Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Screenshot_20190502-122222.jpg

Hopelijk nu wel normale release en dat het lukt

• Like
Waarderingen: BB_
Ja was toffer geweest als ze het als aparte kleuren zouden verkopen, nu gaat het lijken alsof je 2 verkeerde schoenen hebt gepakt.
Valt bij de On Air Tokyo minder op omdat het wit/zwart zwart/wit is.

Mehhh dan moet ik er nog eens goed over nadenken..

Die miniswoosh zijn idd nice en komen niet zoveel voor. Een koopje voor die prijs :)

voor de liefhebber, footlocker heeft ook 25% korting op het assortiment
VIPDEAL25

Heeft iemand een toevallig een site waar je neppe airmax kan halen?:rolleyes::rolleyes:

Mijn festival paar is kapot, En vind het zonde om daar een echt paar voor te gebruiken.
Waarom zou je neppe Air Max willen? Die plastic dingen zitten toch voor geen meter?
Dan kun je nog beter goedkope sportschoenen kopen die wel 'real' zijn en van redelijke kwaliteit, bij de Decathlon of Lidl ofzo. Als je een beetje zoekt vind je trouwens ook wel echte voor een euro of 80 (zoals Punjab hierboven al aangeeft).

Waarom zou je neppe Air Max willen? Die plastic dingen zitten toch voor geen meter?
Dan kun je nog beter goedkope sportschoenen kopen die wel 'real' zijn en van redelijke kwaliteit, bij de Decathlon of Lidl ofzo. Als je een beetje zoekt vind je trouwens ook wel echte voor een euro of 80 (zoals Punjab hierboven al aangeeft).

Sommige neppe Airmax zitten prima! en zo als ik het al zei ze zijn enkel voor festivals.

Ik heb al een paar of 5/6 sneakers voor het dagelijks leven.

Ben ook op zoek naar nieuwe maxjes.
Alleen met mijn maat 47 poten is het zo lastig om mooie aan te komen...
Alles onder de €120,- is dikke prima..

Ja dat is wel uitdagend met jouw maat.. Ik zie weleens Air Max 49,5 voorbij komen, een kano is er niets bij :p

Breek me de bek nie open, mien jong..
Veel maxjes zien er op maat 47 al uit als kleine vissersboten helaas :(

• Like
Waarderingen: Vonk
Een "nep" paar hoeft niet per se plastic te zijn :p, sommige zien dr echt prima uit, en als je hem toch alleen op festivals draagt...

@Punjab heb jij nog toevallig cheappe gezien maatje 44? Liefst tussen de 60 en 80 euries? :D

@Punjab is de Al Bundy van DBB aan het worden :roflol::roflol::roflol:

Breek me de bek nie open, mien jong..
Veel maxjes zien er op maat 47 al uit als kleine vissersboten helaas :(
Ik heb ook maat 47, voor Nike is dat vaak 47.5, heb nu 2 paar airmax one, 2 paar airmax tavas en nog een janoski max.
Hangt er ook veel vanaf wat je erboven draagt overigens. Ik ben zelf ook 1.96, dus in verhouding is het nog wel redelijk haha.

Deze laatst via nike.com op de kop getikt voor 80 euro.
976c4316-8d5d-4d36-bdf4-d18d5c8947f8.jpg

Terug
Naar boven