saleswoman
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 65kg
Hello people!
Ik ben nieuw hier en heb even een vraagje aan jullie.. Ik zal als eerst beginnen met mijn verhaaltje..
Jaren geleden woog ik ongeveer 82 kilo met een lengte van 167/168 cm.. Veels te veel natuurlijk! Toen was ik na mijn vakantie, omdat ik NOG meer was aangekomen, begonnen met sporten en ging ik opletten wat ik naar binnen werkte
Binnen 4 maanden was ik ongeveer 25/27 kilo kwijtgeraakt en woog ik opeens 55 kilo... Echter zag mijn lichaam er niet meer uit; erg ongezond, bleek, te dun met al mijn botten zichtbaar.. kortom: niet vrouwelijk! (Al valt het gewicht van 55 kilo, als je het combineert met mijn lichaamslengte toch echt wel mee.. Wel aan de magere kant maar ok)
Wat deed ik toen om af te vallen: iedere dag sporten en niet snacken.. Door de dag heen at ik 2 pakjes crackers, 2 appels, 2 manderijnen, wat sla en tomaat en 1/2 borden avondeten. Het werkte prima, maar op den duur werd ik te mager en merkte ik dat mijn lichaam niet meer functioneerde als hoe het hoorde te functioneren: kreeg het heeel snel heel koud, kon me niet meer concentreren, vergeetachtig, humeurig, etc. Nadat ik afgevallen was, wist ik niet meer zo goed wat ik nou wel en niet kon eten en was ik bang om aan te komen.. Hup naar de diëtiste!
Volgens de diëtiste had ik nog maar 12% vet(ongeveer, als het niet minder was) en had ik het lichaam van een 12-jarig kind! Dus ik begon weer met eten, etc. en kwam ik zoals gewoonlijk aan..
Ik ben toen weer aangekomen tot een kilo of 68 en vanzelf begon ik erna weer af te vallen.. Nu weeg ik ongeveer 65 kilo en dat ziet er gewoon super uit (maatje 34/36: grote borsten, geen buikje, strakke benen (kan beter!) en een redelijk achterwerk), ik fitness nog wel ongeveer 4 dagen per week en combineer ik krachttraining met cardio.. Qua eten, dat doe ik wel veeeel minder.. Ik lunch om 12 uur en dat is mijn eerste maaltijd: 3 sneetjes brood met ei, jam en kipfilet. Daarna eet ik om 3 uur een appeltje en in de avond eet ik wat de pot schaft... en daarna eet ik niets meer (soms een appeltje als ik echt honger heb).
Nu komt de zomer eraan en ik moet nog strakker worden, van mezelf. Wil het gewoon even naar de next level brengen. In principe hoef ik niet af te vallen, maar als ik lichaamsvet kwijt zou kunnen raken en dat minder massa op zou leveren; GRAAG! (60 kilo is wel m'n max, daarna word ik gewoon lelijk).
Wat raden jullie mij qua voeding en fitness aan!? Binnekort wil ik ook weer beginnen met zwemmen.. En mannen please vergeet niet dat ik een vrouw ben
Thanks!
Ik ben nieuw hier en heb even een vraagje aan jullie.. Ik zal als eerst beginnen met mijn verhaaltje..
Jaren geleden woog ik ongeveer 82 kilo met een lengte van 167/168 cm.. Veels te veel natuurlijk! Toen was ik na mijn vakantie, omdat ik NOG meer was aangekomen, begonnen met sporten en ging ik opletten wat ik naar binnen werkte
Binnen 4 maanden was ik ongeveer 25/27 kilo kwijtgeraakt en woog ik opeens 55 kilo... Echter zag mijn lichaam er niet meer uit; erg ongezond, bleek, te dun met al mijn botten zichtbaar.. kortom: niet vrouwelijk! (Al valt het gewicht van 55 kilo, als je het combineert met mijn lichaamslengte toch echt wel mee.. Wel aan de magere kant maar ok)Wat deed ik toen om af te vallen: iedere dag sporten en niet snacken.. Door de dag heen at ik 2 pakjes crackers, 2 appels, 2 manderijnen, wat sla en tomaat en 1/2 borden avondeten. Het werkte prima, maar op den duur werd ik te mager en merkte ik dat mijn lichaam niet meer functioneerde als hoe het hoorde te functioneren: kreeg het heeel snel heel koud, kon me niet meer concentreren, vergeetachtig, humeurig, etc. Nadat ik afgevallen was, wist ik niet meer zo goed wat ik nou wel en niet kon eten en was ik bang om aan te komen.. Hup naar de diëtiste!
Volgens de diëtiste had ik nog maar 12% vet(ongeveer, als het niet minder was) en had ik het lichaam van een 12-jarig kind! Dus ik begon weer met eten, etc. en kwam ik zoals gewoonlijk aan..
Ik ben toen weer aangekomen tot een kilo of 68 en vanzelf begon ik erna weer af te vallen.. Nu weeg ik ongeveer 65 kilo en dat ziet er gewoon super uit (maatje 34/36: grote borsten, geen buikje, strakke benen (kan beter!) en een redelijk achterwerk), ik fitness nog wel ongeveer 4 dagen per week en combineer ik krachttraining met cardio.. Qua eten, dat doe ik wel veeeel minder.. Ik lunch om 12 uur en dat is mijn eerste maaltijd: 3 sneetjes brood met ei, jam en kipfilet. Daarna eet ik om 3 uur een appeltje en in de avond eet ik wat de pot schaft... en daarna eet ik niets meer (soms een appeltje als ik echt honger heb).
Nu komt de zomer eraan en ik moet nog strakker worden, van mezelf. Wil het gewoon even naar de next level brengen. In principe hoef ik niet af te vallen, maar als ik lichaamsvet kwijt zou kunnen raken en dat minder massa op zou leveren; GRAAG! (60 kilo is wel m'n max, daarna word ik gewoon lelijk).
Wat raden jullie mij qua voeding en fitness aan!? Binnekort wil ik ook weer beginnen met zwemmen.. En mannen please vergeet niet dat ik een vrouw ben

Thanks!