Fitness Seller

Nightmare Outdoor 9 september

Bezoekers in dit topic

Aanwezig, heb al kaartje. Was vorig jaar echt super op het strand van hoek van holland.
 
dat londsdale gezeik is bullshit de verhoudingen op dit soort grote feesten zijn juist nog minder londsdale als normaal omdat dit soort grotere feesten in mijn ogen ook de wat minder hardcore addicted people aantrekt. Ik ben iig van de partij en ben al aant aftellen :P nog 13 dagies :)
 
Q-base for me :banana:
 
Helemaal mee eens.
Grotere feesten hoeven van mij echt niet. Kleinere feesten wil ik af en toe nog wel eens heengaan. 3/9 PussyLounge on the beach. Hopen dat het een beetje weer wordt.


Misschien dat ik daar ook wel heen ga, hoewel ik de dag erna op vakantie ga.
ach, slapen kan in het vliegtuig!
 
Aanwezig, heb al kaartje. Was vorig jaar echt super op het strand van hoek van holland.

endymion draait echt zwaar goed de laatste tijd! :rocknana:

Zelf ben ik te vinden op Headliner en Qlimax.
 
morgen is het zover :D

heb er best wel zin in :D
 
Hahaha ben gevraagd voor dat takkefeest met die pokkeherrie. Voor nog geen miljoen dat ik tussen een paar duizend debielen ga staan! :D
 
Ik ga ook heen!
 
Hahaha ben gevraagd voor dat takkefeest met die pokkeherrie. Voor nog geen miljoen dat ik tussen een paar duizend debielen ga staan! :D



Ik weet dat het van voor jou tijd is DBC maar je gooit er gewoon en pilletje in en gaan maar! Ook jij zal het dan super vinden ;)


Voor iedereen die gaat! Have fun! Ik ben op Q-base!
 
Niks met tijd te maken maar met waanzin. Ik kan niet tegen hersenloos gedoe.
 
Ieder zo zn smaak jatoch. Ik vind het juist wel lekker af en toe ff een nachtje hersenloos gedoe. Ik moet al genoeg nadenken op mn werk en met mn studies.

We hebben lekker weer, heb er zin in :-)
 
Mja ieder z'n smaak dat wel en als 't mijn smaak nie is mag ik dat ook zeggen.
Ik vind de sfeer op dat soort feesten nogal van het agressieve soort zonder reden snappie? Gewoon agressief om het agressief doen. En de herrie is niet goed voor je oren kinders! :D:D

Stond gisteren te werken bij De Dijk, ook al zo hard. Vanavond Kane wederom, verheug me al op die smachtende bakvisjes die die op D. kwijlen.
 
De herrie valt heel erg mee. Er is hier in nl een geluidslimiet. Het is alleen hard als je vooraan staat of iig dicht bij de speakers en daar vind ik het meestal te druk. Er wordt eigelijk vaker geklaagd over dat het geluid te zacht is. Als je echt hard wil moet je naar duitsland.

De sfeer verschilt per feest en op een feest als dit zijn er ook verschillende sTen. Waar oldschool wordt gedraaid is de sfeer prima. Bij de mainstream en terror is het soms wel wat aggresief misschien, maar ik heb daar niet zo'n last van verder. De muziek is ook aggresief, misschien komt het daardoor. Aan de andere kant kan je daar wel lekker op los gaan.

En qua vechtpartijtjes maakt het niks uit of je naar een trance feest gaat of een hardcore feest, die heb je overal.
 
ik zal te vinden zijn bij de mainstage, present hardcore en zeer zeker bij terror/speedcore :D

en of het gedoe hersenloos is dat maakt me opzich niet zo uit, ik ben altijd bezig met trainen en mn studie (en werken, maar dat zie ik ook als hersenloos gedoe :p), dus ik vind dat ik wel lekker lol mag maken..

ik ga overigens geen drugs gebruiken.. en ook geen alcohol voor mij..

de muziek is genoeg voor mij vanavond :)

over 6 uur begint het allllll :D
 
Ik heb wat agressiefs meegemaakt vanavond. Optreden van Band Zonder Banaan (na Kane) sjezus wat zielig die pogo'ende gasten, en er komt altijd gezeik van.
 
altijd van die wegwerp oordopjes meenemen .
handig als de muziek te hard staat en het verbeterd nog de kwaliteit van het geluid :)
 
Och man ik báááálde, was ze vergeten en de EHBO had alleen maar watjes! :(
 
Ja dat eeuwigste londsdale hardcore 4 evah volk, brr.
 
jajajaaaaaaaaa :D

het was wel weer gezellig!

heeft iemand de liveset van Tieum voor me? hij draaide zeer zeker lekker lekker!

alleen jammer van de rellen in de terrortent, dat was wat minder ..
 
Back
Naar boven