MuscleMeat

Review Night Protein - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

NightProtein_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png

Mijn review:

Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of je het gezien had maar ik vroeg laatst ook al naar een 4kg zak. Ik neem namelijk meer van die night protein dan ik zou moeten puur omdat ik het gewoon te lekker vind. Heb tot nu toe alleen banaan geprobeerd btw. Volgende keer bestel ik wrs 4 verschillende smaakjes.

Banaan n aanrader?

Wanneer komt de cookies en cream weer in het assortiment?
Ik wil 2 potten halen, 1 chocolade en voor de ander twijfel ik nog.. iemand die een smaak aanraad?

zal deze week weer komen allemaal.

Ik weet niet of je het gezien had maar ik vroeg laatst ook al naar een 4kg zak. Ik neem namelijk meer van die night protein dan ik zou moeten puur omdat ik het gewoon te lekker vind. Heb tot nu toe alleen banaan geprobeerd btw. Volgende keer bestel ik wrs 4 verschillende smaakjes.

had ik gezien!

Dat klopt maar daar heeft het invloed op de prijs en bij dit product niet. Mensen verwacht automatisch een lagere prijs bij een grotere verpakking. Daarom vinden wij het niet echt een toegevoegde waarde. Mogelijk als we een zak gaan maken van 4000gram dat de prijs wel wat kan zakken, ik moet eens een poll maken of daar interesse voor is.

Goed om te horen!

aub geen zak van 4kg!
emmer is veel handiger :)

NP Chocolate is echt heerlijk!

Grote verpakkingen zijn mooi, wanneer komen ze?

Ik heb wat zitten zoeken naar wetenschappelijk onderzoek omtrent caseine maar kan niet veel vinden, iemand?

Grote verpakkingen zijn mooi, wanneer komen ze?

Ik heb wat zitten zoeken naar wetenschappelijk onderzoek omtrent caseine maar kan niet veel vinden, iemand?

Dat gaat nog even duren ;) we werken aan nieuwe labels voor alle eiwitpotten en dat design moet hier ook opkomen. We zijn daar nog mee aan het experimenteren.

Ik gebruik deze ook en ik moet zeggen is heel lekker en werkt goed! Ganse nacht geen honger ofzo.

Gisteren voor het eerst kokos geprobeerd. Smaakt prima!

chocolade mengen met kokos is lekker.
of choco met vanille mengen is ook lekker.

Ik heb net de Chocola besteld.

Ben erg benieuwd. Ik heb voorheen 1 keer van B&F besteld. Halve pot weggegooid want ik kreeg het niet weg.
Tegenwoordig eet ik geen kwark meer dus ik heb vervanging nodig.

Super dat jullie de goodies hebben aangepast. Ik ben voor de roze beker gegaan. Fit sexy en strong staat erop. GeniaalXDXD

Ik heb net de Chocola besteld.

Ben erg benieuwd. Ik heb voorheen 1 keer van B&F besteld. Halve pot weggegooid want ik kreeg het niet weg.
Tegenwoordig eet ik geen kwark meer dus ik heb vervanging nodig.

Super dat jullie de goodies hebben aangepast. Ik ben voor de roze beker gegaan. Fit sexy en strong staat erop. GeniaalXDXD

haha!

Night Protein Choco is heel zacht van smaak. Ik neem het elke avond en ben er verslaafd aan :p

heb nu ook voor het eerste deze Night Protein aangeschaft met banaansmaak
moet eerlijk zeggen dat het echt wel niet in de verste verten naar banaan smaakt... heb in het recente verleden steeds caseine gehad met banaansmaak, maar van andere merken
bij de meeste smaakte dit effectief wel naar banaan en was het ook lekker om weg te drinken voor je in je bed kruipt

deze smaakt weliswaar vrij ranzig eerlijk gezegd
tis dat de voedingswaarden goed zitten want om nog een lekkere shake weg te drinken voor ik ga slapen hoef ik deze zeker niet te nemen

moet je trouwens ook al vlug in 300-350ml water mengen om het drinkbaar te houden
had de 1e keer 200ml genomen zoals ik gewoonlijk doe bij een caseine-shake maar was gewoon 1 dikke pap

Terug
Naar boven