Fitness Seller

Nieuwe Series 2013

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
Waardering
138
o.a. The Following met Kevin Bacon, Chosen, Rogue, The Americans, Zero Hour, Banshee

Ik ben begonnen met de eerste in het rijtje te kijken (The Following) is best vet. Is iemand al bekend met de andere series? Iemand misschien een paar recensies?

[Link niet meer beschikbaar]
naar beneden scrollen voor "the newest tv shows"

Ken de meeste niet, zit meer te wachten het nieuwe seizoen van Breaking Bad, geweldige serie!

• Topic Starter Topic Starter
eerlijk gezegd ben ik aan het wachten op True Blood...maar je moet de leegte toch vullen met iets en misschien zitten er echte goeie series tussen

Ik heb wel het eerste seizoen van Banshee gekeken, vond ik ook erg gaaf. Er was toen ook ergens een topic van hier op DBB.

Ik heb alleen The Following gezien en vond die vrij goed, soms iets te. Net even wat opgezocht over The Americans en dat lijkt me wel wat, ik zal hier wel posten wat ik ervan vind zodra ik iets heb gezien.

Da Vinci's Demons is wel vermakelijk.

Verder kan je nog Bates Motel kijken.

Zijn geen top series, maar het is best aardig, vind het net wat beter als The Following want dat valt mij een beetje tegen.

Verder heb je nog Hannibal, brute crime scenes and Mads Mikkelsen speelt z'n rol wel tof.

Bates Motel is ook leuk inderdaad. Hannibal vind ik de beste uit het rijtje.

Hannibal is een aanrader. Van Da Vinci's Demons weet ik nog steeds niet goed wat ik er van vind :D

laatst alle eps van rogue gekeken,ook wel vette serie, qua grofheid beetje vergelijkbaar met banshee.

Banshee is de vetste serie atm vind ik. Ruige shit en veel coïtus

season 1 gekeken van The Americans en The Following...beide goede series, maar The Americans is echt wel vet. Ik raad hem aan in iedergeval

Laatst bewerkt:
Ik heb ze allemaal bekeken en de beste series zijn dan toch echt wel The Americans en House Of Cards

sorry voor dubbel post

The Americans heb ik ook gekeken, mede dankzij de post van SubGenius. Heb er zeker van genoten, nu wachten op seizoen 2.

Hannibal vind ik awesome; komt hoofdzakelijk door Mads Mikkelsen imo. Voor de rest vind Da Vinci's Demons vermakelijk.
Van House of Cards heb ik alleen de eerste episode gekeken. Had wel potentie naar mijn idee!

Hannibal heb ik maar enkele afleveringen tot nu toe van gezien. Misschien moet ik toch maar alle afleveringen gaan beginnen op te zoeken :rolleyes:

@MarceldeV
ik wacht ook gespannen op seizoen 2 :D

true blood begint maandag gelukkig ook weer:)

idd aflevering staat al online :P

Terug
Naar boven