- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overklokpotentieel van die E6600 is vrij groot, die is boven de 3Ghz te krijgen zonder al teveel problemen. Met goede koeling haal je richting de 4Ghz.
true maar ligt de prijs van zwaardere processoren dan zo'n stuk hoger? 2,4 Gig is toch al een tijdje voorbijgestreeft, vraag me daarom af of het problemen geeft om hoger te gaan in dual core vermits je het idd weinig tegenkomt.
De volgende processor, dus die iets sneller is (2 x 2,7) is bijna 100 euro duurder. Dat verschil is absurd.
ik heb zo de indruk dat de toename van processorsnelheid over z'n top heen is. In hoeverre is de wet van Moore nog van toepassing of zit het probleem eerder bij de productiekost?
ik heb zo de indruk dat de toename van processorsnelheid over z'n top heen is. In hoeverre is de wet van Moore nog van toepassing of zit het probleem eerder bij de productiekost?

als je ook je VGA core gaat koelen met je raserator zijn VGA ram koelblokjes wel nodig. Enja als je je northbridge koeler ook gaat koelen moet je op letten ivm de afmeting van de 3d kaart dat hij niet te ver uitsteekt voor de northbridge koeler.

na 2 jaar alweer een nieuwe? wij zitten nu al 5-6 jaar met de zelfde en toen we deze kregen deed mijn nieuwe spel het er niet eens op. Alleen een beetje sneller gemaakt en sinds kort een nieuw beeldscherm. Maarja wij gebruiken um ook alleen voor internet en Word
.

je vriend?
Ok, thanks. Zal dat tegen die tijd nog nalopen.
Weet trouwens niet hoe lang ik nog wil wachten totdat de prijzen zakken. 3 Weken wachten voor een totaal van 50,- is het ook niet waard.![]()

Ik zou voor de X2 6000+ gaan.
Helemaal @ stock is dat ding toch aardig wat sneller.
Vooral @ real life apps ipv Synthetische benchmarks.
Overigens zou ik wat betreft het mobo voor de M2N32-SLI Del gaan ipv het bordje dat je hierboven noemt.
Dat bordje is n.l. een Socket 939 bord en de X2 6000+ heeft een AM2 voetje.
Dus dat gaat niet passen.
In principe zijn ze nu niet sneller dan 3.0. Alleen plaatsen ze er nu 2 of 4 naast elkaar, zodat je 2 of 4 keer de snelheid hebt. De processor zelf kun je wel sneller laten draaien door te overklokken.

denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn...ik zou gaan voor het goedkoopste.
CPU Charts | Tom's Hardware
hier kun je vergelijken en zien welke programmas je het meeste gebruikt, J.