beste forumleden van dbb ! ik ben jorn serré , 18 jaar oud ( deze maand 19 ) en toekomstig van omgeving tienen .. zou graag willen gaan trainen omdat ik nogal van de smalle kant ben , en zou toch graag iets meer spieren willen .. ik ben 1.75 meter en weeg maar 54 kilo , vrij weinig navanant ik eet ! mijn voeding is al aangepast , heb programma van iemand opgevolgt die zelf vrij smal was en nu mooi afgetraint lichaam heeft! dus : 1 liter ( volle melk ) bananen , kwark ( platte kaas ) en voor de rest gewoon veel eten ( moesten er nog suggesties zijn , mogen die zeker komen ze ). ga dezeavond voor eerste keer traine , natuurlijk met lichtere gewichten beginnen en zo opbouwen .. maar iemand van school neemt voor hij gaat traine nox pump , maar dat is nogal vrij zwaar spul heb ik gelezen .. zo straf moet het niet zijn , maar wel iets dat u spieren meer vorderen zal ik maar zeggen ... wie mij trainingprogramma kan geven voor het trainen van heel het bovenlichaam ( biceps , armen , buik en borstspieren , etc .... ) mag het zeker laten weten..
sorry voor het ' domme gedoe ' maar iedereen moet er ooit bij beginnen hé..
grtz en alvast bedankt mensen !
sorry voor het ' domme gedoe ' maar iedereen moet er ooit bij beginnen hé..
grtz en alvast bedankt mensen !

hangt van persoon af dus ''heftig'' kvond het heftig om te drinken (zo goor
) , bereken je dagelijkse cals behoefte (in bulk +500cals) uit en maak zo je schema , 54kilo dus je zal niet echt VEEEEL eten e
bedankt hé