Fitness Seller

Nieuwe Gym @ Wesley's buurt !!?

24/7 open zijn is nieuw in NL, maar in Canada/USA is et de normaalste zaak in de grotere steden.

• Topic Starter Topic Starter
jup duitsland zijn ze er ook al

Sfeer is erg belangrijk vind ik. Ik trainde eerst ergens waar ik gratis kon trainen maar er was geen goede sfeer om hard te trainen. Nu train ik ergens waar de sfeer perfect is voor mij en mede daardoor ben ik sinds ik daar train toch wel goed vooruit gegaan.

Waar is het? Lijkt mij dat het niet voor een langere duur is. 24/7 is moeilijk te realiseren en heb geen flauw idee of daar wel een markt voor is in Nederland.

Waar is het? Lijkt mij dat het niet voor een langere duur is. 24/7 is moeilijk te realiseren en heb geen flauw idee of daar wel een markt voor is in Nederland.

nieuwegein.
vind het ook vreemd.. ga straks ff deadlifte :D kijke hoe ze daar op reageren..

Klinkt goed, Nieuwegein is alleen een beetje ver :)

net weze training...
mag je geen tanktops aan ... mm jammer..

maar haltertops weer wel :)

maar verder lekker getraind (benen )

zit nog niet op mn oude gewicht :S..
maar komt wel. nog steeds door mn ziekte..

en hoe was het wes? ik zie dat je meeleest?

hmm, net te laat :D

Hee maar vertel eens dan, wat hebben ze er allemaal voor ijzer? En wat voor foto's heb je. Wat voor soort publiek komt er, wat is het beleid van de tent?

foto's zie topic

vette gym ouwe!!! :D
jammer dat ik niet dichterbij woon..

en voor degene die het willen weten: aanstaande maandag begin ik pas met trainen!!!!!

doe mij ook zo'n gym :D

Nice pic's wes , ziet er goed uit !!!

ik ben erg benieuwd of er na 24.00 uur nog wel wat komt eerlijk gezegd, ze kunnen niet voor 3 a 4 man open zijn lijkt me. maar het klinkt goed!

mijn vorige gym had ook openingstijden van 9-12 en dan van 17-21 en ze zijn verhoogd naar 35 per maand en zaterdag zijn ze ook nog eens dicht. Dat was dus niks daar wat dat betreft.

Precies... zul je zien dat het hier ook zo gaat..

Grote kans tenminste....

IK baal van die gyms die zaterdag en zondag maar tot 13.00 openzijn.. zoals hier in het "dorp".

hmmm hele dag open dat is wat we moeten hebben en 30euro in de maand is ook wel ok

Dit is idd nieuwe lokatie voorzover ik weet.

En tja vorige lokatie was ook gewoon 2jr lang elke dag open. Dus verw8 hiern niets anders.

ik zie geen foto's?

Terug
Naar boven