
Mr Olympia zei:

Misschien kan hij het beste foto's maken als hij een maand niet getrained heeft en dan buiten in de wei tussen de koeienflaters??! Wat een onzin, tuurlijk maakt hij foto's als hij opgepompt is en onder goed licht, dat doet toch elke BB'er...?

ja idd :s en misschien willen de heren Reno en mr Olympia zich mischien even voorstellen in het voorsteltopic ;) ...

en effe over dat gezeur met kleding zie je er kleiner uit. Duh!!! Kleding kan je groter of kleiner maken, dat weet iedere debiel! Ik heb een aantal shirts en daar lijk ik kleiner in. Ik heb ook shirts en daar lijk ik groter in dan ik in werkelijkheid ben. Dus oordeel ff niet zo snel en plaats zelf eens foto's!

Laatst bewerkt:
Vind Mies er prima uitzien!
Hoe hij eruit ziet, is verlopig mijn doel! Miss iets droger nog maar ik zou erg tevreden zijn.. klasse werk!

Ach trek het je allemaal niet aan. Waarschijnlijk weer dezelfde kliek die al geband is.

Hehe thx gasten

Maja heb al PM gestuurd naar Olympia: Hij wilt niet zeggen wie hij is denk ik.....

Erg jammer aangezien hij in dezelfde sportschool traint als ik..... Zeg gewoon ff wie je bent.. en dan kan ik oordelen of jij mag zeggen dat ik een platte pannekoek ben... Als je nou vet huge bent.. dan accepteer ik het maar als je 1 van die jostis bent daaro dan accepteer ik het dus no way...

Zeg het nou gewoon ff Mr Olympia en laat ff foto;s van jou zien

hehe 3XL :D

Reinier doe ik ook..... Alleen zo mies dat ie niet zegt wie hij is....., JAmmer vind ik dat.. als ie beter is naja goeie shit.. als ie slechter is is het een mong**l omdat hij domme kritiek uit op wat hij niet is...

greetzz

Buiten 't feit of ik nu beter ben of niet.. Dat doet er niet toe.

Waar het om draait is dat ik gewoon zeg wat me opvalt en wat ik zie.
Het is toch ook zo Mies of wilde je nu gaan ontkennen?

Je bent gewoon zoals je zelf al zei een platte pannenkoek! Haha kom op zeg zo'n resultaat na al die jaren training!

Het is jammer dat sommige mensen niet geloven dat je totaal niet op de foto's lijkt die je hier plaatst, het is één grote illusie mensen! Maarja dat weten maar een aantal gasten hier waaronder Mies zelf natuurlijk.

wat een onzin, is toch logisch dat hij foto's maakt op de manier waarop alles het beste tot zijn recht komt, het soort licht enzo maakt offcourse wel uit maar dat zal hem echt niet van een platte pannenkoek omtoveren als de supermies op de foto's, ziet er zeer goed uit hoor :thumbs:

hahahhaha Mr Olypia uit Mariahout!!!!!!!! hoe verzin je het:)! hahahahaha

mooie vooruitgang man!, kan me de foto's nog herinneren met korte haren...

en idd ff lekker wat rust pakken, kan echt geen kwaad!

succes ermee!!!!!!!!!

Mr Olympia zei:
Buiten 't feit of ik nu beter ben of niet.. Dat doet er niet toe.

Waar het om draait is dat ik gewoon zeg wat me opvalt en wat ik zie.
Het is toch ook zo Mies of wilde je nu gaan ontkennen?

Je bent gewoon zoals je zelf al zei een platte pannenkoek! Haha kom op zeg zo'n resultaat na al die jaren training!

Het is jammer dat sommige mensen niet geloven dat je totaal niet op de foto's lijkt die je hier plaatst, het is één grote illusie mensen! Maarja dat weten maar een aantal gasten hier waaronder Mies zelf natuurlijk.

Zeg dan wie je bent vuile mies!!!!! Kom naar me toe onder de training gaan we ff babbelen.. echt zwak gewoon dat je niet durft te zeggen wie je bent.

Ik weet trouwens niet waar je naar kijkt om te zeggen dat ik een platte pannekoek ben.. want hoor bij 1 van de betere daaro. Zijn maar weinigen die zulke biceps en triceps hebben als ik zonder kuur. Me schouders horen ook bij een van de betere en treps heeft vrijwel niemand bij v Hellemond.

Kom naar me toe onder de training en laat zien wie je bent. dan oordelen we wel verder. Aangezien er maar een stuk of 4 goeie gasten bij zitten (die ook al op leeftijd zitten, dus verwacht ik niet dat jij het bent) verwacht ik dat je er zelf nog veel platter uit zal zien.

P.S. En dan zouden die lichten echt wonder lichten zijn als ze mij ZO huge doen lijken.. tuurlijk komt alles er beter uit.. maar niet dusdanig zoals jij doet voorstellen mannetje. Volgens mij heb je mij nog nooit zonder shirt gezien daaro.

laat 'm maar lekker zeiken, hij durft het toch niet recht in je gezicht te zeggen..

Goed getraind miesje... Resultaat mag er wezen, goed voorbeeld qua fisiek voor velen misschien wel.

En vind het trouwens wel zeer jammer dat er hier veel berichten te vinden zijn die niets met het karakter van dit goede en informatieve forum te maken hebben.

Terug
Naar boven