XXL Nutrition

nieuwe kuur vanaf januari

ik denk dat ik zo ga beginnen misschien pas ik het lsater aan moet effe kijken hoe hetgaat.... 200 mg trenbolone enant + 150 mg trenbolone acetate en 1 ml ultradrive per week....ik heb van verschillende gehoord dat trenbolone acetate toch iets ander effect geeft dus daarom doe ik het zo....over een week of 4/5 wil ik igf erbij nemen,dan is die trenbolone en drive al goed aan het werk,ik heb inmiddels zoveel manieren gevonden hoe het te gebruiken dat ik het maar gewoon probeer op deze manier...en waarschijnlijk daarnaaaa ga ik nog een paar weekies door met primo en masteron om nog effe iets droger te worden...ga er nog een dieetje bij doen die krijgen jullie ook nog te zien maar moet ik nog effe uit mn duim zuigen....zodra ik begi laat ik jullie weten ok...

Zit je dan niet erg laag in de doseringen? Bedoel je niet eod ipv ew? En de Tren A zet je om de dag he...

Komt zo iniedergeval niet echt over alsof je weet waarmee je bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik eerder zei toen ik hoger ging doseren laatste keer,kreeeg ik hele rare bijwerking dus waarom moet ik hoger gaan? en die tren acetate doe ik 2 misschien 3 keer per week zetten ik moet afwachten of ik weer datzelfde probleem krijg...ik kreeg last van mn buik enzo opgeblazenbuik heel de dag boeren en leek net een gierput als ik een boer liet en toen ik de dosering omlaag deed toen was het weg....dus vandaar dat ik niet te hoog ga

Terug
Naar boven