MuscleMeat

Night Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NightProtein_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png


Mijn review:


Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze gebruik ik al jaren. Fijn om te lezen dat deze volgens de labtesten het beste is! :)

We gebruiken als het ware een isolaat versie van caseine en de concurrentie een gewone caseine vandaar het enorme verschil in eiwitwaarde.
 
komt r nog n einde jaarskortingaktie Rene? :o
Sta bijna droog dan wacht ik nog ff met bestellen ;)

Ik hoop dat NP chocolade er weer is..
 
komt r nog n einde jaarskortingaktie Rene? :o
Sta bijna droog dan wacht ik nog ff met bestellen ;)

Ik hoop dat NP chocolade er weer is..

Geen speciale kortingen meer dit jaar, we hebben net 3 dagen 10% korting achter de rug (eind november).
 
René zijn er toevallig plannen om night protein in de smaken pistache of peach-mango uit te brengen?
 
René zijn er toevallig plannen om night protein in de smaken pistache of peach-mango uit te brengen?

Meer smaken zou zeker mogen! Iets van Peanut Butter Choclate, White Choclate, Caramel, Brownie.. paar ideeën :D
 
we werken aan nieuwbouw dan krijgen we meer ruimte ;)
 
ja dat ook dan zeker. We groeien helemaal uit ons pand en kantoor is al helemaal geen ruimte meer.

Per ingang van wanneer zoeken jullie nieuw personeel?

Ja respect man, kom er zelf vaak langs om iets te halen. Mooi hoe iets van 0 kan groeien.. je ziet wel dat de mensen voor kwaliteit kiezen ;) Blijft de locatie wel waar die is?
 
Per ingang van wanneer zoeken jullie nieuw personeel?

Ja respect man, kom er zelf vaak langs om iets te halen. Mooi hoe iets van 0 kan groeien.. je ziet wel dat de mensen voor kwaliteit kiezen ;) Blijft de locatie wel waar die is?

We gaan bouwen in Deurne dus net buiten Helmond. Maar voordat alles daar klaar is zijn we denk wel een jaar verder..
 
Gisteravond voor het slapen gaan voor het eerst dit product geprobeerd... Werkte echt prima voor mij! Ben er heel blij mee
 
De smaak mag van mij iets sterker, maar de chocolade smaak met een beetje stevia en kaneel is echt geweldig!
Dit is beste eiwitshake die ik ken. De smaak en structuur (lekker dik) is, voor een verantwoord product, ongekend. Het is net snoep :-D
 
Ik wil graag deze bestellen ,maar is de smaak een beetje richting de Whey Delicious ?

gr Legiyo
 
Ik wil graag deze bestellen ,maar is de smaak een beetje richting de Whey Delicious ?

gr Legiyo
Hij klontert wel vrij erg, maar dat komt door het type eiwit. Een bak kwark volstaat ook gewoon. Alleen die is niet zo lekker he
 
Iemand die me kan helpen aan een monster van de NP cookies en cream?
 
Back
Naar boven