Fitness Seller

Nieuweling :)

Serreke

Novice
Waardering
0
beste forumleden van dbb ! ik ben jorn serré , 18 jaar oud ( deze maand 19 ) en toekomstig van omgeving tienen .. zou graag willen gaan trainen omdat ik nogal van de smalle kant ben , en zou toch graag iets meer spieren willen .. ik ben 1.75 meter en weeg maar 54 kilo , vrij weinig navanant ik eet ! mijn voeding is al aangepast , heb programma van iemand opgevolgt die zelf vrij smal was en nu mooi afgetraint lichaam heeft! dus : 1 liter ( volle melk ) bananen , kwark ( platte kaas ) en voor de rest gewoon veel eten ( moesten er nog suggesties zijn , mogen die zeker komen ze ). ga dezeavond voor eerste keer traine , natuurlijk met lichtere gewichten beginnen en zo opbouwen .. maar iemand van school neemt voor hij gaat traine nox pump , maar dat is nogal vrij zwaar spul heb ik gelezen .. zo straf moet het niet zijn , maar wel iets dat u spieren meer vorderen zal ik maar zeggen ... wie mij trainingprogramma kan geven voor het trainen van heel het bovenlichaam ( biceps , armen , buik en borstspieren , etc .... ) mag het zeker laten weten..

sorry voor het ' domme gedoe ' maar iedereen moet er ooit bij beginnen hé..

grtz en alvast bedankt mensen !

Achhh weet je, begin eerst met goed voedingschema/trainingschema en ga dan pas met supss beginnen, nox pump bij mij deed het niks :P hangt van persoon af dus ''heftig'' kvond het heftig om te drinken (zo goor :p) , bereken je dagelijkse cals behoefte (in bulk +500cals) uit en maak zo je schema , 54kilo dus je zal niet echt VEEEEL eten e :p ! ik raad aan om 4dagen split schema te pakken groei je wel van ...

kijk rond op het forum je zal zeker veel info vinden enzo je schema's samen te stellen en te posten , mensen zullen je wel verder helpen dan

• Topic Starter Topic Starter
ok zal ik doen :) bedankt hé

waarom wil je alleen een schema voor bovenlichaam??
je heb ook benen ;)

• Topic Starter Topic Starter
bij benen weer ik wel wat ik moet trainen .. vandaag eerste les gehad . testje laten afnemen en morgen heb ik mijn programma ... maar heb ook gezien dat hier paar professionele bodybuilders opzitten.. natuurlijk zover ga/wil ik ook niet schoppen hoor . wil gewoon een mooi afgetraint lichaam hebben ;)

grtz

Terug
Naar boven