AndroidHealthClinic

Nieuwe Gym @ Wesley's buurt !!?

Tom1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
ik ben dus net ff wezen kijken
er is een nieuwe gym geopend hiero.
(2 minuten verder lopen dan de gym waar ik nu zit)

en moet je zien:
24/7 open ! (ja je leest het goed!)
30 p maand
een speciaal hardcore hok met dumbbells tot 50 kg, (voormij wel genoeg)
en cardio apparatuur met serieus! tv scherpjes en alles in de displays als he tware. (had ik nog nooit gezien ..)

dus wat zal ik doen?

ik denk dat ik ga overstappe op die gym.
bij mijn huidige gym zijn ze vaak gesloten smiddags . :S van 12 tot 4 ofzo !en dat zou juist lekker zijn als ik uit school ff wil gaan

Weet niet hoe je huidige Gym is, maar dit klinkt wel redelijk en vooral als de tijden voor jou gunstiger zijn om te sporten. en 30 eurie is niet al te veel.

Neem ff een proefles en kijk hoe t bevalt zou ik zeggen :D

die keuze lijkt me snel gemaakt.. als jij zegt dat ze smiddags vaak gesloten zijn en je na school wil trainen(dus smiddags) dan zou ik naar die andere gaan.. klinkt ook wel aantrekkelijk.. foto's ? :D

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zal snel foto's maken !! is wel leuk voor hiero

ja ik denk dat ik het gewoon ga doen..
ik heb waar ik nu zit, wel alles wat ik nodig heb ..
maar het is aleen zoals ik zei vaak s'middags geslote, das best frustrerend.
vaak moe tje dan echt opschiete om te gaan sporte en kan je niet beetje lekker uitslape(lees: 9 uur) en erna sporte.

of gewoon na school ofzo.. daar baalde ik altijd van,,

ga binnekort gewoon proefles nemen..

maar dat 24/7 heb ik in NEd nog nooit gehoord, alleen in VS + D

Eindelijk een gym die het snapt. 24/7 , echt vet !

site van die gym?

ik wil ook 1 die 24/7 open is,ik wil snacht,alsk niet kan slapen gaan traine rond een uur of 2...

jammer dat nederland zo ver is he :D

24/7 en 30 euro - > :thumbup:

die van mij is al 24/7 open, heb zelf de sleutel ;)

Denk dat hij snel op de fles gaat...

Zo iets kan aardig goed lopen hoor. Ik zou het heerlijk vinden om 's nachts te trainen. En wat denk je van portiers die na het werk willen trainen en mensen die heel vroeg in de ochtend beginnen?

ja ik zal snel foto's maken !! is wel leuk voor hiero

ja ik denk dat ik het gewoon ga doen..
ik heb waar ik nu zit, wel alles wat ik nodig heb ..
maar het is aleen zoals ik zei vaak s'middags geslote, das best frustrerend.
vaak moe tje dan echt opschiete om te gaan sporte en kan je niet beetje lekker uitslape(lees: 9 uur) en erna sporte.

of gewoon na school ofzo.. daar baalde ik altijd van,,

ga binnekort gewoon proefles nemen..

maar dat 24/7 heb ik in NEd nog nooit gehoord, alleen in VS + D

Dat klinkt interessant! Waar zit dat ergens? Heb ook wel interesse in een proefles...

zou naar die gym gaan dan 24/7 bied echt veel voordelen, kun je in principe trainen wanneer je wilt en dumbbells tot 50 kilo is ook niet verkeerd:P

ik kwijl op die openingsuren! :eek:

Dat is egt relaxt gast, bij mijn gym zijn ze ook tussen de middag gesloten. Als je bij die nieuwe gym alles goed kan trainen had ik me keuze snel gemaakt.;)

overtuig hun om nog een complex te openen in oost-vlaanderen en i'll be there!!

ik ben erg benieuwd of er na 24.00 uur nog wel wat komt eerlijk gezegd, ze kunnen niet voor 3 a 4 man open zijn lijkt me. maar het klinkt goed!

mijn vorige gym had ook openingstijden van 9-12 en dan van 17-21 en ze zijn verhoogd naar 35 per maand en zaterdag zijn ze ook nog eens dicht. Dat was dus niks daar wat dat betreft.

Zo iets kan aardig goed lopen hoor. Ik zou het heerlijk vinden om 's nachts te trainen. En wat denk je van portiers die na het werk willen trainen en mensen die heel vroeg in de ochtend beginnen?

Ja, na een avond vervelende ettertjes buiten gezet te hebben even hun agressie in de gym afreageren:D

Lijkt op de perfecte gym als ik het zo lees. Als het personeel en het soort mensen dat er komt ook relaxed zou ik het zeker weten doen!

• Topic Starter Topic Starter
vanaaf ff proefles nemen,!
doe ik gelijk wel wat foto's schieten!

Terug
Naar boven