Fitness Seller

nieuwe pics Jay Cutler

flinke massa, veel water. Maar ik vind het al lang niet het mooiste fysiek meer, ik vind hem ook steeds minder mooi worden.

knappe foto's

Jay is de man!!

Op de een of andere manier hou ik niet van zijn fysiek.

Die HGH kaken zijn lelijk en die rare quadriceps bobbels.

Gelukkig maar dat anderen er anders over denken, anders werd hij nooit Mr.O. :o

Omdat al zijn spieren in zijn arm zo groot zijn oogt ie van de achterkant klein. Voorkant is ie duidelijker zichtbaar.
Zijn armen zijn gewoon zo groot dat de afzonderlijke spieren weer 1 worden:D

Op de laatste O was zijn rechter bicep toch ook al zo klein (in vergelijking met zijn andere bicep)..

hahaha, trouwens mooi dat er weer mensen roepen; z'n lat is te klein, z''n biceps is weg, z'n linker teen loopt achter.

chill boys, chill. Het komt allemaal goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice legs! Maar moet toch moelijkheden geven als hij op de pot moet...

Hahhaha ja hij gaat niet passen op mijn wc iig. Extreme kerel is het toch, altijd gaaf om te zien die off season pics :)

That is goddamn big!!!!
And beautifull!!!

Zou wel leuk zijn als er een dvd komt die zijn laatste MR O voorbereiding vastlegd.

Haha wat iedereen elkaar toch weer lekker na-praat hè, hier kan je heerlijk zien hoe wat gekwatsch een heel nieuwe werkelijkheid vormt. Kijk maar met me mee:

Persoon 1 geeft zijn mening over een bekend feit Namelijk dat Jay in z'n vroeg dertiger jaren met competitie wil stoppen, wat hij al jaren geleden kenbaar maakte:

wedde dat jay straks wel weer wilt doorgaan :D

Persoon 2 geeft daar weer zijn mening op:

Denk dat ie nog 1 keer alles uit de kast gooit, on omstreden wil winnen en dan klaar is op de O.

En persoon 3 neemt die mening aan als nieuwbakken feit:

Zou wel leuk zijn als er een dvd komt die zijn laatste MR O voorbereiding vastlegd.

:D

Hahhaha ja hij gaat niet passen op mijn wc iig. Extreme kerel is het toch, altijd gaaf om te zien die off season pics :)

Gewoon z'n billen met z'n handen uit elkaar trekken. Z'n anus zal heus nog wel binnen de wcbril blijven.

Brute pics wel verder. GH gut goed binnen de perken, maar z'n gezicht is toch wel een reclamebord voor overdadig AS-gebruik. Jammer van al dat vocht, ziet er niet zo gezond uit.

Toch respect voor deze held :thumbup:

monster bodybuilder , maar voor mij niet echt een Mr. Olympia.

ik ben een Jay hater...sorry kan er niets aan doen. Ik vind Dexter bijvoorbeeld veel gaver om te zien.

Terug
Naar boven