AndroidHealthClinic

Nieuwe sekswetten in België

Ik weet het niet, laat ik het zo zeggen uit gevoels oogpunt denk ik van mja weet je gewoon op 16 houden.

Maar maatje van mij had ook met een grietje van 14 en hij was 18.
Behalve dat het meidje eruit zag alsof ze 18 was en sowieso op 2 punten volgroeid was :D waren die twee smoorverliefd op elkaar. Of ze met elkaar naar bed gingen geen idee. Maar als ze dat gedaan hadden, dan waren ze in mijn ogen niet strafbaar. Alleen volgens de wet.

Dus wat dat betreft voelt het geheel wat vreemd.

je vriend is een pedo, zo veel is zeker. 18 en 14? Ik denk dat de wet ook duidelijk gericht is op leeftijdsgenootjes.

Hoe komt men er trouwens bij dat 14 jarigen nu meer volwassen zijn dan 100 j geleden? Dat is gewoon een persoonlijk iets, de ene is vroeger volwassen dan de andere, heeft niets met nu of vroeger te maken.

Onzin,

de invloeden die mensen maken tot wie ze zijn, zijn toch echt veranderd de afgelopen 100jaar. Dus ja, ik weet wel zeker dat iemand van nu sneller volwassen kan zijn dan 100jaar geleden. Buiten dat is volwassen zo'n niet te meten begrip, maar laten we eerlijk zijn....de huidige generatie 14jarigen...ik hoef mn zin denk ik niet af te maken, of wel?:P

Onzin,

de invloeden die mensen maken tot wie ze zijn, zijn toch echt veranderd de afgelopen 100jaar. Dus ja, ik weet wel zeker dat iemand van nu sneller volwassen kan zijn dan 100jaar geleden. Buiten dat is volwassen zo'n niet te meten begrip, maar laten we eerlijk zijn....de huidige generatie 14jarigen...ik hoef mn zin denk ik niet af te maken, of wel?:P
Onzin,

Vroeger was er meer censuur/taboe en had je bijv. kuisheid maar dat heeft natuurlijk niets te maken met volwassen zijn op een bepaalde leeftijd. Kinderen blijven vandaag de dag langer bij de ouders wonen dan vroeger volgens statistieken.

Wat je daarmee precies bedoeld weet ik niet. Het is iig niet omdat je als ouder toelaat dat je 14 jarig kind zich gedraagd als een sl*t, dat ze daarom ook volwassen is. Integendeel, dan is ze juist niet volwassen maar erg naïef en dom bezig.

Onzin,

Vroeger was er meer censuur/taboe en had je bijv. kuisheid maar dat heeft natuurlijk niets te maken met volwassen zijn op een bepaalde leeftijd. Kinderen blijven vandaag de dag langer bij de ouders wonen dan vroeger volgens statistieken.

Wat je daarmee precies bedoeld weet ik niet. Het is iig niet omdat je als ouder toelaat dat je 14 jarig kind zich gedraagd als een sl*t, dat ze daarom ook volwassen is. Integendeel, dan is ze juist niet volwassen maar erg naïef en dom bezig.

Nja bedoel iig wel aan te geven dat de jongerenen meer toegang hebben tot bepaalde media waardoor ze in zekere zin sneller volwassen worden.

je vriend is een pedo, zo veel is zeker. 18 en 14? Ik denk dat de wet ook duidelijk gericht is op leeftijdsgenootjes.

Ja zo kan je het noemen.
Maar ipv kortzichtig te kijken naar het getal 14 kijk eens verder.

En leef je in dat ze eruit ziet als 17 en zich gedraagt als 18.
Hij is 18 en is wat jonger qua gedrag.

Dus oordeel niet te snel.
Als het 10 jaar later is dan is het oppeens geen probleem meer 24 en 28.
Maar 14 en 18 dat kan niet. ???

Ikzelf ben 24 maar ik zie vaak genoeg meiden waarvan ik later hoor van oh die is 16 en dan denk ik EEEH K**!!!!!

Ja zo kan je het noemen.
Maar ipv kortzichtig te kijken naar het getal 14 kijk eens verder.

En leef je in dat ze eruit ziet als 17 en zich gedraagt als 18.
Hij is 18 en is wat jonger qua gedrag.

Dus oordeel niet te snel.
Als het 10 jaar later is dan is het oppeens geen probleem meer 24 en 28.
Maar 14 en 18 dat kan niet. ???

Ikzelf ben 24 maar ik zie vaak genoeg meiden waarvan ik later hoor van oh die is 16 en dan denk ik EEEH K**!!!!!

haha same, zou er gerust ook wel over willen gaan, maar 14 is wel heel jong he.

dus vanaf 16 nu? Damn ik zag net in van bij ons in de wijk, blijkbaar zou die maar 15 zijn. Maar ziet er lichamelijk wel al 20 uit of zo, zeker met da minirokje.

Terug
Naar boven