Fitness Seller

Nieuwe triceps oefening

admir

Novice
Waardering
0
Hey,
Ben al 1 jaar bezig met trainen, en ik zoek graag goeie oefeningen voor triceps.
Tis tijd voor nieuwe oefeningen,

Ik heb op youtube gekeken naar filmpjes maar dat zijn de meest standart oefeningen. met touwtje ectra, heb je een mooi oefening met plaatje of video deel hem met mij aub.

alvast bedankt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CBOneArmSideTricepsExt.gif

Dippen tussen bankjes mbv schijven is ook wel nice imo

Ik ben ook opzoek na een goede tricep oefening, maar aangezien ik bij bepaalde oefeningen voor me triceps een kleine knap in mn rechter elleboog voel, ben ik dus opzoek na een oefening waarbij dit niet gebeurt.

Ik heb van de week me triceps getraind op de Easy Chin Dip ( kon geen andere benaming vinden )

ik draai me rug richting het apparaat, en ik leg beide handen op het plateau, en duw hem dan na beneden. Ik heb gemerkt dat ik hier dus geen last krijg van het geknak in me rechter elleboog.

sicoxx, ik heb dit ook. Na een training met een aantal "knakken" heeft dit voor mij geresulteert in een tenniselleboog. Doe nu nog uitsluitend leaning forward dips en close grip bp voor triceps.

Probeer je triceps eerst is goed op te warmen, als het goed is heb je dan geen last van dat "geknak"

Cable tricep extension vind ik wel fijn, een stang aan de cable hangen en dan een onderhandse grip gebruiken.

JM Press, heel andere wereld gaat open voor je :p

Probeer je triceps eerst is goed op te warmen, als het goed is heb je dan geen last van dat "geknak"

Cable tricep extension vind ik wel fijn, een stang aan de cable hangen en dan een onderhandse grip gebruiken.

Ook al warm ik ze goed op, heb ik er nog steeds last van, met name bankdrukken heb ik er veel last van, dan kan ik ook maar tot een bepaald gewicht en dan krijg ik er last van, maar volgens mij is het dat net een stukje bot over een stukje pees heen gaat, heb voor me zelf inmiddels wel ontdekt dat als ik het onder spanning hou dus geen dood punt opzoek er geen last van heb.. Als ik er last van blijf houden zal ik even langs de huisarts om te kijken/vragen wat het kan zijn en of het verholpen kan worden :)

Terug
Naar boven