XXL Nutrition

Nieuwsgroepen Noob - hoe? met zo weinig mogelijk gedoe

spotnet = alles in één, dus ideaal.

goed topic verder, abbotje

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Kost wel een kleine bijdrage per maand als je NZB's wilt downloaden maar Newzbin is en blijft de beste indexeerder.

werkt dat zoeken pas met een premium account? krijg nu ook zoekopdrachten, alleen net zo veel als bij een ander

Spotnet en als ik het daar niet kan vinden gewoon via binsearch en dan downloaden met Alt.binz.

En ik heb nu lightusenet 4euro in de maand even snel als eweka.

Ik heb hitnews heel erg snel en paar dagen snelle trial!

Heb xsnews, aanrader voor de mensen die 'n 120 mbit lijntje hebben.

Supernews, megalange retentie, ongelimiteerde snelheid.

Momenteel 1126 dagen in binaries groepen, dan heb je dus bestanden tot 3 jaar terug. Heb meerdere groepen geprobeerd en die retentie halen ze echt.

Betaal $ 11,99 per maand, in Euro betaal je 8,99.

Niceee.

heb zelf sabnzb en haal via nzbindex me nzb files weg bij enkele vaste adresjes die altijd wel mooie kwaliteit hebben.

tv series standaard van de user teevee in a.b.multimedia :)

Supernews, megalange retentie, ongelimiteerde snelheid.

Momenteel 1126 dagen in binaries groepen, dan heb je dus bestanden tot 3 jaar terug. Heb meerdere groepen geprobeerd en die retentie halen ze echt.

Betaal $ 11,99 per maand, in Euro betaal je 8,99.

Moet je ook zo een jaarlijkse contract afsluiten?

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Kost wel een kleine bijdrage per maand als je NZB's wilt downloaden maar Newzbin is en blijft de beste indexeerder.

Als ik de film Kikujiro wil downloaden, het intype in newzbin levert dit dezelfde resultaten op als met binsearch. Of zoek ik verkeerd.

Newzbin zorgt er toch voor dat ik de film ook vindt onder 4545485458787 bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven