Fitness Seller

Nieuwe pics Ed van Amsterdam

zijn taille is idd té

ziet er goed uit, vooral zijn borst is mooi in verhouding gekomen.

Respect dat hij goede progressie maakt, maar ik ben toch niet echt een fan van zn huidige shape. Vooral zn taille en armen vind ik niet zo goed. Bij zn armen zie je zo goed als geen afscheidingen tussen biceps en triceps?

Hij is echt wel huge geworden, en heeft goede progressie gemaakt, maar in hoeverre is die progressie wel ten goede gekomen van de schoonte van het lichaam? Want zo staat hij er allesins niet mooi bij. Alles behalve die taille.

Nu toch respect voor alle harde werk want voor dit te behalen moet je enorm veel voor doen en veel pijn voor lijden en daar mag wel een complimentje voor gegeven worden!

Ben ook wel benieuwd naar de vooruitgang in de benen. Rug ziet er top uit, bij de armen blijf ik de separatie missen.

Damn edje is flink bezig...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

over die taille;
verschil op de 2 foto's is behoorlijk, hij is wel breder geworden idd. maar wil ook weer niet zeggen dat het zijn lijf verpest:rolleyes:
afscheiding tussen tri en biceps is altijd zo geweest als ik me goed herinner. zou mooi zijn als dat kon veranderen, maar als het genetisch zoi is dan kan hij er verder ook niks aan doen. ben vooral benieuwd naar een back double biceps:)

milos does the trick damn ed lekker bezig

Groot. Maar ik het blijf het jmmr vinden van zijn armen. Benieuwd hoe ze eruit zien wanner onze ED ripped is. Keep going ED!!

moet dikkere biceps en triceps op , dan is het eenvette fysiek (nu ook al natuurlijk!)

Mischien heeft ie teveel zijn obliques getrained en zo, zou kunnen, misschien als ie dadelijk wat droger is/vocht kwijt dat het wat meevalt. Ik vind het nog niet zo storend zijn, taille.

Dat photoshop verhaaltje: Moet je eens voorstellen dat de bbérs er zo uitzien over 25 tot 300 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ziet er goed uit, 'onze' Ed! Ben benieuwd als hij straks in wedstrijdshape staat!

damn goede vooruitgang, het begint ergens op te lijken ;)

t*ring die gozer is zo breed! Borst is trouwens mooi geworden bij milos moet ik zeggen..

Terug
Naar boven