AndroidHealthClinic

Nieuwe pics Ed van Amsterdam

Mooi he? Iedereen maar die Milos afzeiken een tijdje geleden, ha ha. Met zijn p*ssy oefeningen etc. NU is het ineens een genie:D
Milos weet gewoon wat er gebeuren moet en hoe iets aan te pakken, that's 4 sure;)
En wat Ed zijn armen betreft, dit is zoals ik me kan herinneren altijd al zo geweest.
Ed, Keep Up The Good Work:eek!:

ja, waar blijft richardV ?

Gatver die gats ziet er niet uit !!!,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die is al van tijdje (tijd) terug, damn ik vind echt dat hij definitie mist in die armen

die foto is zeer oud

ja maar dat bedoel ik met dat het altijd al lelijk is :D

oh oh ed leest mee...

:D

aanstellers ;) nouja niet mijn sT houd ik het daar wel op, ik zal voortaan mijn mening niet meer onderbouwen, sorry

wat ik niet begrijp is dat Ed geen wedstrijden meedraait maar wel een sponsorcontract blijft behouden...hij zegt wel altijd dan draai ik die wedstrijd mee maar laatste keer dat ik weet dat ie nog is een wedstrijd meedeed is 2jaar geleden.Nu weet ik dat ik hier commentaar op ga krijgen maar denk er is eerlijk over na wat is zijn bijdragen aan de sport???Dan zouden ze beter hun centjes aan een atleet geven die nog wel gemotiveerd is om iets te bereiken.

wat ik niet begrijp is dat Ed geen wedstrijden meedraait maar wel een sponsorcontract blijft behouden...hij zegt wel altijd dan draai ik die wedstrijd mee maar laatste keer dat ik weet dat ie nog is een wedstrijd meedeed is 2jaar geleden.Nu weet ik dat ik hier commentaar op ga krijgen maar denk er is eerlijk over na wat is zijn bijdragen aan de sport???Dan zouden ze beter hun centjes aan een atleet geven die nog wel gemotiveerd is om iets te bereiken.

Wie zegt dat je niet gemotiveerd bent als je geen wedstrijden meer draait? Wat een onzin.

Waarom be je dan prof?? om thuis in je zetel te zitten of om centjes te verdienen en jezelf zo goed mogelijk te promoten??

Hij werkt heel hard aan zn nieuwe hardcore sportschool in Amsterdam en heeft wat familie-dingen gehad. That's all.

Wedstrijd planning
In mei 2007 zal ik deelnemen aan de Colorado Pro en de New York Pro van de IFBB. Heb deze wedstrijden nu gekozen in overleg met mijn sponsor Ultimate Nutrition. Heb in de maand oktober op de Olympia mijn contract voor drie jaar bijgetekend en ik ben nu net terug van een “all around the world” trip in 10 dagen. Ik zal mijn Ultimate trip en al mijn belevenissen in een aparte rubriek op deze site vertellen en natuurlijk de daarbij behorende foto’s plaatsen

Dit is wat hij zelf zegt op z'n site..Ik heb de indruk dat Ed voor een deel van de mensen hier een soort god is waar niks slecht over geschreven mag worden, ik ben gewoon van menig als je een prof bent moet je je sponsor en fans belonen dit doe je door wedstrijden te draaien zodat je reclame maakt voor je sponsor en je land..maar dit maar mijn gedacht he.

ben van mening dat als een prof niet bekend is hier op het board, zoals coleman, mag hij flink afgezeken worden. maar als een mascha of een ed die hier members zijn opmerkingen krijgen is het gelijk respectloos. waarom is het dan een discussieboard???

Je zegt het goed ja, 2 jaar geleden voor het laatst mee gedraaid.
Vorig jaar een k*t jaar achter de rug ivm ernstige ziekte van zijn moeder, kijken of jij dan nog zo bijdehandt lult wanneer jou hetzelfde overkomt:mad:
Dit jaar 2 wedstrijden gepland dus dan klopt het weer he?
Sorry voor mijn lompe reactie maar dit trek ik altijd erg slecht;)

Waarom be je dan prof?? om thuis in je zetel te zitten of om centjes te verdienen en jezelf zo goed mogelijk te promoten??
misschien moet je je eens gaan inlezen voordat je dit soort dingen gaat zeggen, hij is een tijdje uit de roulering geweest vanwege familliezaken, maar gaat nu weer knallen en wil ook weer wedstrijden gaan draaien geloof ik.

Terug
Naar boven