MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:heart:
--1615179_P.jpg
 
Olie op mijn airmax geknoeid:(. Iemand tips om het eruit te krijgen?
 
Blijf deze ook heel hard vinden, maar heb mezelf even een verbod tot het kopen van sneakers opgelegd.. :)

Edit, zie nu ook dat dit model sowieso maar tot maat 44,5 gaat dus wordt sowieso niets :treuren:

Nike-Womens-Air-Max-1-Black-Geode-Teal-Bordeaux-6-1600.jpg
 
Blijf deze ook heel hard vinden, maar heb mezelf even een verbod tot het kopen van sneakers opgelegd.. :)

Edit, zie nu ook dat dit model sowieso maar tot maat 44,5 gaat dus wordt sowieso niets :treuren:

Nike-Womens-Air-Max-1-Black-Geode-Teal-Bordeaux-6-1600.jpg
Mirin' hard. :P
Raar dat een herenmodel maar tot 44,5 gaat. Ik heb in de kerstvakantie drie paar Air Max gekocht, dus doe ook even rustig aan. :roflol:

Edit: zie het al, dat model is er alleen voor dames.
 
Laatst bewerkt:
Mirin' hard. :P
Raar dat een herenmodel maar tot 44,5 gaat. Ik heb in de kerstvakantie drie paar Air Max gekocht, dus doe ook even rustig aan. :roflol:
Het is ook een damesmodel geloof ik.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Blijf deze ook heel hard vinden, maar heb mezelf even een verbod tot het kopen van sneakers opgelegd.. :)

Edit, zie nu ook dat dit model sowieso maar tot maat 44,5 gaat dus wordt sowieso niets :treuren:

Ja deze zijn inderdaad ook erg vet!

Nou het is sale en geld moet rollen :D

Voor HillR

428.jpg


en

50565276_232099404336032_4818307304375975936_n.png?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-ams3-1.png


Voor Ome Pun

CD7861-700-solebox-1.jpg
 
Sorry voor mijn karma ProudPizza, had ik je bijna afgezet voor 40 euro meer :roflol:

Pun is wat dat betreft beter in de goedkoopste te vinden :roflol:
 
Inkoop vs verkoop :eyebrow:
 
Okay dat was het weer voor deze maand :o

nike-air-max-1-FB-mercurial-atomic-violet-total-orange-4.jpg
 
Nieuwe maand nieuwe sneakers :emo:

nike-wmns-air-max-1-leopard.jpg
Zo damn jammer dat dit model maar tot maat 44,5 gaat..

Jij voor jou en Hillie een paartje aangeschaft?
 
Stuurde deze toevallig gisteren naar m'n vriend. Heel erg vet zijn ze!
Als je een lieve meid bent koop je ze voor je vriend, in plaats van ze door te sturen.
 
Back
Naar boven