Fitness Seller

Review Night Protein - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

NightProtein_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png

Mijn review:

Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!

Laatst bewerkt door een moderator:
heb nu ook voor het eerste deze Night Protein aangeschaft met banaansmaak
moet eerlijk zeggen dat het echt wel niet in de verste verten naar banaan smaakt... heb in het recente verleden steeds caseine gehad met banaansmaak, maar van andere merken
bij de meeste smaakte dit effectief wel naar banaan en was het ook lekker om weg te drinken voor je in je bed kruipt

deze smaakt weliswaar vrij ranzig eerlijk gezegd
tis dat de voedingswaarden goed zitten want om nog een lekkere shake weg te drinken voor ik ga slapen hoef ik deze zeker niet te nemen

moet je trouwens ook al vlug in 300-350ml water mengen om het drinkbaar te houden
had de 1e keer 200ml genomen zoals ik gewoonlijk doe bij een caseine-shake maar was gewoon 1 dikke pap

Onze caseine bevat vrijwel geen vet en koolhydraten en alle andere merken wel. Daardoor krijgt een shake direct meer smaak. Ook gebruiken we weinig zoetstoffen (principe kwestie en hou niet van zoete shakes). Deze combinatie maakt dat de smaak van Night Protein altijd licht is. Een goede micellar caseine wordt overigens altijd dit. Is dit niet het geval dat is er iets bijgemengd om het dunner te houden.

zoals ik zei: voedingswaarden zitten super hoor en was ook hetgeen ik zocht
smaak is gewoon niet wat ik gehoopt had, maar misschien moet ik er aan wennen :p

smaak is gewoon niet wat ik gehoopt had, maar misschien moet ik er aan wennen :p
Volgende keer vanille, choco of coconut een keer proberen. Zijn echt lekker. :) vind ik tenminste. ;)
Met de banaan.. doe er wat kaneel en/of cacao doorheen Dat maakt heel veel verschil.

Over smaak valt niet te twisten. Ik begrijp ook goed als mensen houden van een krachtige/zoete smaak dat Night Protein voor deze groep niet in de smaak valt. Zoete dingen worden door de meesten tegenwoordig als lekker ervaren.

Ik ken de banaansmaak zelf niet goed, ik neem altijd choco en drink de 1e helft uit de shaker en de rest schep ik met een lepel als een papje.

Choco Night protein & Choco Whey Hydro zijn de heerlijkste XXL shakes

Als de postbezorgers nu ook nog eens even mee willen werken zal ik erachter komen XD

zal volgende keer ook maar chocolade nemen dan :p

Oh ja...het is trouwens binnen.

Bevalt prima. Heerlijk is anders. Maar goed weg te werken. Niet smerig of iets. Gewoon Ok.

Tevreden klant. En mijn roze shakebeker is de bomb! Beste shakebeker die ik tot nu toe heb zelfs XD

Oh ja...het is trouwens binnen.

Bevalt prima. Heerlijk is anders. Maar goed weg te werken. Niet smerig of iets. Gewoon Ok.

Tevreden klant. En mijn roze shakebeker is de bomb! Beste shakebeker die ik tot nu toe heb zelfs XD

Een product met zo'n hoog eiwitpercentage is eigenlijk niet heerlijk te maken, dan moeten er suikers en vetten bij. Maar je kunt vooruit met je roze shaker :D

Een product met zo'n hoog eiwitpercentage is eigenlijk niet heerlijk te maken, dan moeten er suikers en vetten bij. Maar je kunt vooruit met je roze shaker :D

Ik vind de chocllade heerlijk (kokos vanille en cookies ook)
Schepje (xxl) cacoapoeder erdoor of kokosrasp heerlijk

zal volgende keer ook maar chocolade nemen dan :p

ondertussen al bijna door mijn pot banaan heen
smaak ben ik ondertussen al relatief gewoon geraakt eigenlijk :)

pot chocolade staat hier nu ook al klaar, tussendoor ook al eens geproefd en smaakt toch iets meer door inderdaad

Ik vind de cookies & cream smaak goed, ik maak er vaak pannenkoeken mee.

Recept voor de geinteresseerden:

200g pannenkoekenmix
500ml melk
2 eieren
20-30g xxl night protein cookies & cream
kaneel en/of spekulaas kruiden
pam spray / (kokos)olie

Uitstekend product!

ondertussen al bijna door mijn pot banaan heen
smaak ben ik ondertussen al relatief gewoon geraakt eigenlijk :)

pot chocolade staat hier nu ook al klaar, tussendoor ook al eens geproefd en smaakt toch iets meer door inderdaad

choco is mijn favoriete smaak :thumbs: voedingswaarden daarvan zijn nogal altijd beter dan micellar caseine vanille van andere merken ;)

Ik vind de cookies & cream smaak goed, ik maak er vaak pannenkoeken mee.

Recept voor de geinteresseerden:

200g pannenkoekenmix
500ml melk
2 eieren
20-30g xxl night protein cookies & cream
kaneel en/of spekulaas kruiden
pam spray / (kokos)olie

Uitstekend product!

:meal:

ik kijk uit naar de 750gr zakken
Volgende maand mee op vakantie...

De XXL shakes (isolaat en night protein) zijn inderdaad niet zo sterk van smaak m.b.t. zoetigheid. Maar ik vind dat echt niet erg, en liever dat dan een zoete shake met allemaal rotzooi erin verwerkt.

Plus als je het nu mengt met een ander product, dan is de smaak licht i.p.v. overheersend.

Deze gebruik ik al jaren. Fijn om te lezen dat deze volgens de labtesten het beste is! :)

Terug
Naar boven