MuscleMeat

Nieuwsgroepen Noob - hoe? met zo weinig mogelijk gedoe

Binnu

Advanced Bodybuilder
Waardering
172
hoe gaat het precies?

stap 1;
Ik neem een account op eweka

stap 2:
Bestanden zoek ik via

NZBIndex.nl
Binsearch.info
Ondertitel.org
OpenSubtitles.org

Klopt dit?

stap 3;
Downloadprogramma? Hoe doe ik dat? Klik je gewoon op een bestand net zoals bij torrents en begint het vanzelf??

karma--->>

Ik gebruik Sabznbd.. is gewoon webbrowser die wordt geopend dan kan je de .nzb openen net zoals je torrents opent..

http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/
herstelt beschadigde bestanden, verwijderd onnodige bestanden..

effe wat leeswerk, maar je zal me dankbaar zijn

spotplanet.nl (soort van ftd)

• Topic Starter Topic Starter
kan je Sabznbd als enige gebruiken? die site ken ik al. wordt misselijk bij het zien van al die programma's ftd dit ftd dat

Gewoon sabnzb gebruiken en die kan dan .nzb openen net als een torrent.
Misschien ook makkelijk om spotnet te gebruiken.

En als account kan ik supernews aanraden. Onbeperkte snelheid voor 8.99 per maand

http://www.supernews.com/?i=bdtImyy2gsU=

Jah sabnzbd is het enige wat je nodig hebt.. Ik heb veel proggies gehad maar dit is toch de makkelijkste en snelste...

Ftd was hét programma om nzbtjes te zoeke

wat ik dus wil is via bijv NZBindex.nl of een andere site een bestand opzoeken en op download klikken.

En wachten tot het binnen is. Zonder tussenkomst van andere prog? kan dat en ben je beperkt als je alleen via sites zoekt

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:21 ----------

oke ftd is dus verouderd? met al die nieuwe zoeksites heb je het niet nodig

Spotnet is een alles in 1 oplossing. hoef je geen sabnzb meer te installeren, en je kan er van alles mee zoeken.

Maak je nog wel speciaal een sticky. :o

Zoals jij het hebt beschreven kan het idd en zo doe ik het ook.

Ik gebruik als programma Alt.Binz en daarbij gebruik ik dan nog QuickPar om beschadigde bestanden te repareren, al zit dat geloof ik ook in Alt.Binz in gebouwd.

tegewoordig repareert alt binz zelf hoor,of heb je nog een hele oude versie?

tegewoordig repareert alt binz zelf hoor,of heb je nog een hele oude versie?

Nee, ik zei toch dat het er geloof ik ook gewoon in zit, maar had daar ooit eens wat problemen mee dus ging ik weer quickpar gebruiken :p, niet de moeite genomen weer de functie in Alt.Binz te gebruiken.

thanks.

vindt je met spotnet of een ander programma veel meer dan op zoeksites/?

Nee juist minder.

thanks.

vindt je met spotnet of een ander programma veel meer dan op zoeksites/?

Ja kan wat gerichter zoeken en je bent er waarschijnlijk zekerder van dat als je software download het ook goed werkt.

Als je gewoon de sites gebruikt moet je wat voorzichtiger zijn. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Maar voor films en series is het goed zat, enkel de sites.

Er valt dus niks te zoeken als de uploader het onder een andere naam gooit? Wat 90%doet op nzb forums. thor 2011 moet je dan zoeken op 8945454bvdfdf..... .............

Kennen jullie nog goede nederlandse forums

forums zijn dood, brein zit teveel erachteraan.beter gebruik je spotnet als je iets niet kan vinden op filmnaam.

[Link niet meer beschikbaar]

Kost wel een kleine bijdrage per maand als je NZB's wilt downloaden maar Newzbin is en blijft de beste indexeerder.

Er valt dus niks te zoeken als de uploader het onder een andere naam gooit? Wat 90%doet op nzb forums. thor 2011 moet je dan zoeken op 8945454bvdfdf..... .............

Kennen jullie nog goede nederlandse forums

Maar Thor heb je toch zo gevonden? Op binsearch bijvoorbeeld.

Pas nog Thor 2011 1080p gedownload.

Misschien dat je in het begin niet weet welke je telkens moet hebben maar dat heb je zo door.

Terug
Naar boven