MuscleMeat

Nieuwe gym

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
Waardering
1
He guys,

Ben deze maand naar een nieuwe gym gegaan. The Basement gym heet het. Hele relaxte gym, lekker hardcore. Glen Waterval schijnt er te trainen en vandaag kwam ik ook Ed v Amsterdam tegen.

Dat wou ik even kwijt :D

was gezellig zeker onder de douche daar :D

Cool, dus je kan er weer lekker tegenaan knallen! :thumb:

Nice bro :thumbs:

Relaxed! :thumb:

Kost da'?

Ik zie dat ie in de 2e Oosterparkstraat zit.

cool :D ik zoek ook een hardcore-gym, maar ik heb nog geen rijbewijs, dus das nog wel irritant. Maar als ik m'n rijbewijs heb wil ik echt weles bij Kneet's gym gaan kijken.

whaha ik hoorde het al van Rob, Jan ! Kicken zeg ! Miss kan je nog een hoop van die gasten leren :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dat valt mee!

30 euro is érg goedkoop voor zon gym ! Vertel es wat meer over de gym Jan ! Hoeveel kg db's ? Hebben ze beetje kwaliteitspulletjes? Beetje fijne benchpress stations (niet zon k*tdingen als wat ze bij XXL hebben)?

Frenkpie zei:
30 euro is érg goedkoop voor zon gym ! Vertel es wat meer over de gym Jan ! Hoeveel kg db's ? Hebben ze beetje kwaliteitspulletjes? Beetje fijne benchpress stations (niet zon k*tdingen als wat ze bij XXL hebben)?

Ze hebben alles van Panatta (Italiaans merk). Dumbbells gaan van 4 kg in stapjes van 2 kg tot 30, dan 35, 40,45,50,60 kg

Verder alle apparaten zoals Hack squat, legg press. Daarnaast een aantal zeer lekkere rug en schouders apparaten die allemaal afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen. Vooral de vertical lat pull (bestaat uit ijzere hendels dus geen kabel of ketting) geeft een heerlijke isolatie.

Het enige nadeel van Panatta vind ik dat de halter bankjes en de bankdrukbankjes vrij dun zijn. Ik pak daar als gevolg ook 10 kg minder op de bench.

Voor de rest allemaal heel relaxed spul met een hele mooi bewegingsbaan. Ik ben al bijna op alle tijden geweest en ik heb nooit meer dan 7 man binnen zien staan. Erg rustig dus. Je hoeft dus ook nooit ergens op te wachten.

Johny zei:
Ze hebben alles van Panatta (Italiaans merk). Dumbbells gaan van 4 kg in stapjes van 2 kg tot 30, dan 35, 40,45,50,60 kg

Verder alle apparaten zoals Hack squat, legg press. Daarnaast een aantal zeer lekkere rug en schouders apparaten die allemaal afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen. Vooral de vertical lat pull (bestaat uit ijzere hendels dus geen kabel of ketting) geeft een heerlijke isolatie.

Het enige nadeel van Panatta vind ik dat de halter bankjes en de bankdrukbankjes vrij dun zijn. Ik pak daar als gevolg ook 10 kg minder op de bench.

Voor de rest allemaal heel relaxed spul met een hele mooi bewegingsbaan. Ik ben al bijna op alle tijden geweest en ik heb nooit meer dan 7 man binnen zien staan. Erg rustig dus. Je hoeft dus ook nooit ergens op te wachten.

Damn, ik zie dat die gym gewoon praktisch een paar minuten lopen van mijn huis is, woon op de Marnixstraat.. En laat ik nou net opzoek zijn naar een hardcore gym :D

Ben de pussygym waar ik nu train zo langzamerhand zat aan het raken, dus ik kom binnenkort zeker eens een proef trainig doen.

Heb je nog iets meer info zoals de hoeveelheid apparaten per groep en hebben ze ook schuine bankdruk mogelijkheden ? Klinkt stom, maar die mis ik nu dus enorm. verder bench press met losse gewichten ?

Veel plezier trouwens daar, het klinkt als een goede gym !

leGionellz zei:
Damn, ik zie dat die gym gewoon praktisch een paar minuten lopen van mijn huis is, woon op de Marnixstraat.. En laat ik nou net opzoek zijn naar een hardcore gym :D

Ben de pussygym waar ik nu train zo langzamerhand zat aan het raken, dus ik kom binnenkort zeker eens een proef trainig doen.

Heb je nog iets meer info zoals de hoeveelheid apparaten per groep en hebben ze ook schuine bankdruk mogelijkheden ? Klinkt stom, maar die mis ik nu dus enorm. verder bench press met losse gewichten ?

Veel plezier trouwens daar, het klinkt als een goede gym !

Ze hebben gewoon alles wat je nodig hebt. Schuine bank is er, je kan schuin dumbbell pressen. Goede apparaten, heel relaxed squat rek. En tot nu toe nooit druk.

Let wel op want 30 euro per maand is alleen als je voor 14 maanden afsluit. 3 maanden is bv 135 euro en 1 maand 45!

heb van een kerel die bij mij op de sportschool zat zeer goede verhalen gehoord daarover, mag ook wel als je glenn of ed daar rond ziet lopen (mag ze bij de voornaam noemen zeiden ze:D)

beter voor je Jan:thumb::lifter:

MEETING IN THE BASSMENT GYM EN DAARNA SHAKIES OP KOSTEN VAN EDJE!!

dandyman zei:
heb van een kerel die bij mij op de sportschool zat zeer goede verhalen gehoord daarover, mag ook wel als je glenn of ed daar rond ziet lopen (mag ze bij de voornaam noemen zeiden ze:D)

beter voor je Jan:thumb::lifter:

MEETING IN THE BASSMENT GYM EN DAARNA SHAKIES OP KOSTEN VAN EDJE!!

Haha, tnx bro :D :D

Van ov9292.nl

Van: stavangerweg, amsterdam
Naar: tweede oosterparkstraat 83, amsterdam
Datum woensdag, 15 september 2004

De lokatie is niet per openbaar vervoer bereikbaar.

****ers, ik ga het niet fietsen. Moet ook opzoek naar een nieuwe gym, vanaf 1 oktober woon ik in amsterdam westerpark. Iemand tips?

-Ma3stro- zei:
Van ov9292.nl

Van: stavangerweg, amsterdam
Naar: tweede oosterparkstraat 83, amsterdam
Datum woensdag, 15 september 2004

De lokatie is niet per openbaar vervoer bereikbaar.

****ers, ik ga het niet fietsen. Moet ook opzoek naar een nieuwe gym, vanaf 1 oktober woon ik in amsterdam westerpark. Iemand tips?

Uitstappen op metrostation Wibautstraat en je bent er in 2 min. Voor mij ideaal dus.

Hey broeder, in die nieuwe gym van je ga je een nog groter monster worden! :thumbs:

ah das voor mij 10 min fietsen naar cs en vanaf daar 5 min met de metro ofzo :) das best te doen

Terug
Naar boven