XXL Nutrition

nieuwe gym

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Ga ik gister naar een nieuwe gym in ons stadje..

Mijn moeder en haar vriendin zijn begonnen met trainen en ik begeleid ze!
dus kom binnen bij de gym en me moeder verteld de jongen achter de balie dat ik ze ga trainen of ik ff mee kan!
Die gozer verteld dat dat niet volgens de procedure is en dat. bla bla bla
15 min lullen over normaal dit en normaal dat.. moeilijk moeilijk afspraken afspraken.. damn werd er niet goed van! lekkere reclame maak je dan voor je gym als je niet een beetje soepel kan zijn!
Als ik had gezegt dat ik een losse training wil en geld had betaald, vraag ik me af of dat ook problemen zou geven..

Na jaren discuseren ik les geven en begin met de SQ.. ja ja de SQ
komt er een ventje mij corrigeren dat de olympische stang maar 17,5kg is ipv 20.. na hem te hebben afgewezen en de rug te hebben toegekeerd, komt hij ineens achter me staan luisteren.

moet je voorstellen. ventje van 60kg achter iemand van bijna 120kg mij te irriteren omdat hij het gevoel had de man daar te zijn! staat hij daar in mijn nek te hijgen.. dus ik vraag hem of ik hem ergens mee kan helpen, kijkt me stom aan en steld wat vragen. ik geef hem snauwend antwoord en hij rot op!

Damn kan je nergens meer iemand les geven zonder dat je mensen hebt die het beter weten! allemaal van die DBB ecto's

Dus wie was het? wie was die gozer achter de balie en wie die in de gym? moeten wel gasten zijn van hier... hahaha

Dat was vast in sportcity of niet :roflol:

hehe lang leve zulke sportscholen!
Ik ben zelf eens buitengezet in een fitness met een maat van me. We maakten de toestellen kapot en we riepen, wat niet mag in de fitness.
Er waren wel lekkere wijven.

rakkers zijn het!

• Topic Starter Topic Starter
Ja rakkers! je haalt de woorden uit mijn mond! ;)

Idd sportcity. leuke gym. ziet er netjes uit, maar is zo commercieel als de pest gewoon weer een stereotype gym die het draait om geld en alleen geld!

er is altijd wel ieman die het beter weet :rolleyes:
en in alle gyms draait het uiteindelijk om geld. En welke groep zorgt nou voor de meeste inkomen? die rakkers ja.

Ik had hem gewoon meteen neer geslagen, maja jij bent gewoon veel te zachtaardig, Champ!:cool:

het probleem met die meeste instructeurtjes is gewoon dat ze ****ing jaloers zijn als er een groot persoon in de gym loopt, omdat zij al jaren aanprutsen en voor geen reet groeien. omdat zij een "fitnessopleiding" hebben gehad gaan ze die dan afzeiken en doen alsof ze het beter weten om zichzelf zo een stukje beter te voelen. maar het blijven gewoon trieste persoontjes waar je niet veel aandacht aan moet besteden.

laatst ook, lopen echt 100'en mensen in mijn gym met een hempje, vrouwen met een hempje, mannen met een hempje, meeste gasten met een hempje zijn welleenswaar of dikke endo's of dikke ecto's, magoed. mijn maat ging dus een keer proeftrainen met een hemd, komt in ene zo'n irritant instructeurtje naar hem toe, ja je mag geen hemd blablabla.

ben benieuwd hoesnel hier een lemming van komt :roflol:

Ik begrijp je wel Champ maar je moet ook de gymeigenaars en personeel beetje begrijpen. Zij hebben ergens de verantwoordelijkheid om newbies correct te begeleiden en als er wat misgaat bij newbies dan zijn ze ook mede verantwoordelijk, bijv omdat ze slecht advies hebben gegeven of onvoldoende de zaken in de gaten houden. Ze willen nieuwkomers natuurlijk een beetje op hun manier de les leren, ook al kennen ze er niet zoveel van als jij.Het was idd handiger als er helemaal niets gezegd werd aan de balie en jij met je lidkaart gewoon als vriend hen had geholpen. Maar goed die instructeurs zijn soms erg irri mannetjes, hebben een diplomaatje PT (of lager) en denken dan dat ze alles beter weten. Zelf zijn het meestal ecto's die zelf nog zelden trainen.

waar is snakeman zn signature als je em nodig hebt? :p

Dit is een van de redenen waarom ik thuis ben gaan trainen.

Deze gym stond vroeger juist bekend dat er geen goede begeleiding aanwezig was. Het was de kleinste gym in Den Helder met de minste leden. Maar ze hebben zich op een of andere manier in weten te kopen in een project.

Ze maken nu deel uit van een groot sportcomplex met oa een grote sauna , 2 zaalvoetbalvelden , tennisvelden , schoonheidssalon etc etc. Ze hebben een andere naam genomen en een veel grotere ruimte gekregen waardoor ze na de heropening ineens 600 nieuwe leden erbij hebben gekregen........

Deze gym stond vroeger juist bekend dat er geen goede begeleiding aanwezig was. Het was de kleinste gym in Den Helder met de minste leden. Maar ze hebben zich op een of andere manier in weten te kopen in een project.

Ze maken nu deel uit van een groot sportcomplex met oa een grote sauna , 2 zaalvoetbalvelden , tennisvelden , schoonheidssalon etc etc. Ze hebben een andere naam genomen en een veel grotere ruimte gekregen waardoor ze na de heropening ineens 600 nieuwe leden erbij hebben gekregen........

Dat doen ze dan wel goed, meer zeer irritant dat ze op deze manier "begeleiden".
Ik zeg, HARDCORE GYM, zou wel een droom van me zijn om die ooit te starten :D

OK,, i'll admit it!! Ik was het :o

niet hard slaan ... please..

Ik wil ook ooit een hardcore gym starten iedereen begint in een keer met trainen maar jammer genoeg maken ze het zelden tot de hardcore bodybuilding spirit
en krijg je dat soort taferelen als champ beschrijft

Laatst bewerkt:
jullie gasten zijn niet meer van deze wereld.............
ga terug naar de prehistory.
fitnissen is nu roeien/fietsen/leg-curls en AB-appa,s..........

Terug
Naar boven