Fitness Seller

Nieuwe Gym

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Sinds 2 januari ben ik bij een andere sportschool begonnen na 4.5 jaar bij sport-centrum Roosendaal in Roosendaal ben ik nu overgestapt naar Rico Fitness in St.Willebrord.ik ben nu 2 x 1 uur geweest en tot viel me op:

eerst veel oudjes.....nu veel jeugd
technogym apparatuur (ouder model).....Panatta (vrij nieuw)
normale grote...iets kleiner
geen as .........waarschijnlijk beetje as
shake 1.95 (soms groot soms klein)......shake 1.50 (klein)
gezamenlijk douche......aparte hokjes
zonnebank.............hebben ze pas opgeruimd helaas
dumbbells ok........dumbbells iets fijner in gebruik
squat smithmachine.....squatrek (nog niet geprobeerd,heb nog vrees haha)

ik ga nu effe flinke kip met rijst eten
Ik zou graag jullie meningen horen over technogym en panatta..de verschillen ...de truukjes?....en heel misschien kennnen jullie van de sportscholen blablablalbalba laterrr

troost je ken geen angst :d voor dat squatrek, ik heb gisteren wat tot failure liggen trainen en kreeg de stang niet meer omhoog, dat rack houdt het wel tegen :d

• Topic Starter Topic Starter
Blackadder zei:
troost je ken geen angst :d voor dat squatrek, ik heb gisteren wat tot failure liggen trainen en kreeg de stang niet meer omhoog, dat rack houdt het wel tegen :d

ik had zoon ding nog nooit van dicht bij gezien dus eej haha

ik zag een punt om de stang terug te hangen ...dat was vrij hoog en kon je verstellen maar omdat je vrij staat moet je nog wel een beetje mikken denk ik als je alleen bent. 2: als ik tot failure ga heb ik daar onder nog een links en rechts een verticale stang om um op te laten vallen maar die zit zo laag dat ik denk dat ik het zelf ook niet overleef..uitleg??? thnx alvast

Tommyboy zei:
ik had zoon ding nog nooit van dicht bij gezien dus eej haha

ik zag een punt om de stang terug te hangen ...dat was vrij hoog en kon je verstellen maar omdat je vrij staat moet je nog wel een beetje mikken denk ik als je alleen bent. 2: als ik tot failure ga heb ik daar onder nog een links en rechts een verticale stang om um op te laten vallen maar die zit zo laag dat ik denk dat ik het zelf ook niet overleef..uitleg??? thnx alvast

Nuja gewoon op die verticale stangen laten vallen/leggen, goodmorning style.
na enkele lichtflitsen voor je ogen en je bloedtoevoer naar de hersenen voor enkele seconden op pauze zetten kan je er terug volop tegenaan ;) .

normaal zijn die onderste stangen verstelbaar en zelfs al is het zeer laag => liever dat dan volledig op de grond he

Trainde gij op ’t Heike kul? :D

Rico is best te doen..heb er wat bekenden trainen..alhoewel ik weet niet of ze er nog steeds trainen..is weer even geleden dat ik deze 'kullekes' heb gezien

en Anton vd Broek? beter bekend als de neus... die heeft er ook nog steeds zijn sportschool. Had je daar geen interesse in?

Groet Jugger

• Topic Starter Topic Starter
kan op slot. train nu in breda bij bodyline. ver van huis maar zeer goede gym ...echt heel goed. zal me niet uitlaten over de gyms in mijn dorp meer. rij nu in elk geval met plezier naar breda om te trainen

Stop met kicken man. :s

Terug
Naar boven