- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O dacht dat we dood gingen..... pfffffff
Stomme k*t vulkanen.
Scheikunde leraar zei dat wij maar 4 procent van alle Co2 uitstoten en dat we daar maar 1 procent van kunnen verhelpen.
Ook zei hij dat als er een vulkaan uitbarst er evenveel Co2 word uitgestoten als het hele jaar over de hele wereld auto's rijden.
Ik geloof er niet zoveel van van die opwarming![]()
'Denail ain't just a river in Egypt'.
Hoelang vervuilen we al? Ongeveer net zolang als we temperatuur meten, stomtoevallig natuurlijk dat al naar gelang de vervuiling toeneemt de temperatuur ook stijgt. Veel simpeler om er een natuurlijke verklaring voor te vinden, ook als er amper verbanden gevonden kunnen worden met natuurlijke verschijnselen. Alleen als je grafieken over miljoenen jaren bekijkt kan je misschien iets van een natuurlijke oorzaak vinden maar heb je wel te maken met vrij beperkt bewijsmateriaal.

Het zal best, ik ontken het ook niet. Ik weet er te weinig vanaf om dat te kunnen. Het probleem is dat Nederland nu weer 300 miljoen wil geven aan ontwikkelingslanden om zich de co2 uitstoot te beperken.
Verder gaat dit niet om de vervuiling van de aarde, maar om de de bedreiging hiervan voor de onszelf. De aarde overleeft ons wel, wees maar niet bang. Puur eigen belang is het.
Welke van de 9 zwakzinnige PVV'ers zat bij P&W dan?
Nee, jij wel? Ik ben alleen wars van leugens en zogenaamde skeptici die in feite geen skeptici zijn.
Zou het niet misschien zijn.. een samenloop van alle omstandigheden?
de auto's maken het er niet beter op,
de vulkanen maken het er niet beter op,
de koeien, de zonnestormen, en ga zo maar door.
kapot gaan we toch wel, maar in dit geval kun je geen een schuldige
aanwezen die het alleen was.
Inderdaad of windmolens plaatsen zodat wij nog steeds voor de energie blijven betalen.Het is allemaal een complot! Ze willen gewoon nieuwe hybride auto's verkopen en een excuus hebben om meer belastingen te heffen!
Vind je? We zijn hier alweer lang genoeg imo. Ik geef ''ons'' ook nog geen 1000 jaar trouwens.Zou je denken? Natuurlijk is het puur eigenbelang, zonder leefbare wereld zijn we nou eenmaal verdoemd. De aarde draait net zo goed door zonder de mens en andere levenssoorten zullen of ontstaan of blijven bestaan.
Misschien is het wel een zegen voor het leven op aarde als wij als mensheid uitsterven maar vanuit het oogpunt van de mens zelf zou het wel verdomd zonde zijn.
Ach ja als de natuur vervuilt doen we maar gewoon mee? In feite zijn wij ook gewoon onderdeel van de natuur, temperatuurstijging heeft dus altijd een natuurlijke oorzaak.
Als de mens mede veroorzaker is van de temperatuurstijging en de mens de mogelijkheid heeft om minimaal een gedeelte van die stijging te stoppen lijkt me dat zinniger dan af te wachten tot het te laat is. Tegelijkertijd, als de mens zichzelf uitroeit zou ik er ook niet mee zitten, dat is dan hun natuurlijke lot.

Vind je? We zijn hier alweer lang genoeg imo. Ik geef ''ons'' ook nog geen 1000 jaar trouwens.